З 15 вересня по 15 жовтня в МБК проходить виставка
художника Степана Вербещука.
Вербещук Степан Степанович народився в мальовничому селищі міського типу Ясіня, що на Закарпатті в квітні 1959 року.
Малювати почав в 4 роки. В школі дуже часто малював дружні щаржі на однокласників та вчителів. В 1976 році закінчив середню школу.
1977-1979 – строкова служба на Північному флоті в м. Мурманськ.
З 1979 по 1985 навчався в Київському інженерно-будівельному інституті за спеціальністю «Архітектура». В інституті займався малюнком та живописом у видатних українських художників Горбенко О.А. та Хіміча Ю.І.
Після закінчення інституту деяких час пропрацював головним районним архітектором в м. Носівка Чернігівської обл..
З 1987 по 1989 рік працював у художній майстерні Чернігівської художньо-оформлювального комбінату
Майже три роки займався різьбою по дереву та розписом ікон у Спасо-Преображенському соборі та Миколаївській церкві (сьогодні дзвіниця).
Живописом самостійно почав займатися в 1987 році.
Співпрацює х галереями Бойко-арт» (м. Київ, «PR группа «МаММа - арт» Евроимидж Украина» (м. Київ), Галерея живопису художників України (м. Тернопіль)
Член спілки «Київські митці»
Неодноразово брав участь в спільних виставках київських художників в Українському домі, в Будинку архітектора, в Музеї Книги в Києво-Печерській Лаврі.
Нагороджений грамотами Міністерства культури України, дипломами за підписами Анатолія Кінаха, Бориса Олійника.
Внесений в «Єдиний художній рейтинг» виданий в Санкт-Петербурзі в 2002 році
Роботи знаходяться в приватних колекціях багатьох країн світу: Австрія, Англія, Італія, Франція, Росія, , США, Каанада. Польща, Німеччина, Ізраїль, Китай, Словенія, Філіппіни тощо.
Також 6 робіт знаходяться в Донецькому художньому музею
Степан Вербещук і його міста, яких не знайти на карті Художник Степан Вербещук живе у Прилуках. Тут він має майстерню, тут працює. Але його роботи більш відомі в Києві та Тернополі.
Картини його можна знайти у столичних галереях, на Андріївському узвозі, у тернопільській Арт-галереї. Так склалося…
Та цієї осені картини художника побачили і шанувальники мистецтва його рідного міста.
Виставкова зала міського будинку культури. Тут Степан Вербещук, я та пані Людмила Горбатко, яка теж прийшла до митця із запитаннями. Слухаю їхні голоси, вдивляюся в картини. Вже не вперше.
Була я цього літа в його майстерні, роздивлялася, фотографувала. Тоді й дізналася, що народився художник в селищі Ясіня, у Карпатах, що малювати почав ще у школі. Пізніше, завдяки долі і дівчині, котру покохав, опинився Степан у Прилуках, де нині він - «незалежний художник» (так сам себе називає).
Якщо підійти впритул до полотен пана Степана, можна побачити густі мазки фарб, накладені шпателем, та дрібні кракелюри. І вони, й хаотичні тріщинки складаються в зображення м‘яких портретів, у постаті з пластичними рухами. Сумна задума і довгі пальці скрипалів, видовжені обличчя знаменитостей, що, мабуть, символізують їхню тонку натуру...
Але найбільше тут казкових міст, в яких хочеться побувати і прожити до старості. Чарівні кольрові будиночки й вузенькі бруковані вулички. Житєрадісні лабіринти сходів і арок, – в них би заблукати... Але туди нам смертним зась, там уже блукають арлекіни і маски, музиканти-диваки і старенькі гноми.
Гноми з сумними очима сидять біля старих грамофонів або вигулюють не менш сумних песиків. Гноми з веселими поглядами гуртом грають у шахи й на більярді у сяйві світла ліхтариків. Найнеспокійніші весело ганяють на машинах і велосипедах, ловлячи свіжий вітер у свої сиві й руді бороди.
Пані Людмила вдивляється в брунатно-фіолетове небо, що оточило темно-червоний вітрильник: «Чи є там гори..?»
«Там є все, що завгодно...» – ловлю вухом уривок із їхньої розмови.
Кракелю́р (фр. craquelure) — трещина красочного слоя или лака в произведении живописи.
Кракелюры бывают сквозными, т.е. проходящими через все слои живописного слоя, или могут возникнуть только в одном из слоёв; могут покрывать всю плоскость картины или находиться только в отдельных местах. Размеры их могут варьироваться от почти незаметных, тончайших, так называемых «волосяных», до весьма внушительных.
Трещины, т.е. нарушения целостности красочного слоя, лака или грунта, имеют различный характер и рисунок, и напрямую зависят от вызвавших их причин. Чаще всего такими причинами являются нарушения технологии подготовительного и, собственно, живописного процессов: выбор и подготовка основы, приготовление грунта и красок, неправильное нанесение красочных слоёв.
Кроме того, причиной возникновения кракелюров бывает и недостаточно профессионально выполненная реставрация произведения.
Появление трещин на произведениях живописи не является неизбежным и обязательным.
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
LIZARD
Начальник модераторов
Номер: 11
З: РОССИЯ, Москва
Зареєстрований: 29 листопада 2006 р.
Повідомлень: 5792
Попереджень: 4
Нагороди: