6 квітня 2012 р. | Автор: OLEX | Переглядів: 3405 | Коментарів: 54
І ми – об’єднання політичних сил (ВО «Свобода», ВО Батьківщина, Фронт змін, КУН) не будемо мовчати. Адже людина – мірило вчинків. Є вчинки погані, є хороші. Красти – це погано. І коли під носом у всіх тебе грабують, будь-якій звичайній людині, по-перше це, м’яко кажучи, не сподобається, а по друге, людина захоче, щоби про це знали інші. Але приклад зі злодієм у транспорті – то справа побутова. А ось коли можновладці захочуть залізти у Вашу кишеню, все буде трохи складніше. Все буде робитися тихо, під соусом цифр у ваших платіжках за комунальні послуги – будуть завищені ціни на обслуговування ваших же потреб.
Юрій Беркут та його команда знову вирішили піти цим класичним шляхом. Нещодавно було ухвалене рішення вже вкотре підвищити плату всім нам за комунальні послуги. Це підвищення начебто і незначне, але в масштабах міста – це серйозні кошти. Та ще й ідуть ці багатозначні суми грошей незрозуміло куди. Тим паче зовсім неясною є економічна аргументація таких підвищень, а, точніше кажучи, її взагалі не існує. По суті просто з бухти-барахти команда «управлінців» на чолі із Юрієм Беркутом вирішили, що ми з Вами повинні ще трохи розкошелетися.
Питалось би, що це за беззаконня? Ми й так платимо за послуги, котрі нам не надаються, а тепер з якогось дива повинні платити ще більше. Тобто ми утримуємо все ЖКГ та інші структури на кшталт «Тепловодопостачання», КП «Послуга» тощо, а взамін отримуємо тільки тотальну безгосподарність. Як тут можна мовчати? Бо насправді це той самий грабунок. Тільки залазять до Вас у кишеню начебто цивілізованим шляхом. Чи може у нас, шановні прилучани, бездонні сімейні бюджети і ми готові спонсорувати людей, які по суті довели Прилуки до господарської кризи. Сотні тисяч гривень з наших сімейних бюджетів йдуть не на обслуговування громади, а на особисті потреби певних людей. Тепломережі нашого міста не ремонтуються роками, але всі ці роки ми платимо за їхній ремонт. Ціна за послугу вивезення сміття теж раптом підвищується, бо чиновники вирішили, що ми з Вами одного дня раптом усім містом стали більше смітити!
Що за маячня? Де економічне обґрунтування всіх цих підвищень? Але з нами ніхто не збирається спілкуватися і нічого нам не збирається пояснювати. А це вже пряма неповага до громади міста, до всіх нас – мешканців Прилук. Ми найняли на роботу всіх тих, хто зараз нищить інфраструктуру міста. Треба визнати, що ми помилися. Але ми маємо законне право з них спитати. Що з нашими дорогами? Чому коли ними їдеш, складається враження, що потрапив на війну і дороги піддалися масованому бомбардуванню. А що робиться з бюджетом міста: зарплати не виплачуються працівникам освіти, медицини, службовцям інших сфер. У місті повний безлад. І такий от жахливий стан речей не зміниться, якщо ми самі не візьмемося за контроль місцевої влади, якщо ми не покажемо, хто тут господар. Кримінальні справи, що заведені на деяких членів команди Юрія Володимировича за розкрадання коштів, – прямий доказ того, що із свавіллям цих управлінців, які поплутали місцевий бюджет зі своїм, можна ефективно боротися. Пропонуємо щоб першим кроком у цьому напрямку стало пікетування засідання виконкому. До нас вже звернулися активні прилучани, які готові боротися за своє право бути господарем на своїй Прилуччині, а не бути гаманцем для безгосподарників, що штампують антинародні постанови у кабінетах.
Запрошуємо всіх прилучан, не зважаючи на Ваші політичні погляди, у вівторок, 10 квітня, о 10:00 прийти до стін міської ради та озвучити свої вимоги чиновникам, змусивши їх припинити, створений їхніми руками, занепад міста!
Лист-звернення до прилучанина
Якщо б до Вас залізли в кишеню (а по чужим кишеням, як Ви розумієте, лазять не з доброчинною метою), якби таке сталося, Ви б однозначно обурилися, а може ще й по рукам би надавали нахабному злодюжці. Якщо б Вас спробували пограбувати, наприклад у громадському транспорті, то Ви би апелювали до інших людей – до тих, хто їде з Вами в цей момент. Ви б точно не мовчали.
І ми – об’єднання політичних сил (ВО «Свобода», ВО Батьківщина, Фронт змін, КУН) не будемо мовчати. Адже людина – мірило вчинків. Є вчинки погані, є хороші. Красти – це погано. І коли під носом у всіх тебе грабують, будь-якій звичайній людині, по-перше це, м’яко кажучи, не сподобається, а по друге, людина захоче, щоби про це знали інші. Але приклад зі злодієм у транспорті – то справа побутова. А ось коли можновладці захочуть залізти у Вашу кишеню, все буде трохи складніше. Все буде робитися тихо, під соусом цифр у ваших платіжках за комунальні послуги – будуть завищені ціни на обслуговування ваших же потреб.
Юрій Беркут та його команда знову вирішили піти цим класичним шляхом. Нещодавно було ухвалене рішення вже вкотре підвищити плату всім нам за комунальні послуги. Це підвищення начебто і незначне, але в масштабах міста – це серйозні кошти. Та ще й ідуть ці багатозначні суми грошей незрозуміло куди. Тим паче зовсім неясною є економічна аргументація таких підвищень, а, точніше кажучи, її взагалі не існує. По суті просто з бухти-барахти команда «управлінців» на чолі із Юрієм Беркутом вирішили, що ми з Вами повинні ще трохи розкошелетися.
Питалось би, що це за беззаконня? Ми й так платимо за послуги, котрі нам не надаються, а тепер з якогось дива повинні платити ще більше. Тобто ми утримуємо все ЖКГ та інші структури на кшталт «Тепловодопостачання», КП «Послуга» тощо, а взамін отримуємо тільки тотальну безгосподарність. Як тут можна мовчати? Бо насправді це той самий грабунок. Тільки залазять до Вас у кишеню начебто цивілізованим шляхом. Чи може у нас, шановні прилучани, бездонні сімейні бюджети і ми готові спонсорувати людей, які по суті довели Прилуки до господарської кризи. Сотні тисяч гривень з наших сімейних бюджетів йдуть не на обслуговування громади, а на особисті потреби певних людей. Тепломережі нашого міста не ремонтуються роками, але всі ці роки ми платимо за їхній ремонт. Ціна за послугу вивезення сміття теж раптом підвищується, бо чиновники вирішили, що ми з Вами одного дня раптом усім містом стали більше смітити!
Що за маячня? Де економічне обґрунтування всіх цих підвищень? Але з нами ніхто не збирається спілкуватися і нічого нам не збирається пояснювати. А це вже пряма неповага до громади міста, до всіх нас – мешканців Прилук. Ми найняли на роботу всіх тих, хто зараз нищить інфраструктуру міста. Треба визнати, що ми помилися. Але ми маємо законне право з них спитати. Що з нашими дорогами? Чому коли ними їдеш, складається враження, що потрапив на війну і дороги піддалися масованому бомбардуванню. А що робиться з бюджетом міста: зарплати не виплачуються працівникам освіти, медицини, службовцям інших сфер. У місті повний безлад. І такий от жахливий стан речей не зміниться, якщо ми самі не візьмемося за контроль місцевої влади, якщо ми не покажемо, хто тут господар. Кримінальні справи, що заведені на деяких членів команди Юрія Володимировича за розкрадання коштів, – прямий доказ того, що із свавіллям цих управлінців, які поплутали місцевий бюджет зі своїм, можна ефективно боротися. Пропонуємо щоб першим кроком у цьому напрямку стало пікетування засідання виконкому. До нас вже звернулися активні прилучани, які готові боротися за своє право бути господарем на своїй Прилуччині, а не бути гаманцем для безгосподарників, що штампують антинародні постанови у кабінетах.
Запрошуємо всіх прилучан, не зважаючи на Ваші політичні погляди, у вівторок, 10 квітня, о 10:00 прийти до стін міської ради та озвучити свої вимоги чиновникам, змусивши їх припинити, створений їхніми руками, занепад міста!
Коментарі (54 шт.):
1 | Таня (гость) | Дата: 6 квітня 2012 р., 21:36:59 | ||||
Чому інформація не підписана реальними людьми, чому автори сховалися за логотипати партій? Бояться? Багато в чому згодна з ними, але без підпису це виглядає якось дивно. Так ніхто не організовує громаду до справжніх дій. Не бійтеся, підпишіться, вас повинні знати в Прилуках, треба проявити сміливість, до вас прислухаються і прийдуть і результат буде. | ||||||
2 | OLEX | Дата: 6 квітня 2012 р., 21:42:41 | ||||
Таня (гость), приходь 10 квітня, побачиш, у масках нікого не буде.
А реальні люди зараз в трансляції по ТІМ ТВ. Вмикай і дивися. Або дивися і вмикай )))) | ||||||
3 | masyanich | Дата: 6 квітня 2012 р., 22:37:12 | ||||
Конечно, всё, что написано - всё правильно, всё правда, вот только на счёт подписей - извините меня - Всё до "одного места". Когда убрали директора ГДК Сан Саныча Дубовика, таких подписей собралось больше 1000 штук. Ну и что???? Собрали подписи, походили под стенами исполкома, и через неделю, все забыли, и все подписи ушли в урну. (А некоторых людей с темя подписями ещё и работы лишили). Так, что лично по мне - хоть я и согласен со всем выше написанным, но уверен, что толку от этого никакого не будет. Мне кажется, что всё это предвыборный ПИАР!!! | ||||||
4 | OLEX | Дата: 6 квітня 2012 р., 23:03:17 | ||||
masyanich, окремо політичних сил підписи будуть збиратися хто за те, щоби Беркута закидати камінням під пам‘ятником Іллічю! А як кажецця, то перехрестися, якщо ти хрестиянен прости господи! | ||||||
5 | porosytenkokoly | Дата: 7 квітня 2012 р., 03:18:25 | ||||
а як на щот рострылять бэркута за измену родине! висарионычя на нёго нема!...або того самого ильличя! рассссссссссссстрялять хапугу взяточника ! фашиста мать ёго! | ||||||
6 | Игорь (гость) | Дата: 7 квітня 2012 р., 04:43:24 | ||||
А где здесь по вашему пиар, да ещё и предвыборный? Прийти к горсовету и сказать вороватому хаму Беркуту в лицо, что он ВОРЮГА и спросить с него и его подельников, с какого это хрена они решили поднять и так не маленькие тарифы, это называется пиаром?! Может Д.Барнаш из Свободы тоже предвыборно пиариться, когда под угрозой закрытия бизнеса он всё же добивается открытия прокуратурой уголовного дела против гоп-компании Беркута. Предвыборный пиар - это когда за бабки по телевизору и радио рассказывают, как Мироха замоотверженно помагает школам, хотя ни копейки на самом деле не дал! Это когда любитель девочек и забухать Колян Рудьковский заклеил своим сверкающим от бриолина и косметики фэйсом все биг-морды нашего города, а славноизвестный антинатурал Ляжко катает по ухабам бабусь на велосипеде и целуется взасос с бурёнками. Вот это пиар разных оттенков, от черного до голубого! Так что если согласны "со всем выше написанным", то не бунтуйте у себя дома на кухне с чашечкой кофе, а прийдите хотя бы послушать 10 числа в чем суть "предвыборного пиара", а заодно почувствуйте себя гражданином, человеком в конце концов, а не населением, которое "населяют" все кому хочется. Извините, если был немного резок в высказываниях, но пора заканчивать с этой губительной толерантностью. "Толерантность" - это вообще нехороший медицинский термин и на руку она только тем, кто хочет что бы мы пожизненно были "терпилами", да вовремя платили в разы завышеные тарифы, пополняя и без того туго набитые карманы нашего клерикального мэра. | ||||||
7 | porosytenkokoly | Дата: 7 квітня 2012 р., 05:40:20 | ||||
кажуж росстрилять! сууууууууууууууку | ||||||
8 | Шериф (гость) | Дата: 7 квітня 2012 р., 09:04:04 | ||||
"Стукайте і Вам відчинять " , так гласит народная мудрость. Если будем молча сидеть - будем в заднице всю жизнь. Даже если ничего не решим , то бандиты должны знать , что в любой момент народ может к ним явиться с вилами и помочь им выйти с тёплых кабинетов. ВСЕ НА МИТИНГ !!! ГОРОД ДЛЯ ПРИЛУЧЧАН , А НЕ ДЛЯ БАНДИТОВ | ||||||
9 | ЯСЯ (гость) | Дата: 7 квітня 2012 р., 11:48:33 | ||||
Початок добрий! Але передбачаю, що Беркут і КумПаніЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!!!!!!!! зроблять ВСЕ аби зірвати або хоча б прігнорувати пікетування. Вони ж і захворіти можуть, і засідання виконкому перенести, і терміново в область або в СТОЛИЦЮ вирушити, і навіть дощ золотий над Прилуками йтиме аби лиш В ОЧІ ЛЮДЯМ НЕ ДИВИТИСЬ І НІКОГО НЕ БАЧИТИ. А ще є інформація, що в понеділок до його величності на поклон збираються освітяни, представлені директорами шкіл, завучами та головами профкомів, спитати, де їхні зарплати. Ось тут то він і нагадає, де місце вчителя 10 квітня о 10. 00. Та й інші бюджетники в цей час, на жаль, на роботі. А від себе додам ГАНЬБА БЕРКУТУ І ЙОГО ПОДІЛЬНИКАМ! НАБЛИЖАЄТЬСЯ ВАШ КІНЕЦЬ! | ||||||
10 | Dmytro_Barnash | Дата: 7 квітня 2012 р., 13:02:48 | ||||
Приходьте! Я особисто обіцяю, що підписи ваші не будуть марними - вони дійсно потрібні.
Результатом мітингу буде написання листів в вищі контролюючі органи країни. І це все дуже серйозно. Не стійте осторонь, це ж Ваше місто! | ||||||
11 | Tyt24vcytki | Дата: 7 квітня 2012 р., 13:09:11 | ||||
Как и большинство нас, также готов выйти на баррикады и практически насмерть воевать (а других вариантов нам и не дают), защищая своих родных и себя от творящегося произвола, акцию полностью поддерживаю, но реалии-то совсем другие.
Жаль конечно до боли в сердце, но походу можновладцям пофигу, ухмыляясь улыбаться будут из своих кабинетов и говорить не иначе как - Собака лает а караван идёт. | ||||||
12 | OLEX | Дата: 7 квітня 2012 р., 13:10:47 | ||||
Tyt24vcytki, оце бачив? http://priluki.info/news/1187 | ||||||
13 | Tyt24vcytki | Дата: 7 квітня 2012 р., 13:17:11 | ||||
Да бачу, а толку?
Ото якраз цей чоловік і є з самого спочатку для даної місії. Він пешка з пешек и как говорится в тех кругах - А есть человек, который будет сидеть? | ||||||
14 | OLEX | Дата: 7 квітня 2012 р., 14:29:55 | ||||
Tyt24vcytki, Ну значь всіх отих чєловєков і треба пересажать | ||||||
15 | гость (гость) | Дата: 7 квітня 2012 р., 20:35:14 | ||||
Скількіб собака негавкала,то миска на місці поки ХОЗЯИН не підвіне її. | ||||||
16 | IgorUA | Дата: 8 квітня 2012 р., 00:37:47 | ||||
Всього одне речення і шість помилок... Це дуже втішає, що в Беркута таки "захисники" і прихильники | ||||||
17 | Tyt24vcytki | Дата: 8 квітня 2012 р., 13:11:36 | ||||
Окрім всього, погавкає погавкає, а потім люто як зірветься, а дії роздратованої собаки непередбачувані - тоді мало не здасться і тому ГОСПОДАРЮ і його поплічникам | ||||||
18 | OLEX | Дата: 8 квітня 2012 р., 18:34:01 | ||||
Ви вобщє о чьом? Господар Беркута - народ який його тіпа вибирав, і який йому зряплату платить. | ||||||
19 | Аноним (гость) | Дата: 8 квітня 2012 р., 23:17:40 | ||||
...ты чего здесь расселся?Плохой я человек. А че так? А я все ворую и ворую.Что воруеш.Да украли уже.... | ||||||
20 | Виборець (гость) | Дата: 9 квітня 2012 р., 08:26:52 | ||||
Говорити потрібно, навіть, кричати про безгосподарність Беркута та його лизоблюдів. Все одно край колись настане. Ось тільки жалко, що постійно під відповідальність попадають "шестьорки". Згадаємо Малиш, Бакунова та інших. Сьогодні під прицілом Ворона. Беркут хитрун ще той, підписи за нього ставить хтось інший, а значить і відповідати він буде. Думаю, час підняти справу, куди вони з Назімом поділи гори піска, який нібито закупили(на папері) для зимових доріг в місті. Може де і сипали, тільки не в Прилуках. Дивуєшся як нагло людина краде, а як її ловлять за руку починає верещати - БРЕШЕТЕ, ПЕРЕДВИБОРЧИЙ ПІАР. Хай загляне в свою передвиборчу програму - ось де цинічна брехня і передвиборчий піар. | ||||||
21 | OLEX | Дата: 9 квітня 2012 р., 12:00:08 | ||||
Виборець (гость),
| ||||||
22 | woy666 | Дата: 9 квітня 2012 р., 12:54:26 | ||||
Блин забористая трава у нашего НЕ уважаемого миського головы, это же надо такого напридумывать, он что до скончания веков решил править? Зы до этого в киеве сидел "Космос" фантазёр, а теперь уже и у нас появился Блин застенчивый воришка. А эсли ближе к теме то только Гитлер — единственный в истории политик, который выполнил ВСЕ предвыборные обещания после прихода к власти в 1933 году; Решил проблему с дикой безработицей, запустив заново военную отрасль Германии; Решил проблему с надоедливыми демократами, коммунистами и гомосексуалистами методом живительных репрессий; Заставил своих арийцев встать на лыжи в прямом смысле слова, отучивал от пива с колбасками и вытаскивал их к эталону сверхчеловеков спортом, физкультурой и выступлениями по радио; Удовлетворил лютый народный зуд за отобранные после 1918 года у страны земли, присоединив их заново, ещё и включив родную Австрию в Рейх. Ну и всяких Чехословакий по мелочам… После этого немцы вошли во вкус и могли спокойно обижать русских и прочих «недочеловеков». Нашёл-таки дойчам врага! Конечно же, все были рады признать, что это не они, как бараны, попёрлись хрен пойми за кем в 1918 году, а потом ещё и не пойми кого посадили в правительство, из-за чего пришлось затягивать пояса под завязку. И, разумеется, это не мы идиоты, а во всём виноваты Евреи. | ||||||
23 | crok | Дата: 9 квітня 2012 р., 14:36:24 | ||||
woy666, почав за здравіє, а закінчив за упокой!
До чого тут Гітлер?! І особливо - останні три речення?... Це що - спосіб розповісти людям власне розуміння германських проблем? Тільки до чого воно тут? | ||||||
24 | woy666 | Дата: 9 квітня 2012 р., 16:16:47 | ||||
Это к тому что "Обіцянка - цяцянка" или "Обещал, не значит женился" ни одна сволочь придя к власти с 33 года не выполнила свох обещаний. | ||||||
25 | Ольга (гость) | Дата: 9 квітня 2012 р., 18:00:47 | ||||
Сильне жагучо-безнадійне враження від так званої зустрічі Ьеркута з освітою, медициною, культурою. Ми - мовчуни у рукавичку. От так і треба нам. До нас мер відноситься так, як ми дозволяємо до себе відноситися. Зверхньо. Люди всім задоволені. Немає зарплати і не буде. Ура! Слава дурням! | ||||||
26 | Гість (гость) | Дата: 10 квітня 2012 р., 12:55:37 | ||||
На цій зустрічі на питання чому не платять зарплату, яку гарантує всім, хто працює, Конституція, Беркут добалакався до того, що у нас в країні дві Конституції. По одній живемо ми, а по якійсь іншій живе ВІН. Зібрали учора тихенько жменьку людей, певно, щоб питань лишніх не задавали..Актова зала міської ради була на половину пуста. Були директори шкіл, керівництво від медицини, культури, соціальних служб. Всі ті у кого просто не може виникнути запитань до влади, їх і не було. Наше начальство завжди всім задоволене - інакше перестане бути начальством. | ||||||
27 | OLEX | Дата: 10 квітня 2012 р., 14:42:53 | ||||
Громадське телебачення заховалося від громади у мерію, і нишком щось знімало з вікна другого поверху. Цікаво буде подивитися їхній сюжет | ||||||
28 | Виборець (гость) | Дата: 10 квітня 2012 р., 15:32:30 | ||||
Сьогодні на мітингу Беркут наглядно продемонстрував у дії свій лозунг:"Не словом, а ділом!" Вже давно він ділить прилучан на тих та на інших. Ті - це ті хто мовчить і терпить його недолуге правління, а інші- це ті, хто не мовчить і критикує. Мер певно забув, що працює для ВСІХ, а не для окремих. Тож на ДІЛІ людей під міською радою просто проігнорували, як у приказці:"А Васька слушает, да ест". Жодної поваги до думки людей! Хоча думаю, що йому небайдуже, а страшно! Досидиться з такою політикою, що скоро штурмом візьмуть люди мерію, а хазяїна викинуть на смітник, де йому саме місце. | ||||||
29 | Аноним (гость) | Дата: 10 квітня 2012 р., 17:48:33 | ||||
| ||||||
30 | Виборець (гость) | Дата: 11 квітня 2012 р., 09:12:31 | ||||
Вчорашній мітинг показав, які партії за людей, а які за свою кишеню. Ладно комуністи, що взяти з пенсіонерів партійного Олімпу, зрозуміло, де були соціалісти - в дупі у Беркута, це вже давно євнухи партійного Олімпу. А ось куди сховалися регіонали, певно саме в компанію до соціалістів - там їм підготували тепле місце. А прийдуть вибори вся ця трійка буде лементувати голосніше за всіх, що вони за людей. | ||||||
31 | Emigrant | Дата: 11 квітня 2012 р., 10:54:38 | ||||
Лист звернення ні про шо....краще просвітіть людей не про економічну обгрунотованість підняття тарифів а про цей процес з погляду законодавства.Якими нормативами передбачено підняття цін місцевими органами самоврядування,як це повинно доводитися до людей(не ставить же перед фактом уже в вигляді квитанції до сплати) ,на яких підставах це все повинно відбуватится між постачальником і споживачем (договір,а зміни до нього повинні підписуватися двосторонньо ж).Ага..так я про то...шо ви людям розказуйте як притистоять цьому в законодавчому плані..а не мітинги і не розказувать шо комусь нада люди а комусь ні...реклама просто якась. | ||||||
32 | Dmytro_Barnash | Дата: 11 квітня 2012 р., 12:00:00 | ||||
Emigrant,
на самперед нам потрібно спробувати ці тарифи розбити за допомогою вищого законодавства. Оскільки з кожним до суду не підеш. а відтак розкатають усіх незадоволених і всіх дєлов. Тому й в резолюції прописані лише напрямки. Листа буде розроблено в антімонопольний комітет по суті піднятого питання і з конкретними цифрами і зауваженнями. Антимонопольний комітет цікава структура наділена широкими повноваженнями. От якщо вони своїми силами це не зроблять. тоді потрібно буде йти до суду. Тоді будемо думати, оскільки потрібно буде діяти від імені когось... | ||||||
33 | Emigrant | Дата: 11 квітня 2012 р., 12:31:39 | ||||
Dmytro_Barnash, Ви ж депутат...освідчена людина.От розкажіть мені і людям який механізм між нами і владою.Самовільно ж не можуть підіймати і говорить скільки платити.Все на законних основах і договірних між постачальником і споживачем.
Реально ось на днях дома дружина сказала що за якусь послугу присадибна ділянка чи шось тариф у двічі збільшили.Я не кажу вже шо нічого рпактично не роблять..просто взагалі просто чудують людей.Я сказав просто не платити мабуть і все.Договору нема,які послугі надають не знаю а гроші плати.Хай гуляють мабуть. Да ще в в/м № 12 там ще ситуація з землею цікава...Ось депутатит хай розберуться:військове містечко то на балансі міста,але тільки будівлі,а земля вроді у міністерства оборони...оце ще питання.Якщо так,то які гроші місту?Нема смайліка з дульой...жалко. | ||||||
34 | OLEX | Дата: 11 квітня 2012 р., 20:04:51 | ||||
35 | OLEX | Дата: 12 квітня 2012 р., 05:21:46 | ||||
Прилучани протестують
Холодний вітер з дощем, який розгулявся вчора зранку, не завадив кільком сотням городян зібратися на акцію протесту, що мала місце біля пам’ятника Шевченку. Зійшлися здебільшого люди старшого віку та патріотично налаштована молодь. Красномовні гасла на плакатах, певно, змогли роздивитися й службовці міської ради, що спостерігали за всім із вікон. Замість трибуни промовці використали постамент пам’ятника, що додало події революційних рис. До людей звернулися депутати міської ради Світлана Яременко («Батьківщина»), Дмитро Барнаш («Свобода»), мажоритарник Олексій Дорошенко. Було що сказати й авторці скандального фейлетону про ласе чиновництво Ользі Костюк, підприємцю Валерію Сичу, вчительці та журналісту Світлані Велігурській та ще одному «свободівцю» Андрію Міщенку. Учасники мітингу одноголосно підтримали резолюцію. Резолюція зборів громади м. Прилуки від 10.04.2012 року Прийнята на зборах громадян м. Прилуки 10 квітня 2012 року о 10-00 годині біля пам’ятника Т.Г. Шевченка на розі вулиць Незалежності та Київської. 1. Скасувати рішення виконкому від 06.03.2012 року по підвищенню комунальних тарифів, як необґрунтованих і грабіжницьких. 2. Висловити недовіру виконкому, депутатам міської ради на чолі з міським головою. 3. Розпустити Громадську раду, штучно створену при виконкомі, яка постійно приймає антинародні рішення. 4. Зобов’язати міського голову вжити всі необхідні заходи по погашенню заборгованості заробітної плати в бюджетній сфері та недопущення в майбутньому такої ситуації. 5. Зобов’язати Виконком міської ради упорядкувати рух великовантажного транспорту по вулицях міста. 6. Зобов’язати міського голову і депутатів міської ради створити комісію з числа депутатів партії «Свобода», «Батьківщина», «УСДП», «Фронт змін» по перевірці законності використання бюджетних коштів на об’єктах будівництва та реконструкції міста. 7. Ми, учасники зборів, даємо владі місячний термін для виконання пунктів прийнятої резолюції та зокрема вирішення питання повернення тарифів до старих розцінок. Якщо через 1 місяць і 1 день вимоги учасників зборів не будуть виконані, ми, жителі м. Прилуки, залишаємо за собою право почати процедуру недовіри міському голові шляхом проведення загальноміського референдуму. На основі цієї резолюції доручити присутнім депутатам розробити та направити звернення до Президента України, Прем’єр-міністру, в Генпрокуратуру, в Антимонопольний комітет, голові обласної адміністрації, міськрайонному прокурору, міському голові Ю.В. Беркуту . http://gradpryluky.info/index.php?newsid=2109 | ||||||
36 | вася (гость) | Дата: 12 квітня 2012 р., 12:41:12 | ||||
Якщо через 1 місяць і 1 день вимоги учасників зборів не будуть виконані, ми, жителі м. Прилуки, залишаємо за собою право почати процедуру недовіри міському голові шляхом проведення загальноміського референдуму.
20-лет одно и тоже.Всё это Филькина грамота,даже если уберут Беркута прийдет другой Беркут.А если и пийдет нормальный мужик,то ничего он неисправит,если и менять чтото то менять "все.всех.и вся".И не партии должны обединяться. а люди с людьми.сегодня эти партии в месте "якобы" а завтра не сошлиль в чемто. и розошлись. и усе эти труды народные выкинут в мусорку. И снова мы в томже месте где и были " в глубокой жопе" | ||||||
37 | Виборець (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 10:40:27 | ||||
Обирати потрібно не нормалього мужика, а сильну особистість, яка буде працювати не по понятіям, а по закону і совісті. А нормальний мужик з іншим нормальним мужиком швидко об’єднаються в нормальну бригаду. | ||||||
38 | придурок (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 15:06:38 | ||||
Про "кілька сотень" - це переборчик... а так - абсолютно згоден з Васею (№36). До одного місця ці ваші дійства... А Олі Костюк лаври Віті Лабазова спати, видать, не дають? Вона ж його колись облизувала, як і Беркута, до речі... Він (Лабазов) теж з мегафоном бігав і голодівки влаштовував... Ну, і? Власне, Беркут задовбав, ясно, що він клав на прилучан. Але ж яку альтернативу пропонують "мітингарі"? Кого- Костючку, Велігурську, Яременко? Ні, спасибі, хай вже краще Юрчик залишється... | ||||||
39 | Придурок (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 15:11:49 | ||||
Кстаті, Юеркут злякався... Перепуганий такій ходить, блєдний... Все каже - через місяць і один день мені капєц... Зачєм же ви так з чєловєком?? | ||||||
40 | киев (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 19:50:06 | ||||
Ситуация глубже и намного хуже чем можно было бы предположить . Беркут со своей сворой по сути ничего не решает . Так. Мальчик на побегушках типа шестого помощника десятого зама у нынешней власти . Проблема вот какая : все облгазы, облэнерго, водоканалы выкуплены фирташами и ахметовыми . И тот же теплокомунэнерго ВЫНУЖДЕНО у них покупать газ в три дорога. По сути это гарантированный сбыт для олигархов. И лупить цену будут до тех пор пока сами на остановятся . Такая же ситуация и с льготниками . Пока был эти конторы государственными так никому и дела не было что никаких денег на льготы нет . А выкупили по "справедливой цене" пидары голубые и имеем то что нас имеют . И иметь будут . Вот и выборы на носу . Думайте своей головой за кого голосуете . Какой там мироха и ли рудьковский ? Это ворье похлеще мишки япончика . Так тот хоть по понятиям жил а эти БЕСПРЕДЕЛЬЩИКИ . По сути референдума : мысль нормальная и делать нужно а не ждать месяц . Только кто придет на смену ? | ||||||
41 | Беркут (гость) | Дата: 14 квітня 2012 р., 00:09:06 | ||||
Знову мене оббріхують. Не вдастся. Це все політичне замовлення. Я ні копіки не вкрав у бюджету Прилук, я завжди думаю про майбутнє нашого славного міста, а даний мітинг був просто проплачений. Всі політичні сили готуються до виборів і звинувачують міську владу у всіх гріхах, отож шановні прилучани не ведіться на провокації. Я, Беркут Ю.В., працював і буду працювати на благо Прилук і ніхто мені не завадить. Я і моя молода команда займається покращенням життя прилучан уже сьогодні!
З повагою, ваш улюблений мер Беркут Ю.В. | ||||||
42 | Пасха (гость) | Дата: 14 квітня 2012 р., 19:09:14 | ||||
Автор останнього коменту ЖЖОТ Потішило, насмішило. Але насправді зрозуміло, що ніякий він не Беркут, а Беркут - не "улюблений мер"... | ||||||
43 | Придурок (гость) | Дата: 16 квітня 2012 р., 22:29:43 | ||||
Кстаті, нащот рєфєрєндума. На шо поспорім, шо з нього пшик вийде? Ще больший, ніж з "акції пратєста"? | ||||||
44 | киев (гость) (гость) | Дата: 17 квітня 2012 р., 21:27:48 | ||||
Я тоже уверен что это пустая болтовня . Потому как у инициаторов митинга за плечами не меньше грязи чем в самом исполкоме. Мы все живем в одном городе и знаем кто чем дышит и на какие заработки живет . Попресуют мусора и налоговая инициаторов-вождей и все А прессовать есть за что на самом деле . Это все знают . КАНЕЦ РЕВАЛЮЦИИ | ||||||
45 | Придурок (гость) | Дата: 17 квітня 2012 р., 23:42:48 | ||||
А знаю законодавство, яке регламентує проведення референдумів і розумові здібності декого з "пратєстующіх". Якщо й інші такі - то і буде те, що буде. Тобто - нічого. | ||||||
46 | киев (гость) (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 12:38:16 | ||||
Согласен с последним комментом . Реально пиар партии свобода вот и все . Ничего с этого не выйдет . Жаль конечно . Искренне жаль. Но все эти акции дешевый пиар а не борьба за справедливость . Патрындеть и засветиться . Очень даль что все так и происходит в нашей стране | ||||||
47 | Беркут (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 18:32:56 | ||||
Звичайно це піар. Адже мені, Беркуту Ю.В., просто заздрять через те, що мене на чесних виборах обрала більшість прилучан. | ||||||
48 | киев (гость) (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 19:23:40 | ||||
По существу: если оппозиция такая умная и владеет массой фактов уличающих мера и всех и вся в коррупции обратитесь в суд и судитесь . Адвокатов хоть и этих наймите :Контактная информация:
Имя: Олександр Анатолійов 099-2889773, 066-2019515, 093-8751086, 063-5771871. Это последние объявления на сайте города. Вот нанимайте их и судитесь и посмотрим что с этого получиться . Это не на площади плакатами махать. Давно нужно понять что никакими митингами ничего не решается . Или суд или вообще ничего . Так весь мир живет . А то подняли волну без толку . Повышение тарифов всех касается .Но не получиться митингами вопросы решать . Не получиться. | ||||||
49 | Придурок (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 20:45:26 | ||||
Я это самое им пытаюсь доказать. Но в итоге имя себе только новое заработал. (Мне нравится, кстати). Вот и вся их аргументация. После этого стал откровенно стебаться, хоть уж и поднадоело. А вообще - печально это... Посмотришь на уровень "оппозиции" - и неясно - то ли плакать, то ли смеяться... | ||||||
50 | Беркут (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 21:34:13 | ||||
Підтримувати вашого улюбленого мера - Беркута Ю.В. | ||||||
51 | киев (гость) (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 21:39:27 | ||||
Ну да. Весьма печально . При всей узурпации власти в Прилуках можно побороться . Но нет у нынешней оппозиции должного опыта и навыков . Да и желания. Людей жалко . Верят всем и вся кто им че не пообещает . Нет людей в Прилуках способных составить конкуренцию мэру . Нет и пока не видно . И в то же время хочется спросить у опозицонеров : людей ли ради Вы хотите власти ? Да ну нет же. Для себя радных. Только для себя . Власть это такая штука что чистеньким там не будешь. И всем не угодишь. Относительно Беркута: даже если бы он и хотел что то улучшить ничего у него не получиться . Не та сейчас ситуация в стране чтобы что то хотеть и иметь возможность реализовывать. Не в Прилуках нужно на площадь выходить а в Киев . Но в Киев выйти Вы точно побоитесь . Так что уж не обессудьте за откровенность . Слабы Вы . И не опозиция а так . Вот в предыдущих депутатский корпус реально мог но не хотел ничего решать . А сейчас так : клуб по интересам с членами со значками депутата Вот где то так . Больше на данной статье комментов оставлять не буду. Скучно . Лучше в пабе пивка хльопнуть | ||||||
52 | Придурок (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 22:19:35 | ||||
А я отдыхать уеду недельки на две Потом приеду посмотрю, какую следующую клоунаду устроят "апазицианеры". киев (гость) (гость)! Приходите из паба следующие цирки каментить. А то мне сейчас делать нефиг, а одному дразнить тут некоторых скучно. Да и правду-матку иногда рубонуть охота | ||||||
53 | киев (гость) (гость) | Дата: 19 квітня 2012 р., 00:11:33 | ||||
Здесь хорошо. Пивко свежак . Да пакаментим . Выборы ж на носу . Клоуны должны активизироваться | ||||||
54 | OLEX | Дата: 19 квітня 2012 р., 01:44:35 | ||||
киев (гость) (гость),
| ||||||
Додати коментар: