У НОВИЙ РІК - НА НОВИХ АВТОБУСАХ Напередодні Нового року, 26 грудня, на міській площі вирувало свято: струнким рядом вишикувалися 10 новеньких автобусів «Еталон» - подарунок прилучанам від депутата обласної ради Анатолія Мирошниченка. Зранку відбувалася урочиста їх передача в експлуатацію. Вона зібрала чимало людей, адже питання міського пасажирського транспорту стосується чи не кожної прилуцької родини.
Не менше за пасажирів раділи новому транспорту й водії та кондуктори ВАТ «АТП-17407», котрі з того дня почали працювати на нових автобусах. Директор підприємства Анатолій Хоружий не приховував свого святкового настрою: «У переддень Нового року «АТП-17407» в особі інвестора Анатолія Мирошниченка дарує прилучанам десять нових комфортабельних автобусів. Частина з них працюватимуть на маршруті №1 «Манжосівка-Дослідна», куди від-правляться прямо з площі. З 28 грудня ці автобуси курсуватимуть з 6-ї до 18-ї години, з інтервалом 10-12 хвилин. Тож чимало проблем щодо очікування автобусів зникне. З 18-ї до 23-ї години на маршруті №1 працюватимуть два автобуси, інтервал руху складатиме 40-45 хвилин. Останні автобуси з кінцевих зупинок «Манжосівка» і «Дослідна» йтимуть о 23.00.
Десять нових «Еталоноів» - не останнє поповнення автопарку, а лише перша ластівка. У цьому році Анатолій Костянтинович налаштований придбати для Прилук ще 10-15 автобусів, щоб замінити ЛАЗи й ЛіАЗи, які використовують пального в три-чотири рази більше, ніж новий транспорт. Адже пальне - основна стаття затрат автопарку. Прикро було чути від прилучан, що підприємство продали, що нові власники на ньому поставили хрест. Бо насправді ВАТ «АТП-17407» тільки-но починає відроджуватися! Ми оновлюємо рухомий склад, трудимося для прилучан, працюємо на перспективу. І нові автобуси - живий цьому приклад».
До речі, десять нових автобусів - не перший новорічний подарунок прилучанам від депутата Мирошниченка. Урологічне відділення Центральної міської лікарні коштом Анатолія Костянтиновича невдовзі буде обладнане сучасним апаратом «Шторц», який на Чернігівщині має лише обласна лікарня. Як повідомив Анатолій Мирошниченко, кошти за нього вже перераховані, і через кілька місяців апарат встановлять у ЦМЛ. «З 1992 року я живу в Прилуках, тут моя родина, мої діти. І друзів та знайомих значно більше, ніж на Харківщині, звідки я родом, - сказав Анатолій Костянтинович. - Тож відчуваю себе прилучанином і не можу залишатися байдужим до проблем городян - вони добре відомі й мені. Питання пасажирських перевезень нагальне для територіальної громади, воно турбує більшість прилучан. Нещодавно ставши акціонером підприємства ВАТ «АТП-17407», я докладаю усіх зусиль, аби воно почало розвиватися, а послуги з перевезення пасажирів покращувалися».
В урочистому дійстві на центральній площі міста взяв участь міський голова Прилук Юрій Беркут. «Цієї події ми чекали, до неї йшли, - зазначив Юрій Володимирович. - І дуже приємно, що новий власник «АТП-17407» відгукнувся на пропозицію міської ради (яка не втрачала своєї актуальності вже більше року) щодо оновлення парку пасажирських перевезень. Це ще один крок до того, щоб прилучани отримували гідну послугу, пасажирські перевезення здійснювалися новими комфортабельними автобусами».
Аби щасливими були дороги десяти новеньких «Еталонів», їх освятив настоятель Спасо-Преображенського собору, протоієрей Миколай Котеленець. А потім настала найочікуваніша мить - Юрій Беркут та Анатолій Мирошниченко урочисто перерізали стрічку, і щойно введені в експлуатацію автобуси прямісінько з площі відправилися на маршрути, здійснювати своє головне призначення - перевозити пасажирів.
взято з http://pryluky.org
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: OLEX (28 жовтня 2008 р., 13:31:35)
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди:
За останні десять років стан автобусних перевезень пасажирів у Прилуках суттєво змінився. З одного боку, містяни відчули зменшення (з 54 у 1999 році до нинішніх 38) кількості маршрутів. А з іншого - підвищену якість обслуговування через оновлення автопарку перевізників. Позитивним у цьому питанні є відкриття (на прохання прилучан) нових маршрутів, які сполучають центральну частину міста з віддаленими мікрорайонами Прилук. Унеможливлює повне задоволення потреб мешканців незадовільне покриття деяких доріг на околицях міста або взагалі його відсутність.
Проблемним і донині залишається вирішення питання стосовно пільгових перевезень пасажирів, яке у місті упродовж років здійснювало АТП-17407. За минулий рік двічі підприємство не могло реалізовувати гарантовану державою пільгу через відсутність необхідних коштів на покриття витрат. Ця ситуація і стала домінантною у скаргах прилучан на стан автоперевезень у місті, які надходили до громадської приймальні міської ради. Невдоволені городяни і недотриманням перевізниками (через нездорову конкуренцію) графіків руху автобусів, змінами цих графіків та грубим поводженням кондукторів з пасажирами.
14-01-2009
Автобусні перевезення - одна з найважливіших галузей життєдіяльності міста. Будь-які зміни в роботі автотранспортного підприємства, закриття чи відкриття того чи іншого міського маршруту не залишаються непоміченими городянами, адже практично всі ми - потенційні пасажири прилуцьких автобусів, добираємося ними на роботу і додому, їздимо в гості й на базар.
Всі ми розуміємо: стабільність у роботі ВАТ «АТП-17407» певним чином гарантує нормальне функціонування галузі, а як наслідок - і якість нашого обслуговування на автобусних маршрутах. Тож на початку року газета «В двух словах» звернулася до заступника директора ВАТ «АТП-17407» (який наразі виконує обов’язки керівника підприємства) Олега Опанасенка з проханням розповісти про те, що очікує на автопарк та пасажирів у 2009-му.
- Олегу Анатолійовичу, як почувається Прилуцьке АТП-17407 в нелегких умовах сьогодення? - Працюємо у звичному режимі: повністю обслуговуємо всі наші маршрути по Прилуках, району та міжміські. Зараз порушується питання про відновлення ще кількох маршрутів. Але це залежить від коштів субвенції, які будуть закладені на 2009 рік. Тому що сьогодні ціни на пальне постійно змінюються (вже зараз простежується тенденція до їхнього росту), дорожчають запчастини. Тому якщо закладена в поточному році сума субвенції буде економічно обґрунтованою, то, гадаю, не тільки всі маршрути будуть збережені, а й, можливо, відкриті чи відновлені й нові.
- У зв’язку з подорожчанням пального та запчастин не зросте вартість квитків? - Знову ж таки, розмір тарифів на перевезення теж залежить від суми субвенції. Тому що дійсно розмір економічно обґрунтованого тарифу значно вищий за той, що діє на сьогодні. Нині нелегкий час як для городян, так і для нашого АТП. Багато хто вже відчув на собі наслідки світової фінансової кризи: зупиняються підприємства, люди залишаються без роботи. І підвищення тарифів ударить в першу чергу по кишенях простих людей. Розуміючи це, ми б не хотіли порушувати питання про підвищення тарифів на перевезення. Тому, повторюся, багато чого залежить від державної субвенції, яка дозволила б нам покривати збитки від пільгових перевезень і заниженого тарифу.
- Як складаються справи з перевезенням пільгових категорій населення? - На сьогодні підприємство здійснює їх у повному обсязі. Пільгових перевезень окремих категорій населення вимагають певні нормативні акти, але ж підприємство має отримувати відшкодування. Не ми зобов’язані безкоштовно перевозити людей - держава надала пільговикам таке право і повинна забезпечити його реалізацію. І тому всі проблеми, пов’язані з пільговими перевезеннями, - це, перш за все, проблеми влади. Прилуцьке АТП-17407 - лише підприємство, визначене у Прилуках для здійснення пільгових перевезень.
- У грудні Прилуцьке АТП-17407 фігурувало серед підприємств-боржників із виплати заробітної плати... - Дійсно, наприкінці року з виплатою заробітної плати були певні проблеми, пов’язані все з тими ж об’-єктивними причинами, про які я вже сказав (субвенція, кінець року, різке підвищення цін на пальне). Ці фактори впливали на здатність підприємства в повному обсязі у встановлені терміни здійснювати всі необхідні виплати. Станом на сьогодні проведено розмови з посадовцями міськради, котрі мають відношення до формування сум субвенції, ми знайшли з ними спільну мову, і, думаю, спільними зусиллями за допомогою депутатів обласної ради це дасть можливість підприємству отримувати необхідні фінансові ресурси для здійснення всіх виплат.
- Який стан транспорту Прилуцького АТП-17407? - Зараз перевезення по місту та за його межі здійснюють 13 придбаних рік тому «Еталонів» та автобуси «ПАЗ» 2005-2006 років випуску. Ряд автобусів, що за роками експлуатації вже є застарілими і їх експлуатація вимагає значних фінансових вкладень, на сьогодні практично не використовуються; в роботі залишаються тільки більш нові, технічно справні. Хотілося б і далі продовжувати роботу з оновлення транспортного парку, але для цього потрібна принаймні якась стабільність у державі.
Розмову вела Людмила СМИК,
газета "В двух словах"
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
Pavlushka
Форумчянин
Номер: 691
З: Росія, Самара
Зареєстрований: 26 листопада 2008 р.
Повідомлень: 86
Попереджень: 0
Нагороди: