нехай їм добавлять до пенсії, а проїзд хай буде платний
2.
ні, проїзд повинен бути безкоштовним
3.
нехай буде платний, тільки в 2 рази дешевший
4.
мені все одно - я не пенсіонер
5.
а хтозна, як краще
6.
свій варіант
Ви не можете бачити результати опитування поки не проголосуєте самі!
Опитування відкрите 17 березня 2008 р.
Обмежень по часу немає.
Пройшло 6106 днів.
Кількість повідомлень, необхідних для прийняття участі в опитуванні: 2
Кількість днів проведених на сайті, необхідних для прийняття участі в опитуванні: 2
да хай буде бо люди бідні на роботу іза них добратись неможуть!! особливо на тройці із утра їх куча і їдуть до базару, а люди матюкаються бо їм треба на промзону.
Casey
Ветеран
Номер: 97
З: , Pryluky
Зареєстрований: 7 травня 2007 р.
Повідомлень: 4531
Попереджень: 0
Нагороди:
Інформація підтвердилася! З сьогоднішнього дня всі (чи майже всі -треба ще уточнити) пільги щодо безкоштовного проїзду в міському транспорті скасовано!
Підслухала розмову в автобусі між міліціонером та кондуктором. Міліціонер відмовився платити, мотивуючи це тим, що є Постанова чи Указ Верховної Ради про пільги, які не можуть бути скасовані місцевою владою. Запропонував кондуктору скдадати протокол та розбиратися в суді. Так він і не заплатив.
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
serennisima
♎
Номер: 330
З: Україна-ненька, рідне місто
Зареєстрований: 24 грудня 2007 р.
Повідомлень: 4711
Попереджень: 0
Нагороди:
Я за те, щоб платили усі, а проїзд подешевшав. У пенсіонерів є хоч пенсія, а що тоді балакати про дітей - вони ні де не працюють, звідки їм брати гроші??? І все лягає на плечі працездатного молодого населення, яке платить за себе, за своїх дітей, а ще й за пенсіонерів (не рахуючи усіляких податків і ПОборів). Не маю нічого проти пенсіонерів (у мене їх двоє), самі там будемо, але ж!!!
А яка ж, насправді, причина того, що «пільговики» у Прилуках позбавлені своїх прав? А найголовніше – на який термін? Ситуацію пояснює директор ВАТ «Прилуцьке АТП-17407» Анатолія Хоружий.
- Дійсно, ситуація не з приємних, - розповідає Анатолій Володимирович. – Це – вимушена міра. Справа в тім, що фінансовий стан підприємства у зв’язку із затримкою виплати державної субвенції на відшкодування витрат, пов’язаних з пільговими перевезеннями громадян, відчутно погіршився. За січень-лютий держава нам винна 216 тисяч гривень (за перевезення у Прилуках) та 185 тисяч гривень за перевезення по Прилуцькому району. Існує й донині заборгованість за грудень 2007 року – 14, 9 тисяч гривень. Ще місяць тому ми зверталися з відповідними листами до міської і районної рад, міського та районного Управлінь праці та соціального захисту населення. Аналогічні листи були направлені міською радою і на ім’я губернатора Чернігівської області. Але, як кажуть, віз і нині там. Бензину в нас залишилося лише на три дні, а розраховуватися з його постачальниками ми маємо наперед. Тож уся денна виручка (12 тисяч гривень) у нас іде на його закупівлю. До того ж, ми винні 200 тисяч гривень за уже спожите пальне. І виходить, що підприємство фактично є кредитором держави. А ще не будемо скидати з важелів і факт виплати заробітної плати. Лише за січень ми розрахувалися з працівниками, а лютий залишається у боргах.
Наразі, підприємство усі сили спрямовує на економію паливно-мастильних матеріалів і найголовніше – не має наміру підвищувати тарифи. З цією метою були закуплені нові автобуси, які нині курсують вулицями міста. Є також намір протягом тижня придбати 10 нових двигунів, які замінять старі і вдвічі відрізнятимуться своєю економічністю. Підприємство навіть відмовляється від підвищення вартості проїзду (не зважаючи на стрімкий ріст вартості бензину), бо розуміє - воно болісно вдарить по кишені простого прилучанина.
- Віднині усі «пільговики» без виключення мають сплачувати за проїзд чи існує виняток із правила?
- Рішенням дирекції та профспілкового комітету підприємства учасники бойових дій, інваліди війни та інваліди дитинства мають право безкоштовного проїзду в автобусах ВАТ «Прилуцьке АТП-17407» не залежно від будь-яких обставин.
Анатолій Володимирович повідомив також і про заплановану на 19 березня акцію перевізників області, яка пройде у Чернігові на центральній площі. Бо від байдужості і неуваги держави страждають не лише прилучани. Тож, сподіваємося, що ситуація найближчим часом нормалізується і все стане на свої місця.
Titar
Новачок
Номер: 253
З: , Кійов
Зареєстрований: 28 вересня 2007 р.
Повідомлень: 11
Попереджень: 0
Ага, всі так піклуються про пенсіонерів...
А інші прослойки населення яким потрібна допомога хоча б в даному плані?
Наприклад, студенти, школярі?
Все я розумію старість і все таке, АЛЕ! Вибачте, але шкода дивитися на студентку чи студента якому на "все про все" дають якихось 50 рублів на неділю, з яких потрібно віддати мінімум 10 за проїзд!
Піклуватись про них ніхто не хоче, зате пенсіонери, міліціонери... короче битком набитий автобус, хоч і хочеш віддати гривню але до кондуктора не протіснитись бо їде 80% тих хто не заплатив. Народ який не хоче їхати в таких умовах за рубля того, галопом скаче через все місто пішкарусом.
Моя думка: Треба платити всім, але дешевше! А то скоро з подорожчанням бензину прийдеться платити не 1 грн, а 7 грн і наклеїти на всі автобуси наклейки "ЯМЩИК"
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди:
Прилуцькі пенсіонери ще в середині серпня із здивуванням помітили, що «пільгових» автобусів різко поменшало. Вони почали звертатись у всі інстанції, але ось уже місяць, як проблема не вирішується. Закон є, його ніхто не відміняв, а пільгових перевезень у Прилуках практично немає.
Міський голова Юрій Беркут повідомив, що він відразу ж попередив автоперевізника про відповідальність за зрив уже проплачених державою пільгових перевезень. Коли це не подіяло, посадовець звернувся в Генеральну прокуратуру України, в обласну і міжрайонну прокуратури з проханням вплинути на ВАТ «Прилуцьке АТП-17407», яке порушує закон стосовно пільгового перевезення пасажирів. Адже це не місто, а держава гарантує перевезення всіх пільговиків.
– Державні субвенції в розмірі мільйона гривень, розраховані згідно з чинним договором на весь рік пільгових перевезень, перераховані автопідприємству ще в травні, – сказав Юрій Володимирович.
– Однак керівництво АТП-17407, ігноруючи вимоги закону і умови договору, практично припинило перевезення пасажирів-пільговиків. Посилання на те, що грошей мало, – безпідставні. Адже, якщо в Чернігові та Ніжині на одного пільговика проплачено відповідно по 19 і 22 гривні, то в Прилуках – 47 гривень (!). До речі, з іншими організаціями, які надають пільги, ніяких ексцесів не відбувається. Тож у разі подальшого небажання цього перевізника виконувати закон і йти на співпрацю з міською владою міськвиконком буде змушений шукати інших автоперевізників, які б за виділені державні субвенції змогли забезпечити необхідну кількість і якість пільгових перевезень.
Питання про відмову підприємства АТП-17407 здійснювати перевезення пільгових категорій населення, грубе поводження перевізників з пасажирами щоразу порушуються на прийомах громадян, зустрічах з людьми у комітетах самоорганізації населення, на апаратних нарадах, люди телефонують і звертаються з цим письмово в громадську приймальню міськради.
Як пояснює ситуацію, що склалась, керівництво автопідприємства? Ми звернулись з цим запитанням до начальника ВАТ «Прилуцьке АТП-17407» Анатолія Хоружого. Ось що він відповів:
– Кошти, що ми одержали за рахунок державних субвенцій, уже використані. Ви знаєте, як було подорожчало пальне – автопідприємство працювало собі на збиток. Якщо місто не знайде відповідних коштів, до кінця року ми перевозитимемо пільговиків у звуженому режимі – по одному автобусу на маршрутах №9 та №30, два автобуси ходитимуть по маршруту №1. При потребі пенсіонери мають змогу в центрі міста пересісти на інший напрямок. Так що зможуть добратись в основні мікрорайони.
У перші дні вересня, крім усього, відчувалась ще й гостра нехватка автобусів на багатьох маршрутах, які обслуговує АТП-17407, і вже з другої-третьої зупинки вони йшли переповненими, не зупиняючись на окремих зупинках взагалі. Такі скарги були навіть стосовно маршруту №1 – з Плискунівки люди, щоб устигнути на роботу в центр міста, наймали таксі – не могли за півгодини-годину сісти в автобус. У зв’язку з цим міський голова дав доручення своєму заступнику Олександру Сивенку здійснювати контроль на лінії руху автобусів АТП-17407 і працювати над додатковим залученням до обслуговування пасажирів на цих маршрутах приватних перевізників.
Мені не раз доводилось вислуховувати перепалки людей з кондукторами і водіями в автобусах з приводу того, що не возять уже пенсіонерів безплатно – і тим, і тим доводиться добре попсувати одне одному нерви… Однак іноді весь автобус співчував ветеранам, які на вимогу кондукторів і водіїв покидали звично «пільгові» автобуси АТП-17407 (на них відразу начепили чомусь написи: «Приватний»). Один з дідусів, важко спираючись на паличку, гірко і багатозначно сказав: «А ви теж, дасть Бог, доживете до старості…».