Прилуцьке міське об’єднання Всеукраїнського Товариства «Просвіта» ім. Т.Г. Шевченка за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» оголошує про початок нового проекту
«Медіамодернізація на Прилуччині»
Проект «Медіамодернізація на Прилуччині» запрошує до участі в двох дводенних тренінгах прилуцьких медійників, журналістів із діючих ЗМІ та громадських журналістів. Орієнтовні дати проведення тренінгів: 2-3 жовтня, 9-10 жовтня. Тренерами для учасників стануть успішні журналісти та медійники, серед яких представники телеканалу «ICTV», редакції журналу «Телекритика», інтернет-порталу «Сумно?» та Української асоціації видавців періодичної преси.
Протягом тренінгів журналісти матимуть змогу навчитися креативності та журналістської адаптації у глобалізованому світі інформації, також секретам того, як бути неординарними при створенні авторського матеріалу, як взаємодіяти зі своєю аудиторією читачів, слухачів глядачів і як встигати за плином часу і подій. А ще отримають можливість познайомитися і поспілкуватися з успішними медійниками та ближче познайомитися і налагодити зв’язки один з одним.
Учасниками проекту стануть 20 журналістів, які вчасно подадуть аплікаційну форму, мотиваційний лист та CV (резюме). Термін подачі заявок – до 27-го вересня включно.
Пакет документів відправляти на електронну адресу [email protected] Чекаємо Ваших заявок на участь.
За результатами проведення двох тренінгів буде відібрано 10 кращих учасників, які поїдуть на ознайомчу екскурсію на телеканал ICTV в Київ.
Із запитаннями та побажаннями звертайтесь до координаторів проекту:
Орися Григоренко: тел. (067)945-95-54, E-mail: [email protected];
Лариса Лавренчук: тел. (096)702-28-07, E-mail: [email protected]
Для отримання аплікаційної форми можете писати в особисту почту з адресою електронної скриньки
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: Lesya (8 вересня 2010 р., 15:02:53)
Надіну розовеньку шапку, візьму за лапку ведмежатку... Хай офігєють від розврату - мені начхать, бо я з фізмату!
CHE
Авторитет
Номер: 843
З: VIVA CUBA, La Habana
Зареєстрований: 7 березня 2009 р.
Повідомлень: 1294
Попереджень: 8
Нагороди:
Arnage, Дім, якщо ти хочеш прийняти участь - приходь!
А щодо того всього, що ти ото написав. то цього студентами вони мають вчитися у вишах, а не на тренінгах. Наш проект спрямований не на етичне та мистецьке виховання молоді. ХЇочеш, щоби я замовляла для кожного учасника тренара за н-ну суму, який би розповідав тобі, хто такий Достоєвський, Пікассо чи Ліст? Пробач, але цим я займатись не збираюсь
Надіну розовеньку шапку, візьму за лапку ведмежатку... Хай офігєють від розврату - мені начхать, бо я з фізмату!
Lesya
Постоялець
Номер: 1153
Зареєстрований: 7 вересня 2009 р.
Повідомлень: 232
Попереджень: 0
Нагороди:
Ну от скажіть мені, панове, ну не розумію я... ЧОГО ВСЕ ОТЕ НЕПОДОБСТВО НАЗИВАЄТЬСЯ - ТРЕНІНГ? Наскільки мені відомо із самого дитинства тренер - це стосується спорту, фізичної культури і таке інше. Звідси, як для мене, тренінг - це щось спортивне.
Що стосується знань, то там вже - вчитель, і звідси отримання додаткових знань - навчання!!!
І не інакше!!!
Який йолоп напридумував оті всі тренінги?! Для яких це ідіотів?!
Може від того й люди туди не йдуть?! Бо як написано тут - треба тягнути трактором...
Особисто у мене стосовно всіх отих "тренінгів" із їх "бізнес-тренерами" склалося стійке уявлення, підкріплене життєвим досвідом - просто пацани рубят бабло пока є час та натхнення! І я, такий що має сумнів, як виявилося, не один. То тєліку була навіть передача, у якій журналісти провели своє журналістське розслідування стосовно "тренінгів", де дуже корректно і наочно на прикладах пояснили - на хвилі новомодних "тренінгів" йде просте заробляння грошей. У випадку платних курсів - все зрозуміло, пояснювати не треба, а у випадку безкоштовних - перекладання грошей жуліками-"тренерами" із каси громадської чи забугорної у свої кишені. Ну а чого ж? все просто - тіпа, провьол трєнінг, бабкі палучіл... і ніякої відповідальності! Адже про ефективність "трєнінга" спитати ні у кого - всі порозбігалися, ніяких свідоцтв у них немає, а якщо й є, то вони ні до чого не зобов’язують!
Мені було б зрозуміло, якщо це були б навчальні 2-3-місячні курси, після яких дається якась можливість себе якось проявити. От наприклад, як зараз по телеканалах йдуть різного роду телеакадемії. Їх чомусь ніхто не називає спортивними термінами, бо це не спорт із заробляння бабла - це даються знання, які потім можна застосувати на реальному телеканалі. Якщо ти себе проявив - залишишся на каналі, а як ні - ну то сам винний. На таке не соромно й дорогоцінний час витратити.
Tyt24vcytki
Ночной дозор
Номер: 680
Зареєстрований: 21 листопада 2008 р.
Повідомлень: 1426
Попереджень: 0
Нагороди:
Ну от скажіть мені, панове, ну не розумію я... ЧОГО ВСЕ ОТЕ НЕПОДОБСТВО НАЗИВАЄТЬСЯ - ТРЕНІНГ?
Абсолютно неважно як називать, аби добра робота проводилась. А люди туди не йдуть бо мабуть нікому.
Цікаво, а що справді за ті чотирі дні платили учасникі? Яку сумму?
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди:
Ну от скажіть мені, панове, ну не розумію я... ЧОГО ВСЕ ОТЕ НЕПОДОБСТВО НАЗИВАЄТЬСЯ - ТРЕНІНГ?
Наскільки мені відомо із самого дитинства тренер - це стосується спорту, фізичної культури і таке інше. Звідси, як для мене, тренінг - це щось спортивне.
Що стосується знань, то там вже - вчитель, і звідси отримання додаткових знань - навчання!!!
Тренинг (англ. training от train — обучать, воспитывать) — метод активного обучения, направленный на развитие знаний, умений и навыков и социальных установок.
Тренинг может рассматриваться с точки зрения разных парадигм[1]:
тренинг как своеобразная форма дрессировки, при которой при помощи положительного подкрепления формируются нужные паттерны поведения, а при помощи отрицательного — «стираются» нежелательные;
тренинг как тренировка, в результате которой происходит формирование и отработка умений и навыков;
тренинг как форма активного обучения, целью которого является передача знаний, развитие некоторых умений и навыков;
тренинг как метод создания условий для самораскрытия участников и самостоятельного поиска ими способов решения собственных психологических проблем.
Чому саме тренінг, а не навчання, бо
1) як всім відомо, останнім часом у нас (а особливо в міжнародних компаніях, які досить активно цим користуються), існує тенденція до використання "модних" іноземних слів, на зразок тренінг, коучинг, дедлайн, фідбек, ейчар і т.ін.
2) тренінг, це така форма, яка передбачає активну взаємодію тренера з участниками, коли у невеликих групах (оптимально 6-15 чоловік) відпрацьовуються певні уміння та навички)
Цитата:
Особисто у мене стосовно всіх отих "тренінгів" із їх "бізнес-тренерами" склалося стійке уявлення, підкріплене життєвим досвідом - просто пацани рубят бабло пока є час та натхнення!
то Ви не були на гарних продуктивних тренінгах, які ведуть справжні професіонали. От наприклад, "Уміння вести переговори", "Мистецтво ведення презентацій" та ін. Участникам дається домашнє завдання підготувати по парі зразків презентацій. Тренер спочатку дає теорію (але її повинен бути мінімум), а потім кожний участник сам презентує, а інші за певними методами оцінюють, як він запрезентував, обговорюючи позитивні сторони та сторони для розвитку.
Тренінг може тривати від 1 до 4 днів, залежно від обсягу матеріалу. І це не просто прийти посидіть, тупо послухать, що тобі "втірають", а ще й самому проявити себе в ролі презентатора чи коуча, чи фасилітатора (вибачайте, за "модні" слова )
Цитата:
Мені було б зрозуміло, якщо це були б навчальні 2-3-місячні курси, після яких дається якась можливість себе якось проявити
Це ж дивлячись яка програма. От скажіть мені, навіщо вчитися проводити презентації 2-3 місяці? На це достатньо всього 2-3 днів, а потім людина вже сама в ході своєї роботи буде ці вміння відшліфовувати.
Цитата:
Адже про ефективність "трєнінга" спитати ні у кого - всі порозбігалися, ніяких свідоцтв у них немає, а якщо й є, то вони ні до чого не зобов’язують!
Насправді, все трошки не так. Якщо компанія зацікавлена у тому, щоб її гроші були не викинуті на вітер, а тренінги були корисними для працівників, то після кожного тренінга проводиться анкетування участників з метою виявлення рівня цього тренінгу. Міжнародні та і укр. аудитори вимагають, щоб проводилася оцінка постчальників тренінгів, і щоб на підприємстві зберігалися сертифікати, свідоцтва учасників, а також результати опитувань по проведеним тренінгам.
Все це з власного досвіду. Брала участь у різних тренінгах. Одні з них були більш корисні, інші менш. Все залежить від людини. Якщо вона розуміє, потрібно це для неї чи не, то толк буде.
Як підсумок всього сказаного. Для того, щоб тренінг (чи навчання) було ефективним, потрібно
1) відібрати фірму, яка дійсно на ринку позиціонується як висококваліфікована
2) не перетворювати процес на формальний, а дійсно відслідковувати, як учасники засвоюють знання, і де вони їх потім застосовують
3) ні в якому разі не примушувати тих, хто не хоче. Бо толку не буде з того тренінга.