11 квітня 2012 р. | Автор: Helen | Переглядів: 1547 | Коментарів: 17
Старожилы помнят место, где строится школа. И если последние два года грунтовые воды ушли, то это не значит, что они не вернуться, и тогда мы можем ждать неравномерной усадки всего здания. Необходимо строить все здание сразу, чтобы избежать проблем в будущем.
Есть еще одно предложение – познакомить весь коллектив с проектом, пока только началось строительство. Потому что я уверен, что коллектив и в глаза не видел проекта. Возможно, будут предложения или замечания, и их еще можно решить. Ведь такой другой школы в обозримом будущем не будет строиться, примерно 10-15 лет. А в городе сегодня есть школы, где материальная база не соответствует нормам нашего времени. Так, только в трех школах есть спортивный зал, где можно провести урок по физическому воспитанию с одним классом. А сколько школ могут предложить актовый зал для проведения массовых мероприятий, лабораторные классы по предметам? Гимназия №5 может гордиться своей столовой со всеми условиями. А кто еще? Такие школы, как №№13, 14, 2 – это приспособленные заведения, в которых учителя совершают подвиги, давая знания ученикам. Вот поэтому надо уже сегодня детально ознакомить весь коллектив с каждым этажом и классом, и возможно, сделать коррективы. А спортивному бассейну уделить особое внимание, чтобы не получилось, как в Линовице.
Хорошо, если мои предсказания ошибочные. А если нет? Сколько это будет стоить?
Анатолий НАЗАРИНА.
Газета «В двух словах» №15 від 12 квітня 2012 року
Письмо в номер "НЕ СПЕШИТЕ"
Прочитал в газете сообщение о том, что строительство школы №1 завершится в этом году. А сколько она строилась? Разве можно построить четырехэтажное здание со всеми коммуникациями плюс к этому спортивный зал и бассейн за год? Такая штурмовщина приведет только к проблемам. Фундамент заливался при температурах, которые не позволили качественно застыть бетону. На сырой бетон стали укладывать блоки и ложить кладку. И когда? Зимой! Строится здание не по всему периметру. А для перехода в старое здание еще нет фундамента.
Старожилы помнят место, где строится школа. И если последние два года грунтовые воды ушли, то это не значит, что они не вернуться, и тогда мы можем ждать неравномерной усадки всего здания. Необходимо строить все здание сразу, чтобы избежать проблем в будущем.
Есть еще одно предложение – познакомить весь коллектив с проектом, пока только началось строительство. Потому что я уверен, что коллектив и в глаза не видел проекта. Возможно, будут предложения или замечания, и их еще можно решить. Ведь такой другой школы в обозримом будущем не будет строиться, примерно 10-15 лет. А в городе сегодня есть школы, где материальная база не соответствует нормам нашего времени. Так, только в трех школах есть спортивный зал, где можно провести урок по физическому воспитанию с одним классом. А сколько школ могут предложить актовый зал для проведения массовых мероприятий, лабораторные классы по предметам? Гимназия №5 может гордиться своей столовой со всеми условиями. А кто еще? Такие школы, как №№13, 14, 2 – это приспособленные заведения, в которых учителя совершают подвиги, давая знания ученикам. Вот поэтому надо уже сегодня детально ознакомить весь коллектив с каждым этажом и классом, и возможно, сделать коррективы. А спортивному бассейну уделить особое внимание, чтобы не получилось, как в Линовице.
Хорошо, если мои предсказания ошибочные. А если нет? Сколько это будет стоить?
Анатолий НАЗАРИНА.
Газета «В двух словах» №15 від 12 квітня 2012 року
Коментарі (17 шт.):
1 | crok | Дата: 12 квітня 2012 р., 03:08:44 | ||
Цілком згоден із автором! Чогось до недавнього часу саме на тому місці нічого ніхто не будував - мабуть на те була причина, а саме - підвищений рівень грунтових вод! Дійсно, цей факт, та те, що будують із значними порушеннями технологій і будуть частинами, призведе до того, що років за 5-6 після урочистого здавання школи у експлуатацію вона піде тріщинами як сучасна будівля 1 школи. Але ж існуюча 1 школа простояла до такого стану не два й не три десятиліття без капітального ремонту! ----- Добавлено 12 апреля 2012 г., 03:17:42: От цікаво буде почитати ці думки році так у 2020... бо будувати будуть, якщо все буде нормально, десь до кінця 2013-середини 2014 року, потім 5-6 років, от і виходить максимум 2020 рік. А як буде все так, як йде зараз, тобто одразу після виборів страшенна інфляція, падіння гривні (бо їй рости ні з якого дива - економіка стала колом ще у 2010 році, слава пахану!), то, можлива у нової школи доля другої черги заводу, що біля Білкозину - стоїть як пам’ятник радянській безгосподарності посеред поля! Добре, що там лишніх очей не буває! А тут - у самісінькому центрі Прилук... | ||||
2 | Виборець (гость) | Дата: 12 квітня 2012 р., 09:03:52 | ||
Школу будують на місці, де колись текла річка, її пізнаше "загнали" під землю. Можливо з басейном проблем не буде - викопають яму - ось тобі і басейн з економічним обслуговуванням, а школа "попливе" дуже скоро. Буде у нас в місті гімназія "Амфібія" №1 половина на суші, половина у воді. Будівникам що, їм де сказали там і будують... | ||||
3 | rediska | Дата: 12 квітня 2012 р., 20:38:01 | ||
("Прилуччина в новинах, подіях, коментарях" №26(14682) від 6 квітня 2012 року) | ||||
4 | Антон (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 14:08:45 | ||
А нашему меру пофиг,ему надо отрапортовать,какой он молодец,а потом пусть хоть завалится все.Переберется жить,а куда мы знаем,а после него хоть потоп. | ||||
5 | Barik (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 19:31:45 | ||
По поводу мера : выбирали все вместе . Кто что выбрал . По ходу выбрали Беркута . По Украине Пахана. Вот теперь и радуемся вдалому вибору | ||||
6 | Аноним (гость) | Дата: 13 квітня 2012 р., 19:50:20 | ||
Ще Сталін казав - не важно, как голосуют, важно - кто считает! Ото й весь ікс до копійки! | ||||
7 | Придурок (гость) | Дата: 16 квітня 2012 р., 01:33:36 | ||
Докази? конкретні - акти про порушення, протоколи. Хоч один. Нема? Так отож. | ||||
8 | OLEX | Дата: 16 квітня 2012 р., 01:36:09 | ||
Придурок (гость), знаєм, чули таке вже | ||||
9 | Аноним (гость) | Дата: 16 квітня 2012 р., 02:59:40 | ||
Так що не треба тут "свєркать умом" - і без "актів" зрозуміло, звідки смердить! | ||||
10 | Придурок (гость) | Дата: 16 квітня 2012 р., 13:09:29 | ||
А ви як собі уявляєте написання акту про порушення? Той, хто порушує, той і пише? Всі кричать "порушення, фальсифікації!" Замість того, щоб кричати, підіть на виборчі дільниці (закон це дозволяє в тій чи іншій формі), попрацюйте, зафіксуйте, "свєркнітє умом". Тоді вони і будуть. Ось тоді ваші слова про "фальсифікацію" будуть не фантазіями, а фактами. А поки що все це - бездоказові слова, подобається вам, чи ні. І не треба буде нюхати, звідки "смердить". | ||||
11 | Аноним (гость) | Дата: 17 квітня 2012 р., 04:49:23 | ||
Придурок (гость), таки справді видно - Придурок. І не просто, а дійсно - з великої літери!!! Тому, що, як я розумію (мене так з дитинства вчили!), якщо людина робить якусь кримінальну дію, і робить це так, щоб не можна було довести, бо вона ж сама при владі, знає всі крапки і дірки у законодавстві, то все одно, доведено це чи ні - це все одно кримінал!!! Недоведеність криміналу не робить із нього праведності! Адже на то вони й кримінальники, що професійно маскують (їм так здається!) свої порушення закону! І все одно той кримінал їм вилізе боком! Хай добре це запам’ятають!
Придурок, а те, що ти виправдовуєш їх дії, значить тільки те, що ти - їхній співучасник! Або ж, якщо не співучасник, то у крайньому разі - співчуваєш отаким беркутам при владі! Бо, якщо ти при грошах, тобі здається, що ти вхопив бога за бороду... дивись, не вхопи запаморочення від своєї надуспішності! Ну, а якщо все-таки отаких сволот не вхоплять за руку? Якщо не притримуватись хоч поганих, але законів... я думаю - скоро отакі придурки будуть ціллю отаких беркутів! Далеко ходити не треба - раніше був так званий "рекет", хоча до справжнього рекету він ніякого відношення не мав,.. коли просто забирали гроші чи речі у простих людей, а зараз вже - рейдерство, коли відбирають мільйони й мільярди разом із життям... А завдяки отаким придуркам, які погоджуються з діями беркутів при владі, що ж буде далі?! Адже апетит зростає у міру все більшого розміру хАпання! | ||||
12 | Придурок (гость) | Дата: 17 квітня 2012 р., 22:54:33 | ||
Та я згоден, що я - Придурок, і всі подальші епітети теж згоден. Але це не є доказом, розумієте? Спробую логічно. У Беркута було п"ять (здається) конкурентів. Всі вони мали право на представництво в комісіях і на спостерігачів. Ось саме члени ДВК і спостерігачі (а вони були!) повинні були складати акти про порушення і подавати їх до ТВК, прокуратури і суду (механізм складніший дещо, але приблизго так). Так от - ДЕ ЦІ СКАРГИ? Одне з двох - або ж порушень не було, і писати було нічого, або ж - представники кандидатів - повні дауни. Якщо друге - то і кандидати теж такі. Отже, висновок - Беркут наш мер цілком заслужено, бо: 1) порушень не було; 2) порушення були, але розуму їх зафіксувати ні у кого не вистачило, отже - конкуренти абсолютні дурні... куди ж таким в мери?
А мене можна лаяти й далі, хочете, підкажу слова? а то у Вас слабувато з епітетами. Але від цього нічого не зміниться - будь я придурком хоч у сотому ступені, доказів фальсифікації виборів не додасться. Бо - працювати треба, розумієте? І щоб люди голосували за інших, як не дивно, теж. ЗЫ. Ще раз кажу - я на вибори ходив, голосував не за Беркута, дії його не виправдовую. І останнє - хочеться мене лаяти - пліз. Але спробуйте ввімкнути мозок, якщо він у когось є, і відповісти на мої аргументи - аргументами, а не лайками. | ||||
13 | OLEX | Дата: 18 квітня 2012 р., 00:03:16 | ||
Придурок (гость), я гадаю що особливих фальсифікацій не було, але за беркута вийшло 20 чи 25% від числа виборців, з яких процентів 10-15 зашуганих ним і його сворою бюджетників. От і маємо (на мою думку) процентів 10-15 що самі голосували за беркута, з яких ще значна частка тих хто крав з бюджету разом з беркутом, і планував красти й далі. А у тієї частки ще є наймані робітники, яких тим чи іншим чином теж змушували голосувати за беркута. | ||||
14 | Придурок (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 00:46:47 | ||
[q=OLEX] Приємно читати не потік підсвідомості, а аргументовану відповідь. Дякую. Але ж факт залишається фактом - згідно чинного законодавства (dura lex, sed lex (закон суворий, але закон)). Беркут є чинним, законнообраним міським головою. А доказів фальсифікації виборів, як тут звучало, нема. Чи не так? Хто б там за нього не голосував... Що я намагаюсь донести до... гм, скажімо, "опонентів" Беркута - так це те, що якщо ви хочете, щоб на виборах (а у нас це єдиний законний спосіб стати міським головою, чи не так?) голосували так, як вам хочеться - то ПРАЦЮЙТЕ ДО ВИБОРІВ, А НЕ ПІСЛЯ. Вкладайтесь в кандидата, розкручуйте, контролюйте комісії... А програли - мовчіть хоч про фальсифікаціїї, не смішіть людей. принаймні тих, хто на цьому хоч трохи розуміється. Бо це виглядає жалюгідно... | ||||
15 | Беркут (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 18:57:22 | ||
Звичайна ваш улюблений мер законнобраний. Тому припиніть розводити демагогію. І не треба заздрити популярності мера Прилук. Ваш улюблений мер, Беркут Ю.В. | ||||
16 | киев (гость) (гость) | Дата: 18 квітня 2012 р., 19:34:24 | ||
Как по мне пусть строят только чтобы нормально было . Относительно дорогодешево: ребята 50% этих денег уже украдена и не в Прилуках а в Киеве. Так что остается надеяться что все таки построят качественно . Вот я в Киеве живу напротив Олимпийского 3й год и вижу как строят самый дорогой стадион в мире. Он хоть бы не сложился на финале Немец строитель так и сказал : мне бы ноги унести домой перед финалом | ||||
17 | rediska | Дата: 19 квітня 2012 р., 23:22:18 | ||
| ||||
Додати коментар: