Как показывает нынешнее реально-виртуальное бытие, возникла насущная актуальность в технической поддержке пользователей Интернета в городе, посему прошу СЮДА выкладывать свои вопросы/претензии/мысли на счет использования сети, скорости загрузок, тарифов, диагностик, пингов, шлюзов и прочего
Шановні абоненти ТІМ-Інтернет!
З 01.09.2014 року вступають в силу нові тарифні пакети на послуги Інтернет.
Всі пакети «Домашній» діють лише до 31.08.2014р.
Обирайте свій новий пакет:
За додатковою інформацією, звертайтеся за телефонами: 7-13-13, 7-09-75
Для того чтобы отследить проблемы пользователей со скоростью мы сделали 2 тестовых файла
http://test.tim/test.file - этот файл для проверки скорости физики. Тестировать нужно проводить при отключенном VPN соединении
http://test.tim.ua/test.file - а этот файл для тестирования интернет канала (точнее шейперов) имеется ввиду правильность нарезания скорости и не откусывает ли какой-нибудь вирюган от вашей скорости немного для "своих нужд".
Проверять проще всего так - открываем диспетчер задач (Ctrl+Alt+Del) переходим на вкладку "сеть" и смотрим сколько удается выжать из соединения.
Скриншоты с жалобами принимаются на [email protected]
-----
Повідомлення редагувалося 25 разів. Останнє редагування: OLEX (18 серпня 2014 р., 17:21:57)
Ukrtelecom (гость), Цитата:заставить Телеком выполнять свои договорные обязательства
а шо там в договоре про лінії?
Званим в поддержку оставляем заявку и всё приходит в норму, вплоть до того что пересадят на другую пару или порт. И уж точно нет пункта как у Вашего горячо любимого провайдера "Услуга предоставляется как есть" Тоесть есть хорошо. а нет и хрен с ним. Вовсяком случае был такой пункт точно, и шокировал меня ещё в 2003 году.
OLEX
З Новим Роком!
Номер: 1
З: UA, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 11852
Попереджень: 0
Нагороди:
Де там зобов‘язання Укртелекому надавати максимальну швидкість за обраним пакетом, або замінити лінію, яка не надає змоги користуватися максимально заявленою в тарифах швидкістю? Немає!
Є тільки:
Цитата:
* Примітка. Конкретні параметри підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL (якість, швидкість) обумовлюються технічними характеристиками Вашої абонентської телефонної лінії та визначаються після тестування, що проводиться спеціалістами ВАТ «Укртелеком» при підключенні.
І ці "конкректні параметри" по Прилукам коливаються від 1-го до максимум 4-х мегабіт
-----
Повідомлення редагувалося 2 разів. Останнє редагування: OLEX (25 квітня 2010 р., 22:31:21)
Qwerty
Старожил
Номер: 923
З: Ukrain,
Зареєстрований: 12 квітня 2009 р.
Повідомлень: 545
Попереджень: 1
ДОГОВІР про надання послуги ADSL-підключення до мережі ІНТЕРНЕТ
Де там зобов‘язання Укртелекому надавати максимальну швидкість за обраним пакетом, або замінити лінію, яка не надає змоги користуватися максимально заявленою в тарифах швидкістю? Немає!
Є тільки:
Цитата:* Примітка. Конкретні параметри підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL (якість, швидкість) обумовлюються технічними характеристиками Вашої абонентської телефонної лінії та визначаються після тестування, що проводиться спеціалістами ВАТ «Укртелеком» при підключенні.
І ці "конкректні параметри" по Прилукам коливаються від 1-го до максимум 4-х мегабіт
Ukrtelecom (гость), ну там на картинці (якшо це правда, в шо не дуже віриться ) швидкість в два рази менша від заявленої по тарифу Такшо ваша правда
Цитата:Значит меня телеком злобно обманывает
тим по всем пакетам ** - максимальна негарантована швидкість (залежить від завантаженості каналу в даний момент часу)
да и вобще ща всё больше людей бегут от тима в телеком, интерестно почему?
OLEX
З Новим Роком!
Номер: 1
З: UA, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 11852
Попереджень: 0
Нагороди: