10 травня 2012 р. | Автор: OLEX | Переглядів: 2271 | Коментарів: 27
- Два роки тому я особисто повісив дерев’яну дошку для оголошень біля свого під’їзду. Витратив час, матеріал, зробив як слід. А в кінці березня дошку зірвали, повісили листок оцинкованого заліза на голу цеглу. І таких «дошок» по всьому містечку я нарахував 75. Це близько 22 квадратних метрів заліза. Не розумію, навіщо витрачати метал? Краще б дахи поремонтували, де потрібно, або таблички з номерами будинків поробили…
Згодна із Олександром Філіповичем і голова комітету самоорганізації населення в/м № 12 Надія Дановська. За її словами, дерев’яні дошки на багатьох будинках робили самі жильці на замовлення комітету. Таким чином, праця людей виявилася зайвою і марною.
Хто ж «постарався» повісити залізні стенди, якими цієї весни «вкрилися» багатоповерхівки і в інших прилуцьких мікрорайонах? У військовому містечку переконані: це справа рук комунальників, а точніше – КП «Прилукижитлобуд». У самому комунальному підприємстві причетність до новації заперечили, надавши координати людини, котра може все пояснити. Знайомтесь: Богдан Помазан, директор рекламного агентства «Прилукимедіа»:
- Ми подали заяву через дозвільний центр міської ради на облаштування рекламних щитів, у минулому році отримали дозвіл у встановленому порядку, – розповів Богдан. – Працюємо на повну третій місяць, покрили близько 95% багатоповерхівок у Прилуках. Зобов’язалися перед містом слідкувати за дотриманням правил благоустрою, допомагати комунальним службам очищати паркани, стовпи, стіни та двері будинків від оголошень. Якщо продовжують клеїти, телефонуємо і пояснюємо, що це порушення закону, попереджуємо про адміністративну відповідальність. Про найбільш злісних порушників повідомляємо міську раду. Зараз уже місто стало набагато чистішим. Умови розміщення оголошень на наших щитах вигідні, адже ми беремо на себе й поліграфічне виготовлення рекламних блоків. Угорі на щитах відведене безкоштовне місце для комунальних підприємств, яким часто потрібно про щось інформувати населення.
Як бачимо, боротьба з несанкціонованою паперовою рекламою в місті, про що говорили не один місяць, таки набула реальних обрисів. Щоправда, прибутковою для казни цю справу назвати важко – фінансових зобов’язань перед містом «Прилукимедіа» не має, і це здається дещо дивним. Утім, за словами Богдана Помазана, зараз триває оформлення документів на нових умовах, за якими агентство сплачуватиме до бюджету певну суму за оренду об’єктів житлового фонду.
Віталій Денисов
http://gradpryluky.info/index.php?newsid=2138
Хто за щитами?
До редакції звернувся житель військового містечка №12 Олександр Мілованов. Олександра Філіповича, підполковника у відставці, дуже хвилює стан житлового фонду мікрорайону. Особливо його не залишили байдужим зміни, що сталися цієї весни.
- Два роки тому я особисто повісив дерев’яну дошку для оголошень біля свого під’їзду. Витратив час, матеріал, зробив як слід. А в кінці березня дошку зірвали, повісили листок оцинкованого заліза на голу цеглу. І таких «дошок» по всьому містечку я нарахував 75. Це близько 22 квадратних метрів заліза. Не розумію, навіщо витрачати метал? Краще б дахи поремонтували, де потрібно, або таблички з номерами будинків поробили…
Згодна із Олександром Філіповичем і голова комітету самоорганізації населення в/м № 12 Надія Дановська. За її словами, дерев’яні дошки на багатьох будинках робили самі жильці на замовлення комітету. Таким чином, праця людей виявилася зайвою і марною.
Хто ж «постарався» повісити залізні стенди, якими цієї весни «вкрилися» багатоповерхівки і в інших прилуцьких мікрорайонах? У військовому містечку переконані: це справа рук комунальників, а точніше – КП «Прилукижитлобуд». У самому комунальному підприємстві причетність до новації заперечили, надавши координати людини, котра може все пояснити. Знайомтесь: Богдан Помазан, директор рекламного агентства «Прилукимедіа»:
- Ми подали заяву через дозвільний центр міської ради на облаштування рекламних щитів, у минулому році отримали дозвіл у встановленому порядку, – розповів Богдан. – Працюємо на повну третій місяць, покрили близько 95% багатоповерхівок у Прилуках. Зобов’язалися перед містом слідкувати за дотриманням правил благоустрою, допомагати комунальним службам очищати паркани, стовпи, стіни та двері будинків від оголошень. Якщо продовжують клеїти, телефонуємо і пояснюємо, що це порушення закону, попереджуємо про адміністративну відповідальність. Про найбільш злісних порушників повідомляємо міську раду. Зараз уже місто стало набагато чистішим. Умови розміщення оголошень на наших щитах вигідні, адже ми беремо на себе й поліграфічне виготовлення рекламних блоків. Угорі на щитах відведене безкоштовне місце для комунальних підприємств, яким часто потрібно про щось інформувати населення.
Як бачимо, боротьба з несанкціонованою паперовою рекламою в місті, про що говорили не один місяць, таки набула реальних обрисів. Щоправда, прибутковою для казни цю справу назвати важко – фінансових зобов’язань перед містом «Прилукимедіа» не має, і це здається дещо дивним. Утім, за словами Богдана Помазана, зараз триває оформлення документів на нових умовах, за якими агентство сплачуватиме до бюджету певну суму за оренду об’єктів житлового фонду.
Віталій Денисов
http://gradpryluky.info/index.php?newsid=2138
Коментарі (27 шт.):
1 | Аноним (гость) | Дата: 10 травня 2012 р., 10:14:40 | ||||||
У нас на подъезде тоже висела аккуратная доска но потом поверх нее пришпандерили железяку теперь хоть знаем хто. | ||||||||
2 | OLEX | Дата: 10 травня 2012 р., 12:26:24 | ||||||
Аноним (гость), аналогічно | ||||||||
3 | Frankinshtain | Дата: 10 травня 2012 р., 16:13:55 | ||||||
Богдан, шо скажеш? | ||||||||
4 | OLEX | Дата: 10 травня 2012 р., 16:56:28 | ||||||
Frankinshtain, він жеж он уверху сказав | ||||||||
5 | ~> o6maH oO <~ (гость) | Дата: 11 травня 2012 р., 08:32:37 | ||||||
як був бардак, так він і зараз єсть. хоть до куска оценковкі хоть послє. ніхто за порядком не слідкує. висить на тому куску оценковкі стопіісяттри об*явлєнія і поза щитом ще ж стількі.
а зачєм дерев*яні дощечки знімать, не знаю да і не має права. поймать і рукі понадривать а ще богданчік казав шо дерев*яні дощечкі вони не трогають. кто прав кто виноват? самі познімались. богдан, наведи порядок)) ато кусок халявной оценковкі в домі не помішає | ||||||||
6 | Unnamed | Дата: 11 травня 2012 р., 20:02:19 | ||||||
Бардак есть, но его меньше. На данный момент расклейки на двери уже практически отсутствуют. Поэтому могу сказать, что если вы в счет оплаты жеку сами покрасите или жек покрасит вам двери (хоть проще сделать самому), то шанс на то что заклеят двери очень мал. И вашим бабушкам у подъезда будет приятно сидеть возле дверей которые нормально покрашены а не страшно какие.
Дальше, приучить самих комунальшиков чтобы они не лепили на двери, когда есть специальное место тоже стоило усилий, но за 3 месяца наконец они привыкли. По тем доскам что были установлены раньше: общее их количество не превышало 25% от количества подьездов, и были такие дома, где на одну досточку 5-6 подъездов без досок, и все двери и кирпич были заклеены. Сейчас же везде одинаково. Доски те что были себе не забирали, а оставляли в подьезде. Много на наших глазах забирали те жители что их вешали. Но и те доски, половина что висели, были сделаны из дверец старых шкафов и тд, что не давало им привлекательности. Так же на половине досок было макулатуры за несколько лет, что тоже не красиво. Вопросы еще есть? | ||||||||
7 | OLEX | Дата: 11 травня 2012 р., 20:08:15 | ||||||
Хто розрішав знімать дощєчкі? | ||||||||
8 | Unnamed | Дата: 11 травня 2012 р., 20:15:30 | ||||||
У нас есть разрешение от жека, исполкома, архитектуры, на установку щитов определенного размера возле дверей в подьезд.
Снятые доски мы не забирали. Претензий фактически нет, а если и были, то сейчас жильцы уже позитивно воспринимают нашу работу. | ||||||||
9 | OLEX | Дата: 11 травня 2012 р., 20:19:02 | ||||||
Тоєсть жестяні бляшанки тоже можна знімать безнаказанно? | ||||||||
10 | Unnamed | Дата: 11 травня 2012 р., 20:21:44 | ||||||
Почему? Это частная собственность.
Мы чужие доски себе не забирали. Если она имела стоимость, жильцы те что вешали ее забирали. Да, были не плохие листы, но их мало... ----- Добавлено 11 мая 2012 г., 20:25:01: То что на фото, это очень не плохая доска, таких было очень мало. В основном это как я уже писал, дверки от шкафов, на который можно было повесить разве что лист А4. | ||||||||
11 | OLEX | Дата: 11 травня 2012 р., 20:25:13 | ||||||
Нє, ну познімать бляшанки, но не забирать їх... | ||||||||
12 | Unnamed | Дата: 11 травня 2012 р., 20:27:31 | ||||||
И чего этим можно добиться? Что завтра придут поклеят на дверях?
Сейчас все сделано культурно. Чтобы было хоть как то красиво, цивилизовано. | ||||||||
13 | пархатый (гость) | Дата: 12 травня 2012 р., 02:40:53 | ||||||
А ломать чужие крыши Вашими техниками это нормально ??? Бляшанок Вам потрібно??? Скільки та куди підвезти ??? ОЛЕКС , Ви , на ЗП металом заробляєте ??? А ТІМОВ ські оголошення Ви куди клеїте ??? | ||||||||
14 | OLEX | Дата: 12 травня 2012 р., 03:58:52 | ||||||
Unnamed, У мене біля дверей в під‘їзд висіла красива нова дошка в рамочці. Тількі зробили разом з дверима металевими. Тепер висить якась бляшанка. Тулили б поряд свою. Чи з іншої сторони дверей. | ||||||||
15 | masyanich | Дата: 12 травня 2012 р., 09:04:19 | ||||||
Unnamed Понимаешь в чем разница! На деревянные дощечки можно было людям бесплатно объявления развешивать, а у вас получается только за деньги. Так, что про удобство населению, здесь речь не идет. | ||||||||
16 | Аноним (гость) | Дата: 12 травня 2012 р., 15:57:48 | ||||||
masyanich молодец висела вподъезде нормальная доска и по ее центру сейчас висит железяка. Культурное уродство в стиле пархатого | ||||||||
17 | пархатый (гость) | Дата: 12 травня 2012 р., 20:42:37 | ||||||
| ||||||||
18 | Аноним (гость) | Дата: 13 травня 2012 р., 01:15:43 | ||||||
пархатый (гость), а как вы устанавливаете, что крыша поломана техниками ТИМа? Дежурите на крышах города?
Послушайте, Пархатый гость, хватит везде где только отметитесь своими сообщениями, переводить тему обсуждения! Этот ваш принцип сталкивания с сути обсуждения уже всех достал! Хотя... может это и есть ваше проплаченное задание - достать всех, чтобы людей меньше на сайт заходило? Админ, разберись, пожалуйста, что это за Пархатый гость здесь валит кучи на каждом шагу... | ||||||||
19 | пархатый (гость) | Дата: 13 травня 2012 р., 01:43:43 | ||||||
| ||||||||
20 | OLEX | Дата: 13 травня 2012 р., 02:17:37 | ||||||
Аноним (гость),
| ||||||||
21 | Unnamed | Дата: 13 травня 2012 р., 20:14:21 | ||||||
Я мониторил почти год все объявления по всему городу. Частных (реально частных, от жителей, сниму квартиру или продам велосипед), были еденицы в квартал, покрывали не больше несколько домов такие объявления. В основном клеят на остановках и столбах. Если сейчас есть такие обьявления и они наклеены на свободное место (где для комунальшиков (на фото видно, это полоса 190 см) мы их не трогаем. Коммерческие же обьявления размещать у нас выгодно, мы даем гарантию что они будут весеть месяц, и и стоимость у нас выше на 20-30 % чем вы бы распечатали сами, и заплатили комуто расклеить, но там нет гарантии что провисит больше пару дней. И самих коммерческих актуальных объявлений было не больше 3 одновременно. ----- Добавлено 13 мая 2012 г., 20:27:10: 10 см а не 190 | ||||||||
22 | Qwerty | Дата: 13 травня 2012 р., 23:34:02 | ||||||
НУ вообще проблема проблем. Да уж скудность о чём написать берёт верх. Жду темы кто чем бордюры красит или белит и за чей счёт. | ||||||||
23 | OLEX | Дата: 14 травня 2012 р., 00:29:16 | ||||||
Qwerty, якби хтось повисмикував чиїсь бордюри, і повстиркав замість них свої шматки оцинковки, то можна було б і написать. | ||||||||
24 | Qwerty | Дата: 14 травня 2012 р., 15:12:01 | ||||||
А какая блин разница на чём висит объявление на досочке или на металле? Или это мего тема и на ней тоже Беркут деньги отмывает? Новости высосанные из пальца это тупость журналистов. | ||||||||
25 | OLEX | Дата: 14 травня 2012 р., 16:50:29 | ||||||
Qwerty,
| ||||||||
26 | Qwerty | Дата: 14 травня 2012 р., 21:29:21 | ||||||
Мде маразм крепчал. Хотя это уже клиника господа. Мне сугубо по фигу, что там висит деревяшка или метал, ибо в сути своей ни то и ни другое на рекламный щит и близко не похоже. А тема лишь бы устроить бурление "говн". | ||||||||
27 | OLEX | Дата: 14 травня 2012 р., 22:34:08 | ||||||
[deleted] | ||||||||
Додати коментар: