Кримчани повірили, і кому?... Російському телебаченню!
І все було б так смішно, якби не було так сумно...
-----
Добавлено 28 травня 2014 р., 04:49:46:
Пам’ятаєте щасливі обличчя кримчан на екранах російських телеканалів? І як вони по-дитячому раділи, що ось приєдналися до Росії, чи то - вазвратілісь в радную дєржаву?! Як хвалились, що ось з наступного місяця у них будуть зарплати та пенсії як у Росії?
АЛЕ! Вони ж не хотіли знати, що й роздрібні ціни у них будуть рассійскіє!...
Як то кажуть - пахмєльє било жестокім! Але - як же це по-російськи!!!
В Министерстве регионального развития Российской Федерации представили итоги работы над проектом федеральной целевой программы «Социально-экономическое развитие Крымского федерального округа до 2020 года». Об этом сообщает пресс-служба Минрегиона.
«Приоритетами федеральной целевой программы предлагается определить: снятие инфраструктурных ограничений, обеспечение транспортной доступности, энергетической безопасности, обеспечение водоснабжения, решение земельно-кадастровых вопросов и повышение качества жизни населения полуострова», – обозначила позицию межведомственной группы заместитель директора департамента инвестиционных проектов, целевых и специальных программ развития субъектов РФ Екатерина Раймхен.
В связи с ограниченностью объема господдержки и с невозможностью начала работ сразу на всех территориях и по всем предлагаемым проектам, реализовывать программу предлагается в два этапа. Первый этап рассчитан на 2015-2017 годы и направлен на стабилизацию ситуации, на перелом негативных тенденций, сложившихся в силу внешнеполитической обстановки и изношенности инфраструктуры на территории Крымского федерального округа. Второй этап продлится с 2018 на 2020 годы, он заключается в установлении устойчивого социально-экономического роста.
kianews 15:48, 27 мая 2014
--------
То що ж? Виявляється, чекати ще прийдеться до 2018 року?.. і багато хто з тих, хто хотів жити в Росії, так і помре в Росії, не дочекавшись... Та й обіцяний 2018 рік... чи буде він таким? Навряд чи... Бо одна справа - оголосити себе "нєзавісімимі", і зовсім інша - забезпечувати ту "нєзавісімость"! Зненацька для Асьонова, поряд зі всіма іншими, виявилась одна неприваблива ситуація:
В Крыму поступления налогов составляют 25-30% от запланированного в начале года. Об этом сегодня на брифинге сообщил и. о. Главы Республики – Председатель Совета министров РК Сергей Аксенов.
«От того, что мы должны были собрать, исходя из планов, которые были в начале года у Крыма, сегодня собирается от 25 до 30%», – отметил крымский премьер.
Он добавил, что в отношении предпринимателей, которые не успеют уплатить налоги из-за очередей в коммерческих банках, не будут применяться штрафы, срок приема платежей будет продлен.
Планируется, что налоговые платежи, оплату коммунальных услуг будут принимать российские банки, в частности, банк «Россия», который в ближайшее время откроет 30 отделений в Крыму.
kianews 14:19, 27 мая 2014
----------
Ще пару таких фінансових кварталів із мізерним збором податків - і у Путіна буде залізобетонний привід відправити всіх, хто поставив Крим під чобіт Росії, на політичну пенсію! А разом з цим звільняться крісла для путінських "нужних людєй"!
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: crok (28 травня 2014 р., 04:56:59)
Життя - дуже шкідлива штука! Від нього помирають!
crok
Старожил
Номер: 7
З: Україна, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 870
Попереджень: 0
Нагороди:
Про Кримнаш надходять абсолютно протилежні відомості. Ось нещодавно один мій товариш розповідав, що у Кримнаші - все нормально, навіть туристів-відпочистів більше, чим зазвичай, готелі забиті росіянами і заброньовані на роки наперед. Але... є така штукенція, як Google, у якому за запитом "веб-камери Крим" можна знайти десятки таких камер, які всі до єдиної показують абсолютну пустку! Як висловився, побачивши відео з них, ще один мій товариш - навіть собаки не бігають, бо їм не цікаво!
Крим уже більше трьох місяців живе в умовах нової «російської» реальності, але низка щоденних «сюрпризів» продовжує поповнювати список «тимчасових труднощів» тривалого перехідного періоду на півострові.
Як переконався кореспондент Укрінформу, навіть пенсіонери, які двічі отримали від Росії надбавку до пенсії на 25%, встигли помітити, що ціни на продукти, ліки, транспорт та інші послуги зросли, причому значно більше, ніж на чверть. Тим часом, кримські чиновники так і не змогли побороти черги у поштових відділеннях, а набережні найлюдніших у цей період кримських міст-курортів, жалюгідно порожні.
Наш останній з подругою похід у супермаркет у центрі Сімферополя дав змогу переконатися, що зростання цін - не чутки, а жорстока реальність.
Гречка, яку ще місяць тому можна було купити за 10 грн, нині коштує 16 грн 19 коп., макарони торговельної марки «Премія» з 8 грн, зросли в ціні до 14,94, найдорожча соняшникова олія була по 13-15 грн, сьогодні – 36 грн 35 коп., а курячі стегенця, на які ніколи не звертали уваги, сьогодні практично недоступні - 34,95 грн за кг. Що вже говорити про такий антидепресант, як коньяк «Бучач» - 93 грн 90 коп.
Ще одна невтішна новина – подорожчання з 1 червня вартості проїзду у міських маршрутах на 21%. Міська влада вирішила скористатися переходом на розрахунки в рублях, і, помноживши стару ціну за проїзд 2,75 на три рублі (вартість 1 гривні), округлила нову ціну не до 9-ти, а відразу до 10-ти рублів.
Що цікаво, міський голова Сімферополя Віктор Агеєв переконує людей, серед яких і ті, хто по кілька місяців не отримує зарплати, що це недорого.
«Такий тариф сьогодні є найнижчим у Російській Федерації, де вартість однієї поїздки становить від 14 до 35 рублів, залежно від регіону і протяжності маршруту», - пояснює Агеєв.
Мер нібито повертає людей на грішну землю – не забувайтеся, ви не в Україні, ви в Росії.
На цьому фоні збереження попередніх цін на комунальні послуги – воду, газ, опалення та квартплату виглядає, як гуманітарне дисидентство.
Втім, сьогодні у цьому світі немає нічого постійного. Якщо буквально днями Федеральна служба з ветеринарного і фітосанітарного нагляду Російської Федерації заборонила ввезення до Криму продукції українських птахофабрик, то відучора, будь ласка, - везіть через будь-який пропускний пункт – хоч через Чонгар, хоч через Перекоп, хоч через Армянськ.
І ніхто щодо цього особливо не дивується, як кажуть, «голод - не тітка», захочеться їсти і пити, відкриють не тільки ці три пропускні пункти.
Справедливості заради варто сказати, що певна частина жителів Криму стійко переносить усі труднощі та злигодні, і запевняє, що готова терпіти «перехідний період», скільки потрібно. Це саме ті громадяни, переважно старшого покоління, які йшли голосувати на кримський референдум, буквально з такими словами: «Хочемо померти у Росії».
Не дай Боже, щоб ці слова перестали бути символічними, але нервові потрясіння, постійні черги, перебої з ліками (українські закінчилися, а російські ніяк не завезуть) завдають серйозної шкоди здоров‘ю людей.
Водночас, спостереження показують, що велика частина тих, хто голосував за входження Криму до Росії, якщо не публічно, то в душі, зізналися, що не очікували такого безладу. Тут мені пригадується розмова з продавцем молочних продуктів на ринку у фірмовому кіоску місцевого молокозаводу – черги останнім часом і до них вишикувалися через неможливість ввезення молочної продукції з материкової України. Крім всього іншого, роботу продавців дуже ускладнює обіг одночасно і рублевої, і гривневої валюти, тим паче, що дрібні російські гроші взагалі не завезли до Криму і Севастополя. Продавцям потрібно не помилитися, приймаючи плату в рублях, здачу здавати в гривнях.
«Це звичайно добре, що у нас немає війни, як у Донецьку, але можна ж було разом з великими рублями, завезти і дрібні гроші», - не витримавши, сказала жінка-продавець, яка, з усього видно, голосувала за російський Крим.
Виходить, навіть така «дрібниця» може змінити враження і думку середньостатистичного кримчанина про те, що зараз відбувається у Криму, і явно теперішні реалії не збігаються з їх очікуваннями і прагненнями.
Одак, днями, за повідомленнями кримських ЗМІ, до Севастополя «завезли два літаки з російськими дрібними грошима». Аналогічний вантаж очікується і в Сімферополі.
Напевно, тепер у молочниці на ринку не буде проблем з «дрібними грошима», але осад, найімовірніше, залишиться.
Утім, «зберігати обличчя» в Криму необхідно у будь-якому разі, а висловлювати невдоволення - більш ніж небезпечно.
Саме тому основна маса людей, зайнята вихованням дітей та іншими щоденними життєвими проблемами, адекватно оцінює ситуацію в Криму і надто «на рожен не лізе».
Приклади того, як люди страждають за свої переконання, просто зникають і навіть позбуваються життя, - зовсім не новина. Та й правоохоронці особливо не квапляться розслідувати такі справи. Саме так було зі справою про вбивство більше двох місяців тому Решата Аметова, який стояв в одиночному пікеті на центральній площі, протестуючи проти російської окупації Криму.
З площі Леніна у невідомому напрямі його вивели представники так званої «самооборони Криму». Буквально всі кримські ЗМІ продемонстрували відео, на якому Аметова у супровіді двох військових у камуфляжі і одного чоловіка у штатському вивозять у чорній іномарці. Обличчя на відео зображені практично крупним планом, однак, тиждень тому правоохоронці звернулися до громадян з проханням «посприяти у розкритті цього злочину», мовляв, не осудіть, справа зайшла у глухий кут.
Натомість у Криму йде боротьба з матюками. Не те, щоб активно: хто раніше лаявся, продовжує і далі, але тепер він знає, що, згідно з російським законодавством, за це можна отримати серйозне покарання.
Проте, курортний сезон у Криму це вже не врятує. До знайомої моєї подруги, у якої в двоповерховому будинку в Ялті на цей час ніде було ні лягти, ні сісти, якимось дивом приїхала тільки подружня пара з Харкова. А родичка у Чорноморському районі, яка приймала туристів із Києва та Москви і готувала їм на замовлення чебуреки і борщ, взагалі сидить без роботи.
Нещодавно у Мінкурортів заявили, що «Крим має всі шанси вийти на показник попереднього року за кількістю туристів». Хотілося б, але фото і відео в інтернеті з видом на кримські набережні, пляжі, кафе і залізничний вокзал, на жаль, свідчать про зворотне.
Але навіть у цій ситуації є люди, які кажуть, мовляв, нічого, ми потерпимо, щоб не було війни, щоб не було тієї біди, що на сході України.
Ну, а думки про те, хто приніс в Україну цю біду і цю війну, у кримчан категорично різні. І тільки реальне життя, зведення з поля бою, чиясь поламана доля, розмови напівпошепки на кухні починають відкривати очі на багато речей.
Гульнара Курталієва, СІМФЕРОПОЛЬ. 2 червня 2014 року.
-----
Добавлено 2 червня 2014 р., 17:55:03:
Ще один "прожект" Кримнаша покладений "під сукно"!
Прямую дорогу Симферополь—Керчь отложили на будущее.
Россия может отказаться от одного из ключевых транспортных проектовКрыма — прямой железной дороги, соединяющей восток и центр полуострова. Как выяснил "Ъ", строительство ветки Симферополь—Керчь не включено в ФЦП по развитию Крыма до 2020 года и может не попасть и в схему территориального планирования региона до 2030 года. Эксперты отмечают, что при ориентировочной стоимости проекта не менее $1 млрд его экономическая эффективность была неочевидна.
В пятницу министр транспорта Крыма Юрий Шевченко заявил, что строительство прямой железной дороги от Симферополя до Владиславовки на Керченском полуострове требует более подробного рассмотрения. По словам господина Шевченко, которого цитировал "Прайм", "маршрут весьма затратный", а в случае восстановления движения между Украиной и Крымом новая дорога "особой роли играть не будет". На этот участок пока не рассчитывают и в Москве: в Минрегионе заявили "Ъ", что проект магистрали Симферополь—Керчь не включен в ФЦП по развитию Крыма и Севастополя (ведомство курировало программу до 23 мая, сейчас эти функции отданы Минкрыму). "Но программа еще не утверждена правительством и может быть скорректирована",— отметили в министерстве. В Минкрыме на запрос "Ъ" не ответили.
Ключевым железнодорожным узломКрыма является Джанкой, где сходятся дороги с Украины через Перекоп (киевское направление) и Чонгар (харьковское). От Джанкоя основная южная ветка идет на Симферополь и Севастополь с ответвлением на Евпаторию, другая однопутная и неэлектрифицированная линия уходит на юго-восток к Керчи и Феодосии. После присоединения Крыма к РФ основным транспортным входом на полуостров должен стать планирующийся мост через Керченский пролив.
Предложение о строительстве прямой ветки Симферополь—Керчь (около 200 км) исходило от крымского руководства. Первый вице-премьер Крыма Рустам Темиргалиев в конце апреля говорил "Ъ", что дорога необходима в связи с перераспределением грузопотока с севера на Керчь. Предполагается, что строительство перехода через пролив займет 3,5 года, его стоимость оценивается в 50-200 млрд руб. в зависимости от того, будет ли это один мост или комплекс мостов. Другой причиной строительства новой дороги господин Темиргалиев называл план по переквалификации портов Евпатории и Феодосии в зоны отдыха и перераспределению грузопотока оттуда в Севастополь и Керчь.
Но, как уточнили "Ъ" в Минрегионе, строительство ветки Симферополь—Керчь может быть включено в схему территориального планирования Крыма до 2030 года, "этот вопрос сейчас обсуждается". По распоряжению премьера Дмитрия Медведева, ФЦП по развитиюКрыма и Севастополя должна быть утверждена до 1 июля. Как сообщил "Ъ" в пятницу Рустам Темиргалиев, сейчас ее объем определен на уровне 950 млрд руб. Во сколько обойдутся транспортные проекты, он уточнить не смог. Из федерального бюджета на транспортную систему Крыма предлагалось выделить почти 400 млрд руб. в течение семи лет. Помимо строительства моста через Керченский пролив в ФЦП включены электрификация и усиление железной дороги Джанкой—Феодосия—Керчь протяженностью 207 км. В мае правительство РФ распорядилось выделить на транспортное обеспечение Крыма 7 млрд руб. Кроме того, как сообщил в пятницу Юрий Шевченко, в этом году Крымская железная дорога получит для своего функционирования 1,1 млрд руб.
Глава агентства "Infoline-Аналитика" Михаил Бурмистров соглашается, что наиболее верным решением со стороны государства будет отказ от строительства ветки Симферополь—Керчь. Экономическая эффективность проекта неочевидна, а его стоимость может составить не менее $1 млрд, говорит аналитик. По мнению господина Бурмистрова, к реализации этого проекта можно будет вернуться после того, как сформируется транспортная карта Крыма и будет построен мост через пролив.
------
Зараз весь транспортний потік організовано дуже правильно - він йде з України через Джанкой, який є вузловою станцією, і звідти - по всім іншим напрямам.
Та у окупованому Криму, тобто у Кримнаші, всі транспортні потоки будуть йти через Керч. через майбутній Керченський міст, то, природньо, весь основний напрям руху буде з Керчі. Виходить, що найбільш природнім шляхом є пряма гілка на Симферополь, а вже звідти - на всі інші напрями Криму.
Та, як бачимо, для сучасної Росії побудова гілки у 200 км - завдання не з простих! І тому взагалі питання - чи є економічно необхідним Керченський міст? Друге питання - якщо вже Росія каже "а", тобто будує супердорогий Керченський міст, то чому вона не каже "б" - не продовжує цей шлях до Симферополя, а звідти - до, скажімо, Севастополя? І після побудови Керченського мосту всі залізничні перевезення будуть йти, що називається, кружним шляхом - до Джанкоя, а звідти - До Симферополя, що навіть напряму - більше 275 км!
Отже, визнавши сумнівність цієї залізничної гілки, Росія визнає, що транспортний шлях з Кубані через Крим далі у Європу на сьогодні є економічно невиправданим! Бо хто ж повезе свої вантажі через невизнаний Кримнаш - сіру зону на мапі світу!
А Керченський міст Росія все ж таки побудує - вона вимушена буде вкладати супергроші у проект, який ніколи не окупиться, просто тому, що він хоч якось забезпечить транспортне сполучення Росії та Кримнашу!
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: crok (2 червня 2014 р., 18:01:39)
Життя - дуже шкідлива штука! Від нього помирають!
crok
Старожил
Номер: 7
З: Україна, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 870
Попереджень: 0
Нагороди:
Ще донедавна всі російські засоби масової дезінформації при найменшій нагоді підкреслювали - МІЖНАРОДНИЙ аеропорт «Симферополь». Але... Статус невизнаної території не дозволяє за нормами ICAO польоти міжнародних рейсів. Тому вже навіть росіяни при згадці пишуть - аеропорт «Симферополь», про «міжнародний» мова вже не йде!
До нього літають тільки невеличкі російські авіа "компашкі", які за кордон не літають.
Незважаючи на всю браваду Москви з приводу того, що міжнародні санкції у зв‘язку з анексією Криму їй - як слону дробина, і запевнення, що вже кращий то друг Китай точно не стане на бік Заходу в даному питанні, ситуація не така однозначна, як здається на перший погляд. Принаймні, в тій частині, яка стосується безпосередньо самого Криму.
Цитата:
Однак, коли доходить до проектів у Криму, Китай відразу ж «відморожується».
Цитата:
Однією з таких чергових «УРА-PR-кампаній» стала наприкінці минулого тижня тема будівництва глибоководного порту в Криму.
Цитата:
Про це, начебто, було домовлено в ході недавнього візиту в Шанхай російського президента Путіна. Новина починає гуляти по ЗМІ, члени фан-клубу «Кримнаш» у захваті.
Цитата:
Проблемка лише в тому, що китайський генпідрядник про це дізнається останнім. Спочатку дивується, а потім все ж вирішує делікатно, але твердо відхреститися від ведення сепаратних переговорів.
Цитата:
В ексклюзивному коментарі агентству Укрінформ в керівництві BICIM пояснили: інформація, яка з‘явилася в деяких ЗМІ, «не відповідає дійсності», і, «враховуючи всім відомі причини, компанія тимчасово призупинила роботу за проектом і в даний час не планує її відновлювати».
-------
Стаття досить об’ємна, тому я подав тільки деякі тези. Для тих, кому цікаво - у статті обгрунтовується причина м’яко кажучи стриманості Китаю у співпраці з сучасною Росією: Китай наприкінці грудня цього року має намір почати будівництво Нікарагуанського каналу, альтернативи Панамському. Ясно, що ніякий Кримнаш не йде ні у яке порівняння із майбутнім Нікарагуанським каналом! Тому Китаю немає ніякого сенсу мати міжнародні проблеми на Американському континенті.
-----
Повідомлення редагувалося 4 разів. Останнє редагування: crok (12 червня 2014 р., 14:56:36)
Життя - дуже шкідлива штука! Від нього помирають!
crok
Старожил
Номер: 7
З: Україна, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 870
Попереджень: 0
Нагороди:
Дочірні компанії «Газпрому» - ТОВ «Газпром трансгаз Казань», ТОВ «Газпром добыча Уренгой», ТОВ «Восточно-Сибирские магистральные нефтопроводы» (належить «Транснефти»), а також адміністрація міста Балашиха передумали відправляти співробітників на відпочинок у Крим. Замість анексованого півострова вони вирушать відпочивати в Європу.
Про це повідомляє російська газета "Известия".
"Незважаючи на заяви керівництва газової монополії про бажання активно включитися в розвиток туризму в Криму, рекомендації федерального уряду регіональним держорганам укласти договори про організацію відпочинку для співробітників в Криму і санкції Євросоюзу проти Росії, в дочірніх компаніях газового концерну вважали за краще відправити співробітників не до Криму, а в країни ЄС", - йдеться у статті.
За інформацією газети, в ТОВ «Газпром трансгаз Казань» і адміністрації Балашихи купують путівки для своїх співробітників у Болгарію. «Восточно-Сибирские магистральные нефтопроводы» вибрали для відпочинку Грецію.
"В умовах, коли Росію намагаються піддати міжнародній ізоляції, а Крим потребує підтримки, така поведінка компаній не дуже коректна. Звичайно, Болгарія і Греція - не найзатятіші супротивники Росії, проте вони члени ЄС, і так чи інакше доходи, що отримуються бюджетами цих країн, йдуть в економіку Євросоюзу, який витрачає їх у тому числі на озброєння і фінансування натівських програм", - відзначило джерело у міністерстві туризму Криму.
В адміністрації Балашихи пояснили, що путівок у Болгарію закуплена невелика кількість, усі вони призначені для дітей із неблагополучних сімей, підкресливши, що в Криму зараз небезпечно.
У ТОВ «Газпром трансгаз Казань» купівлю путівок у Болгарію пояснюють завантаженістю російських дитячих оздоровчих центрів на Чорноморському узбережжі Росії.
«Газпром добыча Уренгой« і ТОВ «Восточно-Сибирские магистральные нефтопроводы» не змогли надати оперативний коментар.
Наприкінці квітня російська влада направила в держкомпанії рекомендації щодо організації відпочинку їх співробітників на російських курортах. «Щодо наших компаній з держучастю, то ми вже розіслали наші рекомендації з приводу того, як вони могли б організувати відпочинок своїх співробітників на російських курортах», - заявив тоді президент Росії Володимир Путін.
ukrinform.ua 11:31 04.06.2014
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: crok (4 червня 2014 р., 15:06:58)
Життя - дуже шкідлива штука! Від нього помирають!
crok
Старожил
Номер: 7
З: Україна, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 870
Попереджень: 0
Нагороди:
Самопровозглашенные крымские власти таки признали, что на полуострове продуктовый кризис. Чтобы спастись от него - планируют создать зеленые коридоры для украинских продуктов.
Как говорится в сюжете ТСН.19:30, так называемый глава Республики поручил ускорить пропуск пищи на полуостров. Ведь сейчас фуры стоят на границах по несколько дней. Продукты портятся и дорожают.
Между тем, крымские чиновники, которые до сих пор заявляли о незначительном подорожании, сегодня вынуждены были констатировать, что ассортимент продуктов в Крыму небольшой, а цены на них заоблачные.
Среди факторов называют запрет на ввоз украинских продуктов. Когда на полуостров не пускали молоко и мясо с материка - местные производители стремительно подняли цены. А во-вторых, цены российских производителей в полтора-два раза выше украинских.
Как сообщалось ранее, в Крыму хотят сдать украинскую субмарину на металлолом или отдать под ресторан. Директор ЦКБ "Черноморец" заявил, что они имеют право избавиться от единственной подводной лодки Украины из-за долгов за ремонт.
- - - - - - -
А в цей же час росіяни, які завезли товари з Краснодарського краю, не можуть виїхати назад до Росії.
Перекрити феодосійську трасу погрожують російські далекобійники, якщо їм не вдасться виїхати з Криму.
Вартість поромних перевезень для вантажівок підскочила вдвічі, повідомляє ТСН з посиланням на сюжет "Новин 2+2".
Нині за одну фуру треба викласти 22 тисячі рублів – це понад 7 тисяч гривень. Раніше квиток на пором з Феодосії до Новоросійська коштував 11,5 тисяч рублів. Водії обурені – кажуть, їх про підвищення не попередили і тепер вони застрягли на кримському березі.
Зручну та звичну поромну переправу Керч-Кавказ для вантажівок закрили, сподіваючись на потоки туристів у Крим з Росії, її віддали виключно для пасажирських перевезень. Тож маршрут Феодосія-Новоросійськ – єдиний можливий. Потоків туристів не дочекалися, натомість доставка продуктів на півострів опинилася під загрозою зриву, адже пропускна здатність Новоросійської переправи дуже низька - фури тижнями стоять у чергах.
За підрахунками єдиної транспортної дирекції Росії, перевезення однієї вантажівки поромом з Новоросійська до Феодосії коштує 55 тисяч рублів, бо замість п‘яти кілометрів через Керченську затоку нині порому доводиться долати майже дві сотні морем.
Проте, мовляв, уряд стримує ціни, тож бере з водіїв вдвічі менше. Однак перевізників нові тарифи не влаштовують. Вони відмовляються возити товари на півострів. Якщо тариф не знизять, далекобійники погрожують перекрити дорогу.
А кримчанам, вочевидь, слід готуватися до дефіциту та чергового стрибка цін.
-----
Добавлено 12 червня 2014 р., 14:37:35:
Для проросійськи настроєних недоучів інформація з сайту "Кримскоє інформационноє агентство":
як би там не було- вони щасливі і живуть надією, особливо севастопольці, адже як не крути росіян там много..... там, прикольно.... там і не в них і уже не в нас((( .... а ми тут.... також надією - на краще.... а кому зараз легко?... зарплати вниз, комуналка вверх, а ми віримо що в недалекому найбутньому ми будемо заможними європейцями...
Чим більше я пізнаю людей, тим більше мені подобаються собаки...
rediska, а вони вірять, що "умрут в рассіі"! вони ж за це боролись! шкода тільки основну масу тих людей, які не хотіли до росії, але не хотіли пасивно! а от невеличка група горлохватів, як визнала сама росія через заяву своєї цик десь трохи більше 5,5 процентів, хотіла умєрєть в расіі, і вони хотіли це активно! і зараз через жменьку цих горлохватів весь крим став КРИМНАШ, і кримських татар знову переслідують! багато хто з прилучан розповідає казки, що кримнаш просто заполонений туристами. та веб-камери крима розповідають про абсолютну пустку! і не просто ж так у росії їхні пропагандони дуже барвисто розхвалюють відпочинок у кримнашу - це явний доказ того, що насправді все дуже кепсько!
У Кримнаші справді дуже кепсько! Вчора мої родичі дзвонили з Євпаторії... Ну, що можна сказати одним словом - полная жоППа! Все навкруг подорожчало до кацапського рівня, асортимент у магазинах звузився до кацапського рівня - все ж завозиться з Краснодарського краю, і завозиться тільки тим бізнесом, якому хоч якось мізерно вигідно завозити... Кримчани потроху тверезіють від прокацапського угару - багато хто з тих, хто кричав ра-сі-я, чекав на повернення сересера, а повернувся сучасний Кацапстан! Єдине, що справді повернулось з сересера - повсюдні черги...
І якщо раніше розмовляли вільно, то зараз відчувається... деяка затисненість, чи як то можна сказати... Таке відчуття, що люди просто бояться щось сказати таке, що не сподобається кацапам! На багато питань відповідають односкладово - да... ну, панімаєш.., ну, как сказать... чого раніше не було! Відчувається, що людина хоче сказать правду - і боїться, бо ж, можливо, були вже випадки реагування на підслухані телефонні розмови...
Вот непрямое подтверждение того, что в Крыму дела плохи!
В Ялте празднуют День России
Обратите внимание на пустую набережную! И это - 12 июня!!! Для кого тогда спрашивается - все эти понты? Там несколько фото, сразу видно что фотографировалось так что-бы не было видно что туристов и отдыхающих нет!