|
За місяцьЗа тиждень
В цьому місяці фото ще не оцінювалися!
За місяцьЗа тиждень
В цьому тижні фото ще не оцінювалися!
В цьому місяці фотографії не обговорювались.
|
Переглядів: 120570 | Відповідей: 158
Автор | Повідомлення |
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №1 | Доданий: 13 листопада 2008 р., 23:23:57 |
|
П’ЯТЕ ЗАСІДАННЯ 46-Ї СЕСІЇ ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П’яте засідання 46-ї сесії Прилуцької міської ради 5-го скликання, що відбулося 11 листопада, пройшло надзвичайно бурхливо та емоційно. На його початку, за пропозицією Олексія Гавриша (Партія регіонів), депутати відмінили передбачений порядок денний, натомість склавши новий, що включав чотири пункти. Перед початком їх розгляду голова територіальної виборчої комісії Лариса Чернята оголосила рішення політради Соціалістичної партії України про відкликання з достроковим припиненням повноважень депутата Прилуцької міськради Володимира Макогона. Приводом послугувала заява Володимира Івановича про вихід з фракції «Соціалістична партія» у Прилуцькій міській раді, яку депутат через 4 дні відкликав. Оприлюднене рішення викликало обурення багатьох, тож понад годину сесія обговорювала депутатську долю Володимира Макогона. Зрештою Володимир Іванович залишився в залі, хоча й змінив своє депутатське крісло на місце для запрошених.
Кожне з трьох наступних питань вирішувалося таємним голосуванням. Так 34-ма голосами депутати подолали вето міського голови щодо рішення «Про дострокове припинення повноважень секретаря міської ради Папазова В.В.»
Стільки ж депутатів проголосували й за відставку міського голови. Саме 34 голоси (2/3 від загальної кількості депутатів) необхідно для ухвалення такого рішення. Коли ж Юрій Володимирович, подякувавши депутатів за співпрацю, залишив залу, далі вести пленарне засідання сесія уповноважила голову постійної депутатської комісії з питань регламенту, депутатської етики, законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян Олексія Гавриша.
Було позитивно вирішено й питання обрання секретаря міської ради. На цю посаду розглядалося дві кандидатури. Перша – голова фракції «Батьківщина» Світлана Яременко. Проте голова фракції «Комуністична партія» Михайло Ліверук у своєму виступі нагадав про певні вимоги до кандидатури секретаря ради. Серед них – обмеження у віці (до 60 років для чоловіків та до 55 у жінок) і обов’язкова вища освіта. Оскільки Світлана Володимирівна не відповідає цим критеріям, то до бюлетеню, за рішенням більшості депутатів, було внесено кандидатуру Голіка Сергія Анатолійовича, який теж є депутатом від фракції «Батьківщина». За нього віддали свої голоси 30 депутатів.
12.11.2008 газета "В двух словах"
http://pryluky.org
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
LIZARD
Начальник модераторов
Номер: 11
З: РОССИЯ, Москва
Зареєстрований: 29 листопада 2006 р.
Повідомлень: 5792
Попереджень: 4
Нагороди: |
Пост №81 | Доданий: 29 січня 2009 р., 09:42:35 |
|
Цитата Helen: | .....У роботі зборів активу взяли участь міський голова Юрій Беркут ... |
Шо пишуть?
От як понять приняв АКТИВНУ роботу? Шо значить АКТИВНУ?
Бiгав по кабiнету? Махав руками? Вискакував на балкон та викрикував Ю-ЩЕН-КО!!! Вибiгав на вулицю та цiлував прилучан?
Таке писать...
Беркут, як ото в кiно "12 стульев" ... Там есть персонаж такий, слеварь 7-го разаряда Виктор Михайлович Полесов.... " был не только гениальным слесарем, но и гениальным лентяем. Среди кустарей с мотором, которыми изобиловал Старгород, он был самым непроворным и наиболее часто попадавшим впросак. Причиной к этому служила его чрезмерно кипучая натура. Это был кипучий лентяй. Он постоянно пенился."
Helen, не де не пояснюють про його АКТИВНУ УЧАСТЬ? Було б цiкаво...
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: LIZARD (29 січня 2009 р., 10:06:27)
|
Отличительные черты настоящего свидомого:
"Доказательство недоказуемого, опровержение очевидного и доказанного". |
|
|
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №82 | Доданий: 29 січня 2009 р., 21:22:37 |
|
ПІД ПРИЦІЛОМ КРИЗИ – ПРИЛУЦЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
Економічна криза вже й до Прилук дісталась. І встигла “наслідити”... Відтак, лише третині з вісімнадцяти підприємств, що функціонують на території міста, вдалося досягти певного приросту. Про це повідомила начальник управління економічного розвитку та європейської інтеграції міської ради Оксана Люлька, зазначивши, що основними проблемами, які на сьогодні стримують розвиток промислових підприємств, є труднощі з реалізацією продукції (зменшення її збуту та відсутність замовлення), значна заборгованість держави по відшкодуванню сум ПДВ та відсутність фіксованої ціни на енергоносії.
- Недостатній тиск газу може призвести до зупинки печей по випіканню хліба на ВАТ “Прилуцький хлібозавод”. Невизначеність ціни на газопостачання стримують роботу ДП “Пластмас” ТОВ ТД “Пластмас-Прилуки”, ТОВ “Велмі-Пром”, ТОВ ВКП “Прилуки-Агропереробка”, ЗАТ “Прилуцький м’ясокомбінат”. А ВАТ “Прилуцький завод “Білкозин”, відповідно до розпорядження Мінпаливоенерго та доручення губернатора, з метою зменшення використання природного газу вже переведено на резервний вид палива – мазут. Відсутність замовлень будівельних компаній зупинило роботу підприємства з виробництва цегли “Керамік-Прилуки”. На ВАТ “Будмаш” теж суттєво знизились обсяги замовлень. Подорожчання енергоносіїв та сировини спонукає до зростання ціни на продукцію ТОВ “Мак-Бест”, - проінформувала Оксана Люлька. Вона ж наголосила, що заплановане збільшення доходів державного бюджету за рахунок підвищення ставок акцизного збору призведе до зменшення на 30 % обсягів продукції на А/Т ТК “В.А.Т.-Прилуки”...
Що ж, така ситуація оптимізму не додає. І спонукає керівництво підприємств вдатися до непопулярних заходів: так званої оптимі-зації штату, зниження заробітної плати, збільшення заборгованості по її виплаті. Або ж до скорочення робочого дня чи тижня, звільнення працівників за згодою сторін чи застосування відпустки за власний рахунок (іноді, як альтернативу, - часткової оплати відпустки). До речі, станом на 21 січня у Прилуцькому міськрайонному центрі зайнятості зареєстровано 1955 безробітних.
...Криза атакує. Промисловість мимоволі деградує. А потерпають пересічні прилучани.. Хто винен і що робити далі? Схоже, відповіді на два “класичних” запитання з’являться ще не скоро...
Ольга ІВАНЧЕНКО.
http://priluchina.com----- Добавлено 29 января 2009 г., 21:37:15:ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ
ЯКІСТЮ В ПРИЛУЦЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ
Прилуцьку міську раду сертифіковано відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2000. Представником міжнародного сертифікаційного органу «Бюро Верітас Сертифікейшн» Юрієм Самородським відповідний сертифікат урочисто вручено 27 січня 2009 року міському голові Юрію Беркуту.
Проект по запровадженню системи управління якістю реалізовувався за підтримки тютюнової компанії «Бритіш Американ Тобакко Україна», що протягом останніх років фінансує ряд загальноміських проектів економічного спрямування.
«Впровадження системи управління якістю в міській раді покликано поліпшити якість управлінських послуг, посилити відкритість, гласність та прозорість діяльності виконавчих органів ради, і разом з тим, забезпечити узгодженість роботи всіх структурних підрозділів», - зазначила керуюча справами виконкому Валентина Ходюк.
«Наразі близько десяти муніципалітетів України впровадили системи управління якістю відповідно до міжнародних стандартів. Прилуцька міська рада стала пілотною в Чернігівській області», - зауважила заступник міського голови Надія Єременко.
Підготовчі роботи по впровадженню системи управління якістю у виконавчих органах Прилуцької міської ради відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001:2000 розпочались у вересні 2007 року. З цією метою за методичного супроводу «Бюро Верітас» напрацьовано ряд відповідних документів, а саме: рішенням виконкому затверджено Політику в сфері якості, перелік послуг та процесів виконавчих органів, Настанову з якості виконавчих органів Прилуцької міської ради відповідно до вимог ISO 9001:2000; проведено низку консультацій, занять із посадовцями щодо питань менеджменту якості, методики проведення внутрішніх аудитів, затверджено методики процесів якості.
У жовтні 2008 року в 18 структурних підрозділах виконавчого комітету проводились внутрішні аудити, які дали можливість проаналізувати ефективність та взаємодію процесів та послуг міської ради.
Заключним етапом реалізації проекту по впровадженню системи управління якістю у виконавчих органах Прилуцької міської ради стала сертифікація, що проводилась зовнішніми аудиторами в грудні 2008 року.
http://pryluky.org
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №83 | Доданий: 2 лютого 2009 р., 21:48:37 |
|
Вісник місцевої влади
26 січня
Відбулася нарада міського голови з керівним апаратом, на якій слухалося питання «Про соціально-економічний стан у місті в умовах економічної кризи».
Начальник управління економічного розвитку та європейської інтеграції Оксана Люлька проінформувала, що за підсумками 2008 року промислові підприємства міста не змогли досягти рівня виробництва продукції 2007 року на 0,6 відсотки. З 18 підприємств основного кола звітності з приростом спрацювала лише їх третина. Це такі підприємства як Акціонерне товариство Тютюнова компанія "В.А.Т.-Прилуки", ВАТ "Прилуцький завод "Білкозин", ВАТ "Будмаш", ТОВ "Мак-Бест", ВАТ "Граніт", КП "Прилуцька міська друкарня".
Приросту виробництва за 2008 рік проти 2007 року досягнуто в деяких видах діяльності переробної промисловості, а саме: у виробництві харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів – на 1 відсоток, у целюлозно-паперовому виробництві – на 28 відсотків, у виробництві іншої неметалевої мінеральної продукції – на 0,8 відсотки та в машинобудуванні – на 8,4 відсотки.
За статистичними даними, за минулий рік найбільше втратили свої позиції підприємства м‘ясної промисловості, де за рік спад виробництва склав 29,4%, підприємство металургійного виробництва та виробництва готових металевих виробів – спад на 23,5%, спад в легкій промисловості склав 14,1%.
У 2008 році зменшилося виробництво м‘яса та субпродуктів, ковбасних та хлібобулочних виробів, зменшилося виробництво цегли керамічної, підіймачів щоглових.
Основними проблемами, які на сьогодні стримують розвиток промислових підприємств, є труднощі з реалізацією продукції (зменшення її збуту та відсутність замовлень), труднощі з обіговими коштами (значна заборгованість держави по відшкодуванню сум ПДВ та відсутність фіксованої ціни на енергоносії).
У розрізі підприємств основного кола звітності станом на 20 січня найбільшими проблемами є:
- невизначеність ціни на газопостачання для виробничих потреб та недостатній тиск газу;
- відсутність замовлень на окремі види продукції;
- подорожчання енергоносіїв та сировини тощо.
У такій ситуації підприємства змушені звернуться до таких заходів, як скорочений робочий день та тиждень, скорочення чисельності працюючих та робочих місць, звільнення працівників за згодою сторін, відправлення працівників у відпустки за власний рахунок або часткова оплата відпустки.
Змінилася ситуація й на ринку праці. Рівень безробіття за три місяці зріс з 3,4 відсотки станом на 01 жовтня 2008 року до 5,2 відсотки станом на 01 січня 2009р.
За даними Прилуцького міськрайонного центру зайнятості, станом на 01 грудня минулого року на обліку в державній службі зайнятості перебувало 1604 прилучани. Лише за грудень кількість зареєстрованих у центрі зайнятості збільшилася на 538 чол. і на початок року кількість безробітних становила 1905 осіб.
За статистичними даними, з вересня по листопад спостерігалося зменшення середньомісячної заробітної плати в порівнянні до попереднього місяця.
У зв‘язку зі зменшенням доходів населення зменшується його купівельна спроможність. Згідно моніторингу найбільших суб‘єктів господарювання міста, що працюють у сфері роздрібної торгівлі, у грудні з кожним тижнем обсяг реалізації будівельних матеріалів зменшувався на 20–50 %, обсяги реалізації автомобілів на 40–50 %, побутової техніки на 60–70 %.
Погіршились показники оплати населенням житлово-комунальних послуг. Термін заборгованості складає понад 2 місяці. Основна частка заборгованості населення припадає на надання послуг централізованого опалення та газопостачання.
Для зменшення впливу кризи на економіку міста виконавчим комітетом міської ради проведено ряд заходів, а саме: прийнято рішення "Про заходи щодо стабілізації фінансово-економічної ситуації в місті"; проводиться моніторинг економічного стану підприємств основного кола звітності, моніторинг ринку праці щодо кількості новозареєстрованих безробітних, звільнених з підприємств міста; проведено зустрічі з керівниками підприємств, філій та відділень банків; направлені листи-занепокоєння до Президента та Прем’єр-міністра України щодо ситуації в економічній та бюджетній сферах міста; направлені листи голові Верховної Ради України та голові Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики щодо проблемних для міста питань, пов‘язаних з прийняттям та введенням у дію в 2009 році законопроекту №3281 від 25 листопада 2008 року «Про внесення змін до Закону України «Про ставки акцизного збору на тютюнові вироби», адже, як зауважив на нараді міський голова, через недалекоглядну політику держави підприємство Тютюнова компанія «В.А.Т.-Прилуки» не працювало протягом двох тижнів, а це великі втрати для бюджетів усіх рівнів.
На апаратній нараді йшла мова про стан забезпечення міста газом. Директор комунального підприємства «Прилукитепловодопостачання» Володимир Назім закцентував увагу на надто високій ціні, за якою доведеться розраховуватися за газ.
Як зазначив Володимир Назім, на сьогодні ще не укладено угоду на постачання газу на 2009 рік між підприємством та ДК «Нафтогаз України» у зв’язку з тим, що така угода ще не укладена між НАК «Нафтогаз України» та ДК «Нафтогаз України».
Юрій Беркут зауважив, що необхідно шукати шляхи переходу на альтернативне паливо, адже під час діалогу обласного та міського керівництва, який відбувся 16 січня, мова йшла про надзвичайно складну ситуацію, пов’язану з газопостачанням на 2009 рік. Міський голова дав відповідні доручення своєму заступнику у сфері житлово-комунального господарства, керівникам комунальних підприємств попрацювати в напрямку пошуку шляхів переходу на альтернативне паливо.
Володимир Назім проінформував, що на сьогодні лише дві котельні, що знаходяться по вул.Київській, 200 та у військовому містечку, можуть перейти на альтернативне паливо – мазут, але, на жаль, підприємство не має резервуарів для його зберігання.
27 січня
Відбулося чергове засідання виконавчого комітету, порядок денний якого налічував понад 30 питань.
Відповідно до розпорядження голови Чернігівської облдержадміністрації від 12 січня 2009 року «Про затвердження заходів щодо упередження порушень трудового законодавства та недопущення зниження доходів працівників у період світової фінансової кризи», з метою мінімізації впливу наслідків світової фінансової кризи на соціально-трудові відносини, забезпечення захисту гарантованих Конституцією України прав громадян на оплату праці, інших соціальних гарантій виконком міської ради затвердив заходи упередження порушень трудового законодавства та недопущення зниження доходів працівників у період світової фінансової кризи.
Це проведення роз’яснювальної роботи серед трудових колективів, власників та уповноважених ними органів підприємств, установ та організацій міста щодо розвитку та вдосконалення колдоговірного регулювання соціально-трудових відносин, ефективного використання фонду оплати праці, збільшення його питомої ваги в операційних витратах за рахунок внутрішніх резервів та непродуктивних витрат, зменшення частки низькооплачуваних працівників; застосування всіх важелів впливу до керівників будівельних організацій, підприємств готельного та ресторанного бізнесу, торгівлі, харчової промисловості, які допускають виплату заробітної плати нижче середньогалузевого рівня; забезпечення затвердження в кошторисах бюджетних установ асигнування на оплату праці працівників у повному обсязі відповідно до встановлених законодавством умов оплати праці; здійснення моніторингів показників оплати праці, рівня життя населення в розрізі галузей економічної діяльності; забезпечення проведення перевірок підприємств, установ та організацій з питань додержання державних мінімальних гарантів в оплаті праці; заслуховування керівників підприємств, які мають або допускають заборгованість із заробітної плати та сплати податків з доходів фізичних осіб і відрахувань до Пенсійного фонду України, також затверджено ряд інших заходів.
Виконавчий комітет розглянув питання про хід виконання рішення № 188 від 26 березня 2008 року «Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати». З інформацією виступила виконуюча обов’язки начальника управління праці та соціального захисту населення, яка зокрема зазначила, що протягом 2008 року управліннями міської ради проводилася відповідна робота по виконанню заходів щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях міста. У зв’язку з загостренням соціально-економічних проблем стан розрахунків по заробітній платі на підприємствах та в організаціях міста значно погіршився. Основною причиною несвоєчасної виплати поточної заробітної плати та накопичення боргів по заробітній платі на економічно активних підприємствах є складний фінансовий стан, зумовлений скороченням обсягів виробництва, значною дебіторською заборгованістю за реалізовану продукцію, виконані роботи та послуги.
За 2008 рік проведено 12 засідань комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано звіти 28 керівників-боржників.
Виконавчий комітет прийняв рішення про продовження організаційно-координаційної роботи по забезпеченню розв’язання проблеми погашення заборгованості із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств та про необхідність розроблення графіків погашення заборгованості із виплати заробітної плати на 2009 рік і вжиття заходів щодо їх виконання керівниками підприємств-боржників будівельного управління-1 АТФ «Укргазбуд», ТОВ «Укратекс», ВАТ «Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин», ВАТ «Прилуцький завод «Білкозин», ТОВ ВТФ «Керамік-Прилуки», ВАТ «Прилуцьке АТП-17407» та Прилуцький коледж МАУП.
На виконання розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації від 21 листопада 2008 року №404 «Про стан наповнення бюджету Пенсійного фонду та погашення заборгованості платників», заслухавши інформацію начальника управління Пенсійного фонду України в м.Прилуки Тетяни Костєєвої, виконком міської ради відмітив, що рівень виконання власних доходів управлінням Пенсійного фонду в м.Прилуки за 2008 рік становить 95,3% до плану. Заборгованість до Пенсійного фонду станом на 01 січня 2009 року складала понад 1 мільйон гривень. Управлінням Пенсійного фонду проводиться робота по зменшенню заборгованості платників. Активізовано взаємодію з органами місцевої виконавчої влади з метою збільшення обсягів надходжень до бюджету Пенсійного фонду, погашення заборгованості та забезпечення прав застрахованих осіб.
Разом з інспекцією праці управління праці та соціального захисту населення проведено 4 спільних перевірки підприємств та установ, які нараховують заробітну плату нижче за рівну мінімальному розміру.
Щомісячно до органів прокуратури направляється перелік боржників. У минулому році Прилуцькою міжрайонною прокуратурою в інтересах управління подано 16 позовів на суму 70 тисяч гривень, які повністю задоволені в судовому порядку.
Виконавчий комітет заслухав інформацію в.о. директора Прилуцького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Наталії Бондарень про хід виконання рішення «Про міську Програму «Багатодітні сім’ї». У інформації зазначалося, що відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям з дітьми» управлінням праці та соціального захисту населення міської ради створено банк даних двадцяти багатодітних сімей. На обліку міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді перебуває 24 багатодітні родини. На соціальному супроводі служби соціальної підтримки сімей перебуває 7 багатодітних родин, у яких виховується 24 дитини. Відділом молоді міської ради спільно з управлінням освіти проведена паспортизація дев’яноста двох багатодітних сімей, у яких виховується 319 дітей.
Про хід виконання рішення виконкому «Про затвердження плану заходів щодо реалізації обласної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» інформувала начальник відділу у справах дітей міської ради Людмила Кулій, яка зазначила, що в місті проводиться робота по виявленню дітей, які залишилися без батьківського піклування, та вирішується питання їх улаштування. Протягом 2008 року набули статусу «дитина-сирота» та «дитина, позбавлена батьківського піклування» 30 дітей. Переваги надавалися сімейним формам улаштування. Відділом у справах дітей міської ради здійснено перевірки закладів для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
При пологовому відділенні міської лікарні працює консультативний пункт по наданню соціальних послуг жінкам, що мають намір відмовитися від новонародженої дитини.
Узявши до відома інформацію Людмили Кулій, виконавчий комітет прийняв рішення щодо продовження роботи в питанні реалізації обласної цільової програми реформування системи закладів для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
Члени виконавчого комітету розглянули ряд питань, пов’язаних з виконанням раніше прийнятих рішень виконкому та зняли їх з контролю у зв’язку з виконанням.
Виконком прийняв рішення стосовно продовження роботи по реалізації плану заходів щодо посилення соціального захисту колишніх політичних в’язнів і репресованих та членів їх сімей.
На засіданні виконавчого комітету розглядався проект рішення «Про забезпечення пільгового відпуску лікарських засобів». По даному питанню прийняте відповідне рішення, яке регламентується наступне:
- комунальному лікувально-профілактичному закладу «Прилуцька центральна міська лікарня» здійснювати забезпечення безоплатного та пільгового відпустку лікарських засобів за рецептами лікарів через аптеку № 190 комунального підприємства «Ліки України» шляхом укладання договору в разі лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань;
- установити торговельну надбавку на лікарські засоби, ціни на які підлягають державному регулюванню, у розмірі 10% оптової ціни заводу-виробника з урахуванням знижок, а на всі інші лікарські засоби – 30% до закупівельної ціни;
- фінансовому управлінню міської ради, комунальному лікувально-профілактичному закладу «Прилуцька центральна міська лікарня» в межах бюджетних призначень забезпечити фінансування безоплатного та пільгового відпуску препаратів лікарських, інсулінів для хворих на цукровий діабет та тест-смужок і глюкометрів для дітей, хворих на цукровий діабет.
Виконавчий комітет також розглянув питання про хід виконання рішень, що стосуються обов’язкових профілактичних оглядів населення міста на виявлення туберкульозу та про додаткові невідкладні заходи щодо протидії ВІЛ-інфекції в місті.
У стінах міської ради відбулося засідання круглого столу на тему «Актуальні питання взаємодії суб’єктів підприємницької діяльності з контролюючими органами», у якому взяли участь керівні працівники суб’єктів господарювання.
Учасники круглого столу ознайомилися з порядком проведення перевірок контролюючими органами, з порядком апеляційного оскарження рішень та вирішення спорів у суді, а також опрацювали зміни в законодавстві у зв’язку з прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» та інших нормативно-правових актів.
29 січня
Мала відбутися чергова 53-я сесія міської ради. Напередодні, 26 січня, міський голова відповідно до Регламенту роботи міської ради провів засідання Ради голів постійних депутатських комісій і фракцій та спільне засідання постійних депутатських комісій, де було погоджено порядок денний чергової сесії, обговорено окремі проекти рішень, унесено відповідні пропозиції та прийняте депутатським корпусом рішення про перенесення дати проведення сесії з 29 січня на 28. Але, як виявилося, 28 січня народні обранці не заповнили сесійну залу навіть на третину. Зареєструвалося лише 14 депутатів – члени фракції «Соціалістична партія України», частина депутатів від фракцій «Наша Україна – Народний Рух» та «Комуністична партія України», ще двоє депутатів були присутні в сесійній залі без реєстрації.
Голова фракції «Батьківщина» Світлана Яременко, як єдина представниця фракції в сесійній залі, озвучила відкрите депутатське звернення до міського голови, у якому була викладена мотивація відсутності депутатської більшості на пленарному засіданні.
Прикро, що перед напівпорожньою сесійною залою довелося виступати керівнику проекту Європейського Союзу ТАСІС «Сталий територіальний розвиток в Україні» пану БЕРНАРУ ФРОЛІШЕРУ, який того дня у своїй промові хотів звернутися до всього депутатського корпусу. Питання, з яким виступав БЕРНАР ФРОЛІШЕР, стосується напрямків роботи з населенням щодо забезпечення ним проплати за вивезення твердих побутових відходів. Як зазначив керівник проекту, у 2007 році міська рада прийняла рішення про дотримання чистоти й порядку в місті, відповідно до якого всі мешканці мають сплачувати за вивезення твердих побутових відходів. Але є велика проблема в тому, що 40% прилучан не проплачують за вивіз твердих побутових відходів, частина навіть не вклала договори з комунальним підприємством, тому й виникло питання про необхідність проведення роз’яснювальної роботи серед мешканців приватного сектора з метою переконання їх у необхідності вкладання відповідних договорів на вивезення твердих побутових відходів та своєчасної оплати за надану послугу. На думку БЕРНАРА ФРОЛІШЕРА, до цієї широкої кампанії може бути залучене широке коло громадськості – вуличні комітети та комітети самоорганізації населення, депутати міської ради, громадські та ветеранські організації, учнівська рада, засоби масової інформації тощо. Також необхідна соціальна реклама, розміщення відповідних бігбордів, що буде прикладом широкої демократії, до якої ми всі так прагнемо.
БЕРНАР ФРОЛІШЕР висловив думку про те, що депутати не повинні стояти осторонь цього процесу, а мають узяти безпосередню участь у спілкуванні з населенням, щоб довести до логічного завершення прийняте у 2007 році рішення міської ради щодо наведення чистоти й порядку в місті. А для цього є всі підстави, адже одним із напрямків проекту ТАСІС є надходження в місто техніки та обладнання, виготовленого за спеціальними замовленнями і кресленнями, що буде використовуватися в тому числі й у роботі з твердими побутовими відходами.
Шановні мешканці міста, особливо жителі приватного сектора! Давайте спільними зусиллями зробимо наше славне місто містом зразкового порядку. Цивілізовано, з розумінням ситуації підійдемо до розв’язання надто наболілої проблеми – укладемо договори на вивезення твердих побутових відходів, що дасть можливість стабільно й ефективно працювати підприємству «Комунальні послуги». Зробимо наші Прилуки чистими й ошатними, адже нам з вами жити в цьому місті.
http://pryluky.org
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №84 | Доданий: 4 лютого 2009 р., 22:15:35 |
|
Відкрите депутатське зверненя до Прилуцького міського голови Ю. В. Беркута
04-02-2009
Ми, депутати, що підписалися нижче, звертаємось до міського голови Ю. В. Беркута. Ситуація, яка склалася у Прилуках у зв’язку з кризовими явищами в українському суспільстві, вимагає звернути увагу прилучан на Ваш підхід до вирішення кадрових питань у відділах та управліннях виконавчих органів ради.
Прикладом першого авторитарного призначення на ключову посаду в медичній галузі міста став П. М. Святенко. Вами було проігнорована незгода більшості депутатів щодо цієї кандидатури і, як наслідок, робота Святенка викликала безліч конфліктів та нарікань. Звіт про роботу головного лікаря довелось заслуховувати на сесіях міської ради, що ледь не призвело до його відставки. Попередити конфлікт можливо було б, узгодивши спільну кандидатуру від Вас, депутатського корпусу та медиків. Це створило б колективну відповідальність та позитивно позначилось на роботі міської лікарні.
Наступним прикладом неузгодженості дій депутатського корпусу та міського голови стала кандидатура секретаря ради, на посаду якого, ігноруючи бажання депутатів, Ви вперто просували В. В. Папазова. З ним ситуація взагалі дійшла до абсурду, коли внутрішні справи ради довелось розглядати в судах, ставши посміховиськом для всіх прилучан. Завдяки таким Вашим діям ситуація з секретарем ради не вирішена й досі.
Це непоодинокі приклади Вашої неконструктивної співпраці з депутатами. Особливо гостро ця проблема постає зараз, коли кризова ситуація в Україні змушує скорочувати штати в органах місцевого самоврядування. Користуючись моментом, Ви намагаєтесь звільнити неугодних працівників, призначаючи на їх місця «своїх» людей. Наприклад, свого екс-радника соціаліста Г. В. Мисана без обговорення та належного конкурсу було призначено на посаду начальника відділу ведення Державного реєстру виборців. Всі розуміють, які можливості отримає Ваша політична сила під час наступних виборів.
Не менш делікатна ситуація вимальовується і в освітянській галузі. Є інформація, що досвідчений працівник, начальник управління освіти П. М. Мазепа вимушений подати заяву про свою відставку. Логіка Вашої кадрової політики, що не передбачає діалогу з депутатами, нав’язує місту ще одну кандидатуру від Соціалістичної партії - Т. М. Клименко. Наслідки такого призначення можуть бути вкрай непередбачуваними, чим освітяни вкрай стурбовані.
Цим зверненням ми висловлюємо протест проти такої кадрової політики міського голови та застерігаємо, що без зваженого діалогу з трудовими колективами за участю депутатів міської ради подальша конструктивна робота органів місцевого самоврядування в Прилуках НЕМОЖЛИВА».
Депутати Прилуцької міської ради 5-го скликання
http://pryluky.osp-ua----- Добавлено 4 февраля 2009 г., 22:26:31: Підступний подих кризи відчувають промислові підприємства Прилук
04-02-2009
В умовах кризи жити важко усім. Її підступний подих особливо відчувають промислові підприємства Прилук, які за підсумками 2008 року не змогли досягти рівня виробництва продукції 2007 року. Лише третина із вісімнадцяти підприємств спрацювала з приростом. А уже у грудні їх половина погіршила свої показники, одне ж підприємство взагалі не працювало.
Основними проблемами, які нині стримують розвиток промислових підприємств, є труднощі з реалізацією продукції, постачанням газу для виробничих потреб, відсутність замовлень на продукцію, фіксованої ціни на енергоносії тощо. У такій ситуації підприємства вимушені оптимізувати штат працівників, скорочувати робочий день, тиждень, чисельність працюючих та робочих місць, звільняти працівників за згодою сторін, відправляти їх у відпустки за власний рахунок. До таких заходів уже вдалися ТОВ ВТФ «Керамік-Прилуки», ВАТ «АТП-17407», ВАТ «Будмаш», ТОВ «Велмі-Пром», ВАТ «Прилуцький завод «Білкозин», ЗАТ «Маслозавод», ТОВ «Алітоні», ДП «Нарком-агро КХП-2», ДП «Пластмас» ТОВ «ТД «Пластмас-Прилуки» та ДП №1 «Рембудмонтаж». Недостатній тиск газу може призвести до зупинки печей по випіканню хліба на ВАТ «Прилуцький хлібозавод».
Газета «В двух словах»
№6 за 5 лютого 2009 року
http://pryluky.osp-ua
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
elNino
БАН
Номер: 757
Зареєстрований: 20 січня 2009 р.
Повідомлень: 126
Попереджень: 1
|
Пост №85 | Доданий: 6 лютого 2009 р., 09:45:37 |
|
"В умовах кризи жити важко усім. Її підступний подих особливо відчувають промислові підприємства Прилук, які за підсумками 2008 року не змогли досягти рівня виробництва продукції 2007 року. Лише третина із вісімнадцяти підприємств спрацювала з приростом. А уже у грудні їх половина погіршила свої показники, одне ж підприємство взагалі не працювало.
Основними проблемами, які нині стримують розвиток промислових підприємств, є труднощі з реалізацією продукції, постачанням газу для виробничих потреб, відсутність замовлень на продукцію, фіксованої ціни на енергоносії тощо. У такій ситуації підприємства вимушені оптимізувати штат працівників, скорочувати робочий день, тиждень, чисельність працюючих та робочих місць, звільняти працівників за згодою сторін, відправляти їх у відпустки за власний рахунок. До таких заходів уже вдалися ТОВ ВТФ «Керамік-Прилуки», ВАТ «АТП-17407», ВАТ «Будмаш», ТОВ «Велмі-Пром», ВАТ «Прилуцький завод «Білкозин», ЗАТ «Маслозавод», ТОВ «Алітоні», ДП «Нарком-агро КХП-2», ДП «Пластмас» ТОВ «ТД «Пластмас-Прилуки» та ДП №1 «Рембудмонтаж». Недостатній тиск газу може призвести до зупинки печей по випіканню хліба на ВАТ «Прилуцький хлібозавод»."
Блин ну что это за статья! такое ощущение что не официальная сводка, а литературное сочинение на тему Кризис и его последствия!
|
|
|
|
LIZARD
Начальник модераторов
Номер: 11
З: РОССИЯ, Москва
Зареєстрований: 29 листопада 2006 р.
Повідомлень: 5792
Попереджень: 4
Нагороди: |
|
|
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №87 | Доданий: 7 лютого 2009 р., 17:52:33 |
|
Вісник місцевої влади
04 лютого
Міський голова провів розширену нараду з керівним апаратом виконавчих органів ради за участю голів комітетів самоорганізації населення, керівників комунальних підприємств та представників місцевих засобів масової інформації.
На нараді йшла мова про формування показників бюджету міста на 2009 рік. У листі Головного фінансового управління Чернігівської обласної державної адміністрації “Про видатки на оплату праці” зазначається наступне: “Поліпшення фінансового становища бюджетів, у тому числі й міста Прилук, насамперед залежить від якісного та раціонального виконання доходної та видаткової частин місцевих бюджетів, що мають забезпечувати місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Через недостатню роботу в напрямку оптимізації мережі та штатів бюджетних установ з урахуванням реальних можливостей бюджету в місті не використані всі резерви для вирішення питання нестачі коштів на заробітну плату з нарахуваннями.
Аналіз мережі загальноосвітніх закладів на 2008-2009 навчальний рік показує, що вона укомплектована з гіршими показниками, ніж у 2007-2008 навчальному році, що викликає додаткове навантаження на видаткову частину бюджету. Рівень наповнюваності класів учнями становить 24,1 одиниці, що менше попереднього року на 0,4 одиниці.
У той же час у загальноосвітніх навчальних закладах міста функціонують нераціонально укомплектовані класи, а це близько 1,2 млн.грн. додаткових витрат на оплату праці педагогічному персоналу протягом року”.
Отже, Головне фінансове управління обласної державної адміністрації з метою більш ефективного витрачання бюджетних коштів пропонує вирішити питання раціонального комплектування учнями класів загальноосвітніх закладів.
У листі акцентується увага на завищеному обсязі видатків бюджету в порівнянні з відповідними місцевими бюджетами міст інших областей з аналогічною чисельністю населення. Так, у 2008 році видатки на одну дитину в дитячих дошкільних закладах Прилук складали 4,6 тисяч гривень, тоді як у містах Новограді-Волинському – 3,6 тисяч гривень, Добропіллі – 4,2 тисяч гривень.
Також у листі йде мова й про штатну чисельність працівників міських медичних закладів, яка складає 1210,5 одиниць, що в розрахунку на 10 тисяч населення становить 199,8 одиниць. Для порівняння зазначений середній показник районів області складає 180,8 одиниць, міста Ніжина – 175,2 одиниці. Виходячи з вищезазначеного, Головне фінансове управління обласної державної адміністрації пропонує переглянути штати лікувальних установ Прилук з метою приведення їх кількості до реальних можливостей з їх утримання.
Головне фінансове управління рекомендує переглянути питання здійснення виплат премій, надбавок за високі досягнення в праці, матеріальної допомоги працівникам бюджетної галузі.
Заступник начальника фінансового управління міської ради Надія Кубєй, аналізуючи показники бюджету міста на 2009 рік, зазначила, що потреба у видатках становить понад 98 мільйонів гривень, а затверджено лише 75,9 мільйони гривень. Дефіцит видаткової частини бюджету міста складає 22 мільйони гривень, з них на захищені статті, зокрема на заробітну плату – 21 мільйон гривень. На державне управління не вистачає 2 млн. 758 тис. грн., на освіту – понад 9,5 млн.грн., на охорону здоров’я – понад 5 млн.грн., на культуру – понад 2 млн.грн., на фізкультуру і спорт - 288 тис.грн., на Центр реабілітації дітей-інвалідів – 363 тис.грн. Як зазначила Надія Кубєй, узагалі забезпечення по заробітній платі на 2009 рік становить 8,6 місяці.
Про отримання нової партії технічної допомоги в рамках проекту Європейського Союзу “ТАСІS” проінформував на апаратній нараді заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександр Сивенко.
Заступник міського голови повідомив, що з середини січня в місто почала надходити нова партія техніки чеської компанії “Елкопласт” – це 240 звичайних контейнерів, 2 контейнери ємкістю 30 куб.м, 2 контейнери ємкістю 12 куб.м. Як зазначив Олександр Сивенко, до кінця березня місто отримає ще 400 звичайних контейнери. Підприємство “Комунальні послуги” отримало легковий фургон “Рено”, який знаходиться на розмитненні.
Наразі проводиться робота по розташуванню та узаконенню нових контейнерних майданчиків (погодження їх розташування з санепідемстанцією та Державтоінспекцією). Уже узаконено 50 майданчиків, ще необхідно узаконити хоча б стільки. Але, як зауважив заступник міського голови, на сьогодні великою проблемою є те, що громадяни не погоджуються на встановлення контейнерів біля їх помешкань навіть тоді, коли його розміщення відповідає санітарним нормам. І водночас на тому місці, де мав би стояти контейнер, мешканці утворюють стихійне сміттєзвалище ще й нарікають на те, що комунальні служби не прибирають. Прикро за такі парадокси нашої культури.
Ще одна проблема, яка не дозволяє утримувати місто в належній чистоті, - незгода мешканців приватного сектора укладати договори з підприємством “Комунальні послуги” на вивезення твердих побутових відходів, більше того, розірвання вже укладених договорів – 70 за місяць. Ураховуючи вищезазначене, прийнято рішення в рамках проекту “ТАСІС” запровадити в Прилуках міні-проект під умовною назвою “За чисте місто”, який включає два напрямки роботи з населенням – силовий і шляхом переконання. Звичайно, силовий напрямок не є панацеєю. Краще працювати з людьми шляхом їх переконання, що передбачає використання соціальної реклами, роботу з дітьми в закладах освіти, проведення конкурсів малюнка, фотоматеріалів, журналістської статті тощо. Цей напрямок також передбачає роботу з населенням через комітети самоорганізації населення та вуличні комітети.
І врешті-решт, хіба ми з вами, шановні прилучани, не заслуговуємо жити в чистому місті, ходити чистими вулицями, дихати чистим повітрям? Хіба цього не заслуговують наші діти? Тож давайте спільними зусиллями зробимо наше місто містом зразкового порядку!
Відбулося чергове засідання виконавчого комітету, порядок денний якого налічував 14 питань.
Керуючись Законом України «Про першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», відповідно до Указу Президента України та розпорядження голови обласної державної адміністрації виконавчий комітет затвердив заходи щодо подолання наслідків світової фінансової кризи та мінімізації її впливу на економіку міста. Заходи передбачають роботу за такими напрямками:
- збереження позитивної динаміки росту регіону;
- недопущення скорочення робочих місць;
- забезпечення оптимізації видатків регіональних влад;
- недопущення ускладнення криміногенної ситуації в місті.
Кожен із напрямків визначає відповідні заходи, серед яких щотижневе проведення моніторингу діяльності підприємств міста основного кола звітності; сприяння розширенню інвестиційного використання коштів міжнародних організацій; постійне відслідковування ситуації в місті щодо фактів, пов’язаних з протиправним поглинанням та захопленням підприємств, банкрутством, проблемними питаннями щодо відшкодування ПДВ; розробка Програми енергозбереження з урахуванням зростання питомої ваги в обсягах енергоспоживання альтернативних видів палива; прийняття Програми підтримки малого підприємництва на 2009-2010 роки; посилення контролю за додержанням законодавства про оплату праці з метою недопущення збільшення її заборгованості та погашення існуючої; приділення уваги працевлаштуванню соціально вразливих верств населення; забезпечення економного та ефективного використання бюджетних коштів та збалансованості міського бюджету у 2009 році, також передбачено ряд інших заходів.
Виконком міської ради затвердив ряд відповідних заходів, спрямованих на забезпечення змістовного і якісного оздоровлення та відпочинку дітей і учнівської молоді влітку 2009 року. Заходи передбачають здійснення постійного моніторингу всіх етапів проведення оздоровчої кампанії, відстеження основних тенденцій та вирішення проблемних питань; забезпечення в першочерговому порядку відпочинку та оздоровлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітей-інвалідів, дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей, дітей працівників органів внутрішніх справ та військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов’язків, дітей, що перебувають на диспансерному обліку, обдарованих дітей та дітей з девіантною поведінкою.
З метою покращення житлових умов населення, забезпечення відповідного санітарного стану в місті, покращення стану будівель навчально-виховних закладів виконавчий комітет міської ради затвердив план будівництва та ремонту об’єктів на 2009 рік. План передбачає будівництво другої черги на 30 квартир 70-ти квартирного житлового будинку по вул.Індустріальній, 7; реконструкцію урологічного, терапевтичного, онкологічного та кардіологічного відділень міської лікарні; будівництво другого корпусу гімназії № 1; будівництво міні-котелень навчальних закладів; капітальний ремонт шкіл № 2 та № 10; реконструкцію дахів дитячих установ №№ 9, 27, 29 та дитячої лікарні; капітальний ремонт житлових будинків міста; улаштування ливневої каналізації по вул.Пирятинській, також планом передбачено ремонт та будівництво інших об’єктів.
Проводився особистий прийом громадян міським головою Юрієм Беркутом.
На прийомі були присутні депутат міської ради Михайло Ліверук, начальник юридичного відділу Валентина Горбач, керівники відділів та управлінь міської ради, до повноважень яких відносяться питання, підняті у зверненнях громадян.
На прийомі побував 21 мешканець міста. Зареєстровано 9 усних звернень, з них 4 колективних.
Мешканці міста зверталися до міського голови стосовно ремонту дахів у будинках по вулицях Незалежності, 78 та Гімназичній, 45, щодо вирішення земельних питань, якості надання послуг КП «Прилукижитлобуд», оформлення документів на самочинно збудовані споруди, поліпшення житлових умов тощо.
Усі звернення зареєстровані та поставлені на контроль до виконання.
05 лютого
Відбулося пленарне засідання 53 сесії міської ради.
Народні обранці при формуванні порядку денного зняли з розгляду у зв’язку з необхідністю доопрацювання кілька питань, що стосуються затвердження схеми забудови 244 кварталу та забудови земельних ділянок по вул.Бабушкіна. Також було знято на доопрацювання питання «Про присвоєння назв вулицям міста».
Корективи щодо розгляду питань порядку денного внесло незаконно прийняте депутатами рішення стосовно продажу земельної ділянки по вул.Дружби народів, 38. Народні обранці визнали помилковість прийнятого раніше рішення й розглянули це питання одним із перших у присутності мешканців будинку № 38 по вул.Дружби народів.
Голова фракції «Партія регіонів» Олексій Гавриш, вибачившись перед мешканцями, уніс пропозицію доручити юридичному відділу міської ради звернутися до суду з позовом щодо скасування незаконно прийнятого рішення.
Депутат міської ради від фракції «Батьківщина» Віктор Карпенко запропонував утворити комісію з метою вивчення питання щодо можливості переселення із санітарно-захисної зони мешканців будинку № 38 по вул.Дружби народів.
У результаті депутати прийняли виважене рішення з метою виправлення допущеної помилки.
Народні обранці розглянули ряд бюджетних питань і прийняли відповідні рішення щодо виділення коштів для проведення ремонтних робіт у Будинку культури в/м № 12, для проведення ремонту тепломережі та водопостачання міської лікарні, для виготовлення ролетів на вікна відділення гемодіалізу міської лікарні, на придбання чучел тварин для краєзнавчого музею.
Депутатський корпус, узявши до відома інформацію міського голови щодо кризового стану з фінансуванням бюджетних галузей міста у 2009 році, зокрема в частині виплати заробітної плати, прийняв рішення «Про звернення до голів фракцій Верховної Ради України», у якому зазначено:
«Запропонувати головам фракцій міської ради, політичні сили яких представлені у Верховній Раді України (ЯРЕМЕНКО С.В. (фракція «Батьківщина»), ГАВРИШУ О.М. (фракція «Партія регіонів»), ЛІВЕРУКУ М.В. (фракція «Комуністична партія України»), КОЗИКУ О.Д. (фракція «Наша Україна–Народний Рух») порушити клопотання перед головами відповідних фракцій у Верховній Раді щодо отримання з Державного бюджету України цільової дотації бюджету міста з метою недопущення скорочення працівників галузей освіти, медицини та культури».
Депутати розглянули ряд земельних питань, зняли на доопрацювання окремі пункти запропонованих на розгляд ради проектів рішень та вмотивовано відмовили по інших пунктах.
Прискіпливо й емоційно народні обранці розглядали питання «Про доповнення до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації». Бурхливе обговорення викликало внесене додатково питання щодо включення до переліку об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Прилук, що підлягають приватизації, восьми нежитлових приміщень у будівлі по вул.Соборній, 125.
Депутат міської ради від фракції “Наша Україна – Народний Рух” Володимир Папазов запропонував віддати вищезазначені приміщення багатодітній родині, у якій виховується восьмеро неповнолітніх дітей.
Голова фракції “Соціалістична партія України” Олександр Прозур уніс пропозицію виставити дане приміщення на продаж шляхом проведення конкурсу, виручені кошти спрямувати на поліпшення житлових умов багатодітної родини. Були внесені й інші пропозиції, голосування по яких проходило в поіменному режимі, але відповідної кількості голосів жодна пропозиція не набрала.
З метою розвитку й підтримки малого підприємництва в різних секторах економіки й створення правових, організаційно-економічних умов для підвищення конкурентоспроможності міста на ринку самоврядних територіальних одиниць та інвестиційної привабливості для зовнішніх та внутрішніх інвестицій міська рада затвердила Програму розвитку малого підприємництва в місті Прилуки на 2009-2010 роки.
Народні обранці затвердили міську цільову Програму “Енергозбереження та впровадження енергозберігаючих технологій по місту Прилуки на 2009 рік”, яка передбачає створення нормативно-правової бази енергозбереження, формування сприятливого економічного середовища, створення цілісної та ефективної системи управління енергозбереженням, зменшення енергоспоживання в житлово-комунальному господарстві та бюджетній сфері міста, переведення його на енергозберігаючий та енергоефективний шлях розвитку, підвищення якості енергетичних послуг, розроблення та реалізація енергозберігаючої стратегії розвитку міста. Як зазначив міський голова, затвердження Програми дасть можливість отримувати додаткову дотацію на виконання заходів з енергозбереження.
Депутатський корпус розглянув та затвердив ряд програм Прилуцького міськрайонного центру зайнятості по організації громадських робіт, зокрема “Програму громадських робіт по благоустрою, озелененню міста та ремонту об’єктів соціальної сфери на 2009 рік”, “Програму організації громадських робіт по соціальному захисту соціально незахищених верств населення та проведення Всеукраїнської благодійної акції “Милосердя” та “Програму громадських робіт для учнівської та студентської молоді у вільний від навчання час та під час канікул на 2009 рік”.
З метою визначення та реалізації заходів профілактики наркоманії серед молоді та підлітків депутати затвердили міську цільову Програму “Боротьба з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2009-2010 роки”.
Міська рада затвердила підписаний сторонами Меморандум про взаєморозуміння між проектом “Сталий територіальний розвиток в Україні”, виконавчим комітетом Прилуцької міської ради та об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку щодо проведення заходів з капітального ремонту та енергозбереження в багатоквартирних будинках міста Прилуки.
Депутати розглянули й ряд інших питань.
Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення міської ради
http://pryluky.org
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
serennisima
♎
Номер: 330
З: Україна-ненька, рідне місто
Зареєстрований: 24 грудня 2007 р.
Повідомлень: 4711
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №88 | Доданий: 8 лютого 2009 р., 00:20:16 |
|
Цитата: | “Енергозбереження та впровадження енергозберігаючих технологій по місту Прилуки на 2009 рік” |
это нынче наш неотъемлемый удел бытия...
на работе заставлдяют энергосберегающие лампочки покупать (цену вы сами знаете), а нрпяжение падает, 3,14пец, все вырубается, надолго ли хватит техники при таком раскладе?...
|
|
|
|
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №89 | Доданий: 10 лютого 2009 р., 20:19:59 |
|
ВИЖИВАННЯ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КРИЗИ
Під такою назвою 05 та 06 лютого поточного року в приміщенні залу засідань міської ради проводився тренінг, який особливо актуальний сьогодні в умовах економічної кризи.
В тренінгу брали участь представники юридичних осіб та фізичні особи – підприємці в кількості 32 осіб.
Тренер із м. Суми Олег Подоляка вважає, що існують три основні антикризові стратегії в економічних умовах, що склалися сьогодні. Це:
- стратегія виходу з бізнесу ( вийти швидко з максимальною кількістю вільних коштів);
- стратегія пружини ( стиснути бізнес зараз, щоб у поза кризовий період зростати швидше від конкурентів та стати лідером);
- стратегія експансії ( вкласти наявні кошти для придбання вигідних активів , які вивільняються і таким чином збільшити результативність свого бізнесу).
При цьому необхідно проаналізувати свої сили та вирішити, на що у підприємця хватить ресурсів: на марш – кидок чи на очікування потепління в економіці. Все залежить від конкретної ситуації в бізнесі.
Учасники тренінгу взяли на « озброєння» наступні рекомендації: за рахунок яких факторів збільшити об’єм продаж в складний економічний період, які невикористані ресурси можна задіяти для отримання прибутку, на чому можна економити, а на чому не можна ні в якому випадку.
Бізнесменам надавались можливості освоєння нової інформації шляхом проведення практичних завдань щодо визначення ключових факторів успіху, алгоритмів вирішення бізнес – проблем, принципів побудови ефективних взаємовідносин з клієнтами та ін.
Тренінг – це два дні повноцінної роботи представників бізнесових структур. Це інтелектуальна праця, яка надасть:
- готові рішення для підвищення ефективності бізнесу;
- механізми оптимізації процесів управління;
- ідеї розвитку нових напрямків розвитку бізнесу.
І врешті – решт бізнесменам сьогодні недостатньо тих навичок, які давали можливість раніше досягати бізнес – цілей. Коли бізнесмен хоче, щоб його бізнес розвивався успішно, то він просто зобов’язаний особисто розвиватися сам.
А ще під час тренінгу підприємці спілкувались між собою, обговорювали питання, що потребують вирішення, обмінювались досвідом і отримали нові знання для організації роботи свого бізнесу не тільки в ситуації фінансової кризи, і на перспективу.
09.02.2009
http://pryluky.org
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: |
Пост №90 | Доданий: 12 лютого 2009 р., 23:09:09 |
|
ЦІНА ХЛІБА НЕ “ВИТРИМАЛА” ЦІНИ НА ГАЗ
торговельній мережі Прилуцького району подорожчав хліб. За інформацією начальника управління економіки райдержадміністрації Валентини Корнієнко, згідно із відповідним листом дирекції агропромоб’єднання імені Івана Супруненка ВАТ “Прилуцький хлібозавод” із 4 лютого цього року підвищило роздрібну ціну реалізації хліба “Дарницького подового” до 2,90 грн. Здорожання хліба спричинив ряд факторів: збільшення вартості електроенергії, пакувальних матеріалів, податків і зборів тощо, але головна причина – підвищення майже удвічі(!) ціни на газ. При останньому підвищенні ціни на хліб у серпні минулого року 1000 кубометрів газу коштували 1400 грн., а сьогодні – 2700 грн.(!).
За словами В.Корнієнко, якщо хліб розвозиться по населених пунктах району транспортом хлібозаводу, то ціна хліба не повинна перевищувати 2,90 грн., а якщо транспортом приватних під-приємців, то хліб може коштувати і дещо більше, враховуючи транспортні витрати. Але райдержадміністрацією зараз проводиться робота з підприємцями, щоб ціна реалізації хліба не перевищувала 2,90 грн., незалежно від того, яким транспортом він завозиться.
ГРАНИЧНІ ЦІНИ НА ХЛІБ У МІСТІ
Як повідомила начальник управління економіки міської ради Оксана Люлька, згідно із розпорядженням голови облдержадміністрації на сьогодні у торговельній мережі міста Прилуки гранична ціна хліба масового вжитку “Дарницький подовий” (0,75 кг) із торговельною надбавкою 6% становить 2,80 грн., а гранична ціна хліба білого “Обідній подовий” (0,6 кг) із торговельною надбавкою 10% складає 2,55 грн. Дотримання торговельних надбавок контролюється виконавчим комітетом міської ради.
http://priluchina.com
|
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер" |
|
|
Тема закрита для обговорення!Причина: Новини тут: http://priluki.info/news Закрив: OLEX
|
Сьогодні день народження у 1 користувачів:
MeLoMaN, Сьогодні віртуальний день народження у 15 користувачів:
OLEX, bOOmer, ASS, Tester, crok, Helen, djcrok, tereha, Tyt24vcytki, infeeniti, wolf88, solnce_vik, tato28, vetal_da, Khrystyna,
Модератори: Helen, watt, Tyt24vcytki
|
|