12 січня 2011 р. | Автор: OLEX | Переглядів: 1662 | Коментарів: 40
У прес-службі нагадали, що у квітні 2010 року Донецький окружний адмінсуд визнав протиправним указ екс-президента Віктора Ющенка про присвоєння Степану Бандері звання Героя України.
"Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 червня 2010 року постанову Донецького окружного адміністративного суду від 2 квітня 2010 року залишено без змін. Рішення набуло законної сили. Указ скасовано", - сказано у повідомленні.
У прес-службі також зазначили, що на постанову суду апеляційної інстанції подано низку касаційних скарг до Вищого адміністративного суду України.
Як відомо, родичі Бандери та Романа Шухевича намагалися у судах повернути своїм предкам звань Героїв.
Також повідомлялося, що 12 січня 2011 року Вищий адмінсуд розгляне позов до президента про визнання незаконним і скасування указу про присвоєння головнокомандуючому УПА Роману Шухевичу звання "Герой України".
http://www.pravda.com.ua/news/2011/01/12/5774855/
У Бандери остаточно відібрали героя
Рішенням суду президентський указ про присвоєння Степану Бандері звання Герой України визнаний недійсним. Про це повідомляє прес-служба президента.
У прес-службі нагадали, що у квітні 2010 року Донецький окружний адмінсуд визнав протиправним указ екс-президента Віктора Ющенка про присвоєння Степану Бандері звання Героя України.
"Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 червня 2010 року постанову Донецького окружного адміністративного суду від 2 квітня 2010 року залишено без змін. Рішення набуло законної сили. Указ скасовано", - сказано у повідомленні.
У прес-службі також зазначили, що на постанову суду апеляційної інстанції подано низку касаційних скарг до Вищого адміністративного суду України.
Як відомо, родичі Бандери та Романа Шухевича намагалися у судах повернути своїм предкам звань Героїв.
Також повідомлялося, що 12 січня 2011 року Вищий адмінсуд розгляне позов до президента про визнання незаконним і скасування указу про присвоєння головнокомандуючому УПА Роману Шухевичу звання "Герой України".
http://www.pravda.com.ua/news/2011/01/12/5774855/
Коментарі (40 шт.):
1 | chuvak | Дата: 12 січня 2011 р., 16:18:58 | ||||||
"БАНДЕРА - НАШ ГЕРОЙ. ПОКРОВА - НАШЕ СВЯТО !" НАМ СРАТЬ НА ЯНУКОВИЧА !!! | ||||||||
2 | Аноним (гость) | Дата: 12 січня 2011 р., 18:41:31 | ||||||
Підтримую! Слава Україні! | ||||||||
3 | Tyt24vcytki | Дата: 12 січня 2011 р., 19:19:26 | ||||||
Та Слава Україні то Слава, ніхто не проти. І Покрова - наше свято, це без сумніву.
І Янукович політику зараз перегинає. А буде ще хуже. Робиться все для погіршення життя свого народу, народу України, народу який його ж і вибрав. Але Степану Бандері - присвоїти звання героя! Та ще й України! Це ж цинізм вищого гатунку! А чому тоді не присвоїти того ж героя самому Ющенку, він добре "постарався на благо" України за майдан. | ||||||||
4 | CHE | Дата: 12 січня 2011 р., 19:33:09 | ||||||
Я против отмены указов о награждении. Но для меня человек который сотрудничал с фашистами, колаборант и зачинатель этнических чисток, никогда не будет героем. Бандера - смелый и дерзкий человек, но никак не герой Украины. | ||||||||
5 | LIOSHA | Дата: 12 січня 2011 р., 19:44:30 | ||||||
підтримую вище сказане CHE, і Tyt24vcytki, фашист не може бути геройом україни... хоча в західній україні ще довго йому будуть поклоятися | ||||||||
6 | OLEX | Дата: 12 січня 2011 р., 19:52:56 | ||||||
LIOSHA, Так і Сталін жеж фашист | ||||||||
7 | йа (гость) | Дата: 12 січня 2011 р., 20:30:48 | ||||||
Бандера фашист
ну-ну. патриоты разводят срач? что за разногласия, ребята? | ||||||||
8 | Аноним (гость) | Дата: 12 січня 2011 р., 20:51:17 | ||||||
То Льоше нада пояснить хто такi фашисти, а хто комунiсти :
Це двi iдеологiчнi машини по знищенню людей !!!!!! з одною невеличкою рiзницею : фашисти знищували iншi народи,а комунiсти знущалися над власним !!!!! I iще одне: Льоша не треба погоджуватись з тими хто рве свою дупу за одних, а потiм за iнших бо такi люди хамелiони за звичай е попросту - провокаторами !!!!! | ||||||||
9 | Tyt24vcytki | Дата: 12 січня 2011 р., 20:52:53 | ||||||
Так для возникновения разногласий и был издан указ о "героизации" Бандеры. | ||||||||
10 | chuvak | Дата: 12 січня 2011 р., 21:27:21 | ||||||
Бандера - це символ спротиву фашистам-комуністам і разногласіть про це може лише коричнево-червона *******. | ||||||||
11 | Kirilka | Дата: 12 січня 2011 р., 21:47:22 | ||||||
он точно не был фашистом Бандера, просто уяснил для себя, что можно урвать себе кусок земли, что называется "под шумок" и всеми способами шел к этому. а теперь сами посудите. кто бы стал там единоличным правителем? вот с этих пор и начались разногласия в самой системе УПА. понимаете почему? никто не хотел ни с кем ничего делить. начали поливать друг друга грязью, а так как они все манипулировали национальными чувствами то скомпрометировать кого-либо было сложно. но был один простой выход которые использовали для так называемого "троллинга". думаете понимаете о чем я? мне есть еще много чего сказать, но боюсь за ваши хребты. добавлю одно что фашисты били только в Италии. ----- Добавлено 12 января 2011 г., 21:48:20: chuvak, да он вообще полубог был! а еще кошек с деревьев бабушкам доставал. | ||||||||
12 | OLEX | Дата: 12 січня 2011 р., 22:02:14 | ||||||
| ||||||||
13 | Kirilka | Дата: 12 січня 2011 р., 22:09:04 | ||||||
OLEX, что смешного? причем тут головка? я не говорю о оккупированной территории, а о месте их локации.
или объема мозга не хватает, или образованности не хватает. а может образования, что бы правильно воспринять? хм.. ----- Добавлено 12 января 2011 г., 22:12:33: OLEX, что смешного? причем тут головка? я не говорю о оккупированной территории, а о месте их локации. или объема мозга не хватает, или образованности не хватает. а может образования, что бы правильно воспринять? хм.. ----- Добавлено 12 января 2011 г., 22:15:43: OLEX, что смешного? причем тут головка? я не говорю о оккупированной территории, а о месте их локации. или объема мозга не хватает, или образованности не хватает. а может образования, что бы правильно воспринять? хм.. | ||||||||
14 | yctan4ik | Дата: 12 січня 2011 р., 22:39:46 | ||||||
Бендера герой західної україни, він тікі за незалежність західної України домаовлявся з фашистами. а на остальних йому було насрати.
з такім успіхом хай нашому Олегу Кошевому теж дають звання героя України. і саме цікаве чьому він не створив опрос чи давати Бендері звання героя. а тупо перед закінченням строку ющенко видав указ. а далі шо хочьте то і робіть!! | ||||||||
15 | OLEX | Дата: 12 січня 2011 р., 23:27:20 | ||||||
Kirilka,
----- Добавлено 12 січня 2011 р., 23:35:49: У суді заявили, що Бандера таки офіційно не герой Рішення суду про скасування указу Віктора Ющенка про присвоєння Степану Бандері звання Героя має законну силу. Ющенко про Бандеру: Влада принижує героїв на догоду Кремлю Влада кинула виклик значній частині українського суспільства, скасувавши указ про присвоєння Степану Бандері звання Героя України на догоду Кремлю й Москві. БЮТ: рішення по Бандері прийняте особисто Януковичем Визнання недійсним указу президента про присвоєння звання Героя України Степанові Бандері є політичним, а не юридичним рішенням. Західні облради і далі вшановуватимуть Бандеру-Героя Голови Івано-Франківської, Львівської і Тернопільської обласних рад - Олександр Сич, Олег Панькевич та Олексій Кайда - обурені рішенням про визнання недійсним указу президента "Про присвоєння Степану Бандері звання Героя України". | ||||||||
16 | Kirilka | Дата: 13 січня 2011 р., 15:55:37 | ||||||
и ни единого слова о том как относятся к этому в восточной Украине. | ||||||||
17 | chuvak | Дата: 13 січня 2011 р., 16:52:21 | ||||||
А це де ? В Донецьку? Чи просто серед кацапоязичних ? ----- Добавлено 13 січня 2011 р., 17:16:00: ... по словам Витренко, запустили "новую геббельсовскую утку, что Янукович отменил указ по Бандере. "Это вранье распространяется СМИ, чтобы на Юго-Востоке поддержать падающий рейтинг Януковича... Подробности: http://www.regnum.ru/news/polit/1364001.html#ixzz1AvdHRqRx | ||||||||
18 | Аноним (гость) | Дата: 13 січня 2011 р., 17:36:37 | ||||||
Бандера - герой! Ось зміниться влада, прийдуть нормальні адекватні люди, справедливість буде відновлено!
Пойміть люди добрі - звання героя не присуджують. Людина героем або є, і тоді її і без присудження якихось бОмаг визнають такою, або ж не є, і тоді... чи вона герой чи ні - ніхто, навіть сусіди не здогадуються! Зараз в Україні вже таких "героїв" стільки, що навіть саме згадування про це в деяких випадках викликає не просто сміх, а ржач! Бандера - герой Україні вже давно, ще з років війни! І людям, які це знають, а таких - мільйони, висловлюючись по-російськи - глубоко насрать - чи присвоєна йому якась бОмага, чи ні! Для них він - герой був, є і таким залишиться! Бо боровся проти двох фашистських режимів одночасно - фашистської Германії і сталінського Союзу! А щоб просторікувати про якісь там історичні "знання" треба просто жити в той час там і на своїй шкурі відчути, що таке фашизм і комунізм! Люди, яки його вважають героєм якраз і жили тоді і у тих місцях, де проходили і фашисти і комуняки із невеликою різницею у часі! Їм було з чим порівняти! Вони визначились! А нам ці події викладали у школі! У прокацапілій совєцькій школі, де все викладалось так, щоб показати комуняк "бєлимі і пушистимі" і на десятиліття закласти протиріччя серед людей! От ми і їмо зараз теє лайно, яке нам комуністи скормили!!! Прокиньтесь нарешті! Зараз же є можливість отримувати інформацію із різних джерел, а не тільки прокацапілих!!! Голова ж на плечах повинна бути! Почитайте не тільки комуністичні інфо, а й інше, яке є у великій кількості! А істина - вона десь поряд! Вже саме те, що Бандера боровся за незалежність Україні і від Росії і від Германії дає моральне право вважати його героєм! Легко геройствувати, коли в тебе за плечима величезна економічна і військова міць! А от коли справа майже безнадійна, але людина все одно бажає визволити свій народ - оце геройство! Зараз така ж ситуація у Чечні. Люди борються - по-своєму, звісно - за незалежність свого краю, розуміючи, що це - на даний час самовбивчо! Але вони не припиняють боротьби... | ||||||||
19 | Аноним (гость) | Дата: 13 січня 2011 р., 17:51:36 | ||||||
Нещодавно вияснилась одна цікава інфа...
Чого януковичі і їм подібні закривають все, що було при Ющенку розсекречено із архівів СБУ? Тому що, наприклад, у відомому музеї "Тюрма на Лонцького" у Львові були виставлені матеріали з архівів СБУ, які документально доказували, що причетність Бандери до так званих "єврейських погромів" була "намальована" діячами НКВД заради того, щоб потім приписати Бандері єврейські погроми і тим самим натравити єврейську громаду на українських патріотів! Там це видно було на основі розсекречених матеріалів! Але... кацапські лизоблюди в українській владі найперше ховають те, що доводить імперські зазіхання Росії - розділяй і володій! Для Росії це - велика інформаційна бомба під їхню "братерську до України" риторику, і вона наказує своїм холуям сховати це у першу чергу! А вони вже й готові плазувати перед кацапами! | ||||||||
20 | Kirilka | Дата: 13 січня 2011 р., 20:16:19 | ||||||
Аноним (гость), не ори всякую ерунду. чем дальше тебя читаю тем больше убеждаюсь в том что ты сам не понимаешь что несешь. начнем с того что ты противоречишь сам себе! вот здесь ты заявил:
но здесь же отрезаешь мол:
это ж как у нас хорошо население сохраняется! на что можно только еще раз ответить:
еще! уважаемый chuvak, лучше конечно слушать западных жителей! ведь они всю жизнь были только Украиной и не чьи интересы кроме своих не могут представлять(утрирую, естественно). вот только в бюджет страны (а именно с него начинается обеспеченная жизнь государства и страны, а не с геройства Бандеры) западэнци приносят немного больше чем ничего. вы бесконечно неправы и обвиняя в необъективности других вы сами необъективны. | ||||||||
21 | chuvak | Дата: 13 січня 2011 р., 21:14:33 | ||||||
Кірілка, аби олігархи з Донбасу могли краще наповнювати свої банківські рахунки, Україна, практично, віддала Крим, кожен громадянин України буде платити більше за газ а от ти , при цьому, і работяга з Донбасу - стали жити краще ? Чи западенці все поїдають ? | ||||||||
22 | Kirilka | Дата: 13 січня 2011 р., 21:51:46 | ||||||
chuvak, к чему эта чушь? распространение олигархов прямопропорционально промышленности на территории. на западной есть свои олигархи, которые наживаются на незаконной вырубке леса, "крышования" туристического бизнеса и т.д. почему про них молчите?
и западэнци кстати довольно таки много поедают. они меньше вкладывают в бюджет чем тянут оттуда. | ||||||||
23 | chuvak | Дата: 13 січня 2011 р., 22:05:23 | ||||||
Гнида горбоноса | ||||||||
24 | Kirilka | Дата: 14 січня 2011 р., 00:24:38 | ||||||
и сколько бы Вы не клеветали Бандеру, к Крыму Украина не имеет никакого отношения! | ||||||||
25 | Аноним (гость) | Дата: 14 січня 2011 р., 01:12:42 | ||||||
| ||||||||
26 | Kirilka | Дата: 14 січня 2011 р., 11:10:23 | ||||||
Начиная с времен Золотой орды Крым был одним из крупнейших работорговческих центров Старого Света. основной территорией "сырья" была и Украина. сезонное ополчение казаков с ними боролось, но противостоять все же не могли на равных. а теперь подумай это "загарбництво" или освобождение? | ||||||||
27 | Аноним (гость) | Дата: 14 січня 2011 р., 12:47:52 | ||||||
| ||||||||
28 | Kirilka | Дата: 14 січня 2011 р., 14:06:32 | ||||||
Аноним (гость), выражаясь простым языком "абы шо ляпнуть" | ||||||||
29 | Аноним (гость) | Дата: 14 січня 2011 р., 16:05:33 | ||||||
Kirilka, Ти вже стількі наляпав, що аж тошнить як читаеш твій бред | ||||||||
30 | OLEX | Дата: 14 січня 2011 р., 17:46:06 | ||||||
Ющенко сподівається відвоювати Героя для Бандери
Екс-президент Віктор Ющенко і його політична сила мають намір відстояти присвоєння звання Героя Степану Бандері і Роману Шухевичу. Про це в інтерв’ю "Україні молодій" розповіла прес-секретар Ющенка Ірина Ванникова. "Наша Україна" вживає всіх можливих засобів, аби відвоювати Героїв для Бандери і Шухевича, і особисто Віктор Ющенко буде втручатися у цю неприємну і ганебну для України ситуацію", - сказала вона. На питання, яким чином це відбуватиметься, Ванникова відповіла: "Передусім у судовому порядку. Юристи "Нашої України" вже подали касаційні скарги на рішення донецьких судів до Вищого адміністративного суду". "Шухевич і Бандера для великої частини нашого суспільства назавжди залишаться Героями України незалежно від того, будуть вони офіційно визнані відповідним званням, чи нi. І нинішня влада має змиритися з цим, а не припускатися великої помилки — продовжувати роз’єднувати країну й налаштовувати багатьох громадян проти себе", - додала вона. Ванникова також звернула увагу на "юридичний казус" під час скасування указу Ющенка про присвоєння Бандері Героя. "Володимир Оленцевич позивався до інституції президентства, яка видає відповідні укази, а не конкретно до президента Ющенка. Це означає, що він поставив під сумнів легітимність інституту президентства взагалі. І якщо є такий правовий прецедент, то значить можна відняти звання і в тих Героїв, яких нагородили за часiв президентства Кучми чи Януковича. І взагалі скасувати через суд будь–який президентський указ!", - сказала вона. http://www.pravda.com.ua/news/2011/01/14/5783048/ | ||||||||
31 | Kirilka | Дата: 14 січня 2011 р., 18:14:22 | ||||||
Аноним (гость),
поконкретнее можно? если критикуешь, то делай это конструктивно.
ну что же, удачи ему) | ||||||||
32 | Frankinshtain | Дата: 14 січня 2011 р., 20:04:54 | ||||||
LIOSHA, ти понятия Фашизм и Нацизм роздічаеш? знаеш чим вони отлічаються? Еслі не, то хоть вікі почитай, еслі історію в книжках не хочеш учить! | ||||||||
33 | OLEX | Дата: 14 січня 2011 р., 23:50:13 | ||||||
Перший президент України підтримав третього у справі про Бандеру
Колишній президент України Леонід Кравчук різко скритикував скасування судами президентських указів, зокрема щодо присвоєння звання Герой України Степану Бандері та Роману Шухевичу. Промовляючи в приміщенні Українського Інституту Українського Католицького Уіверститету в Лондоні, пан Кравчук наголосив, що укази президента Ющенка були конституційними. Втім, перший президент України наголосив, що Віктор Ющенко не провів належної пропагандистської діяльності перед оприлюдненням указів. http://www.istpravda.com.ua/short/2011/01/14/14766/ | ||||||||
34 | Kirilka | Дата: 15 січня 2011 р., 00:10:39 | ||||||
OLEX, а второй поддержит четвертого | ||||||||
35 | OLEX | Дата: 15 січня 2011 р., 00:26:14 | ||||||
Kirilka, ага, поржемо разом | ||||||||
36 | Аноним (гость) | Дата: 15 січня 2011 р., 01:55:07 | ||||||
Kirilka, ти, друже, дієш за схемою - недовчився у школі, дак добрешу сам собі!
Ну, от скажімо про те, що
А чи відомо тобі, недовчений політолого, що за свідченнями Держкомстату, який, як і все зараз у нашій пацанській державі, підпорядковується Януковичу, у якого майже диктаторські повноваження, оті самі "западэнцы" принесли до банківської системи країни, яка годує того ж Януковича, найбільше іноземної валюти з-поміж фізичних осіб! І навіть представник Держкомстату висловив здивування таким фактом! Для недовчених пояснюю - у державі криза. Виробництво у деяких галузях економіки знизилося за кризові 2008-2009 роки на 50%! До того ж ще й 2010 рік також відмінусував до 30%. Та ще й твої любі олігархи з лютого по грудень 2010 року відрахували на Кіпр ще 28 млрд!!! А платити держслужбовцям зарплатню і пенсіонерам пенсії треба! Так що навіть проянучарський канал Інтер свого часу висловив думку - то хто ж кого зараз кормить?! І той же Інтер на основі даних Держкомстату зробив висновок - заробітчани Західної України. Бо вони, не маючи аніякої підтримки від держави, заробляють на себе самі, підтримують своїх рідних в Україні, та ще й економіку України у вигляді вкладів у банках! Про Бандеру вже не буду тобі нічого казати - у тебе стосовно України вже патологія проявилася у повному складі! Про Крим. Знову ж - відправляю тебе, друже, до радянських підручників з політекономії, був такий тоді предмет... Там прочитаєш всі відповіді стосовно Криму, коли і чого його передали до складу України. Якби оті твої "кримські" просторікування прочитали партійні функціонери 50-х років, вони б дуже здивувалися самому вигаданому зовсім нещодавно "понятію" - подарок Украине. Тоді, у 1954 році, цей "подарок" виглядав як величезний тягар відповідальності, за невиконання якого можна було піти під розстріл! Так що історію вчити треба! І не тільки за радянськими і сучасними російськими шкільними підручниками! Ну, хоча б за радянськими підручниками "Історія КПРС" і "Політекономія". От чогось у старих компартійних функціонерів, які знаходились тоді на верхніх щаблях влади, тая передача Криму ніякої радості не викликає, і тим більш - "подарунком" - вони це не вважають,.. просто треба подивитися телевізор, почитати сучасні комуністичні газети а також мемуари компартійних верховодів... Або... трохи більше прожити на цьому світі, щоб голова на плечах нарешті почала працювати за призначенням! | ||||||||
37 | Kirilka | Дата: 15 січня 2011 р., 17:16:19 | ||||||
Аноним (гость), ага, очень интересно
где ты это прочитал хоть? | ||||||||
38 | OLEX | Дата: 17 січня 2011 р., 04:08:34 | ||||||
Суд, лишивший Бандеру звания героя Украины, открыл ящик Пандоры. Если прямо следовать логике украинской Фемиды, то надо лишить звания Героя еще 14 человек. Они не были при жизни гражданами страны. Оппоненты власти наверняка используют этот факт.
Напомним, сегодня суд признал недействительным указ президента Виктора Ющенко о присвоении лидеру Организации украинских националистов Степану Бандере звания Героя Украины. Об этом говорится в сообщении пресс-службы президента Украины Виктора Януковича. «Указ президента Украины Виктора Ющенко №46/2010 от 20 января 2010 года «О присвоении С.Бандере звания Герой Украины» решением суда признан недействительным», - говорится в сообщении. Такое решение обусловлено тем, что звание Героя может быть присвоено только гражданину Украину, а Бандера умер в 1959 году, до создания украинского государства. Позднее решение с такой аргументацией, вынесенное 2 апреля Донецким окружным админсудом, оставил в силе и Донецкий апелляционный административный суд. Политически избирательное решение суда решение по Бандере ставит команду Януковича в двусмысленную ситуацию. Создан правовой прецедент, который в будущем чреват новым витком политизации украинской истории и точечным применением закона против оппонентов. Исходя из логики судебного решения, лишить звания Героя Украины надо еще 14 человек. Помимо Степана Бандеры в список не граждан входят награжденные посмертно, родившиеся или жившие на территории нынешней Украины и умершие до обретения независимости Герои Великой Отечественной Войны, ликвидаторы аварии на ЧАЭС, деятели культуры и борцы за независимость. Причем деятельность последних не вызывает двузначных трактовок. Полный список Героев Украины, умерших до образования в 1991 году независимого государства выглядит следующим образом: 1. Михаил Василишин - воин-пулеметчик Великой Отечественной войны, погибший в 1945 году. 2. Августин Волошин - политический, культурный и религиозный деятель Закарпатья, грекокатолический священник, в 1938 году — премьер-министр автономного правительства Карпатской Украины, в 1939 году — президент этого государства. 3. Алексей Берест - советский офицер, участник Великой Отечественной войны. Во время штурма рейхстага, совместно с М. А. Егоровым и М. В. Кантария при поддержке автоматчиков роты И. А. Сьянова выполнил боевую задачу по водружению знамени Победы над рейхстагом. 4. Николай Ващук - ликвидатор аварии на ЧАЭС, погиб в 1986 году. 5. Василий Игнатенко - ликвидатор аварии на ЧАЭС, погиб в 1986 году. 6. Александр Лелечко - ликвидатор аварии на ЧАЭС, погиб в 1986 году. 7. Николай Титенко - ликвидатор аварии на ЧАЭС, погиб в 1986 году. 8. Владимир Тишура – ликвидаторы аварии на ЧАЕС, погиб в 1986 году. 9. Алексей Гирнык - пенсионер, бывший политзаключённый[1][2], совершивший политическую акцию самосожжения возле могилы Тараса Шевченко близ Канева. 10. Кузьма Деревянко - советский военачальник, генерал-лейтенант. В 1945 году подписал от Советского Союза Акт о капитуляции Японии. 11. Василий Ивчук - директор Дударковской школы в 1932—1938 годах, спасавший учеников от голодной смерти во время Голодомора. 12. Григорий Китастый - украинский музыкант, бывший дирижёр и руководитель Украинской капеллы бандуристов имени Тараса Шевченко в США. 13. Владимир Ивасюк - поэт и композитор, художник. Сергей Высоцкий, "Фокус" | ||||||||
39 | OLEX | Дата: 30 січня 2011 р., 15:54:42 | ||||||
У Львівській області з ініціативи Свободи вулицю Бандери перейменують
28 січня на сесії Золочівської міської ради Львівської області з ініціативи фракції ВО Свобода було прийнято рішення про перейменування вулиць Степана Бандери та Романа Шухевича на вулиці імені Героя України Степана Бандери і Героя України Романа Шухевича. Про це повідомили в прес-службі Львівської обласної організації ВО Свобода. 13 січня відбулася позачергова сесія Львівської обласної ради з приводу скасування указу Президента України про присвоєння звання Героя України Степану Бандері. Сесія одноголосно прийняла заяву Львівської обласної ради про скасування Указу Президента України Ющенка № 46/2010 Про присвоєння Бандері звання Герой України. Також вирішено доручити Львівській обласної асоціації місцевих рад Ради Львівщини розробити і затвердити план заходів з висвітлення історії національно-визвольного руху України середини ХХ століття, вагомого особистого внеску справжніх борців за незалежність Держави - Степана Бандери, Романа Шухевича, Євгена Коновальця. Також сесія прийняла звернутися до голів міст обласного та районного значення, інших населених пунктів Львівської області з пропозицією прийняття рішень про присвоєння Степану Бандері імені почесного громадянина міста (селища, села), а також рекомендації щодо зміни назв вулиць Степана Бандери та Романа Шухевича - на вулиці Героя України Степану Бандері і Героя України Романа Шухевича і звернутися до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадськості Львівщини з пропозицією активно включитися в завершення будівництва пам‘ятника Степану Бандері у Львові. http://ua.korrespondent.net/ukraine/1180278-u-lvivskij-oblasti-z-iniciativi-svobodi-vulicyu-banderi-perejmenuyut | ||||||||
40 | zmk | Дата: 31 січня 2011 р., 10:42:01 | ||||||
не герой...та и правильно шо отобрали | ||||||||
Додати коментар: