29 червня 2012 р. | Автор: OLEX | Переглядів: 3381 | Коментарів: 39
Вже не раз влада міста намагалася змусити ТОВ ТРК «ТІМ» платити за оренду дахів, які є майном громадян; платити в міськсвітло 50 грн за опору (рішення міськради було скасоване антимонопольним комітетом, як незаконне); і зараз ПАТ «Чернігівобленерго» намагається збільшити плату за оренду опор майже в 20 разів в порівнянні з платою за аналогічну послугу від ВАТ «Укртелеком», що неминуче потягне за собою збільшення абонплати за кабельне телебачення.
Щоб запобігти цьому, ми звертаємося в усі можливі інстанції і просимо вас долучитися до відстоювання ваших прав на доступне кабельне телебачення в місті Прилуки.
Ми будемо продовжувати відстоювати ВАШІ права в усіх необхідних інстанціях і просимо вас підписатися під колективним зверненням до Президента України, СБУ, Антимонопольного комітету, Обладміністрації, міського голови та в ПАТ «Чернігівобленерго», щоб ваші права були гідно захищені.
Ви маєте право ЗНАТИ, це ВАША країна, ВАША влада!
Дирекція ТОВ ТРК «ТІМ»
ПРИЛУЧАНИ! ВАС ХОЧУТЬ ЗАЛИШИТИ БЕЗ ТЕЛЕБАЧЕННЯ! Не дайте обмежити вам доступ до інформації
3 липня в приватному секторі міста Прилуки почнеться примусовий демонтаж мереж кабельного телебачення ТОВ ТРК «ТІМ», в результаті якого буде порушене ваше конституційне право на доступ до інформації. Вже декілька разів в антимонопольному комітеті ТОВ ТРК «ТІМ» довело обґрунтованність тарифів на кабельне телебачення, які ми намагаємося утримувати на мінімальному рівні не зважаючи на тиск з боку влади з метою підвищення цього тарифу.
Вже не раз влада міста намагалася змусити ТОВ ТРК «ТІМ» платити за оренду дахів, які є майном громадян; платити в міськсвітло 50 грн за опору (рішення міськради було скасоване антимонопольним комітетом, як незаконне); і зараз ПАТ «Чернігівобленерго» намагається збільшити плату за оренду опор майже в 20 разів в порівнянні з платою за аналогічну послугу від ВАТ «Укртелеком», що неминуче потягне за собою збільшення абонплати за кабельне телебачення.
Щоб запобігти цьому, ми звертаємося в усі можливі інстанції і просимо вас долучитися до відстоювання ваших прав на доступне кабельне телебачення в місті Прилуки.
Ми будемо продовжувати відстоювати ВАШІ права в усіх необхідних інстанціях і просимо вас підписатися під колективним зверненням до Президента України, СБУ, Антимонопольного комітету, Обладміністрації, міського голови та в ПАТ «Чернігівобленерго», щоб ваші права були гідно захищені.
Ви маєте право ЗНАТИ, це ВАША країна, ВАША влада!
Дирекція ТОВ ТРК «ТІМ»
Коментарі (39 шт.):
1 | rediska | Дата: 29 червня 2012 р., 17:59:38 | ||||
от собакі! | ||||||
2 | Qwerty | Дата: 30 червня 2012 р., 01:22:53 | ||||
ой бида бида, лишат людей зомбоящика, какой ужас | ||||||
3 | OLEX | Дата: 30 червня 2012 р., 03:37:17 | ||||
Qwerty, для більшості більшого "ужаса" не придумаєш. | ||||||
4 | IgorUA | Дата: 30 червня 2012 р., 09:10:48 | ||||
Неозброєним оком відслідковується пряма залежність проведення громадських зборів по питанню недовіри міському голові і "раптова" ініциатива «Чернігівобленерго» залишити прилучан без кабельного телебачення і інтернета від "ТІМ". Мабуть, не потрібно бути Нострадамусом, щоб здогататися, що на «Чернігівобленерго» міг натиснути лише губернатор, якому "настукав" міський голова Прилук. Здається, Беркут хоче вбити двох зайців одночасно: закрити ненавистний йому, єдиний опозиційний канал "ТІМ-ТВ" і зачистити ринок інтернет послуг для своїх "спонсорів" з Київстар, бо хабаря ж (50 тис. у.е) потрібно віпрацьовувати. | ||||||
5 | ho4u_pizzu | Дата: 30 червня 2012 р., 18:01:43 | ||||
Ну дак пустили бы повсем каналам бегущую строку про то что """"баный Беркут хочет сделать каку, быстро бы насобирались подпись | ||||||
6 | Tyt24vcytki | Дата: 1 липня 2012 р., 01:53:33 | ||||
IgorUA, а как иной вариант, имеет место быть?
На мой взгляд более реальный чем тень Беркута. - Цифровое телевидение от Зеонбуд, надо бабки вложенные отбивать, а тюнера-то берут совсем неактивно. Каналы вынуждены платить огромные деньги вдвойне, за вещание в цифровую пустоту и плюс старый аналог. И спутниковое телевидение начинают "поддавливать", чтобы меньше брали в противовес новому наземному. То мелочь что ТИМ чуточку мешает маленькому местному Беркуту - есть с более высоким полетом. И новогодняя ночь уже почти совсем близко...
| ||||||
7 | crok | Дата: 1 липня 2012 р., 04:21:50 | ||||
Qwerty, мєлковато смотріш! Справа ж не у зомбоящику, хоча Олекс правильно зазначив! Справа у тім, що створюючи штучні проблеми для ТІМа хтось сподівається на те, щоб заткнути рота "нєугодному". Ну,.. так заткнувши рота "нєугодному" цей хтось створить для прилучан монополіста у сфері цифрового телебачення! А там, де є монополіст, там є висмоктані з пальця ціни на послугу! І ці ціни, як показує життя останні два десятиліття, не просто йдуть угору - стрибають несамовито. А оце вже - ужос! | ||||||
8 | Qwerty | Дата: 1 липня 2012 р., 11:55:32 | ||||
Ну так ставьте свои опоры чего ноете то? или вы в Украине одни такие обиженные? Эфирное ТВ есть и будет, спутники никто не отменял, а то что привыкли всё на шару и всё сразу. Это да наша модель ведения бизнеса. С новой властью будь готов ко всему, и отсутствие телика это не самое страшное в наших реалиях. ----- Добавлено 1 июля 2012 г., 12:12:03: Ну так ставьте свои опоры чего ноете то? или вы в Украине одни такие обиженные? Эфирное ТВ есть и будет, спутники никто не отменял, а то что привыкли всё на шару и всё сразу. Это да наша модель ведения бизнеса. С новой властью будь готов ко всему, и отсутствие телика это не самое страшное в наших реалиях. | ||||||
9 | crok | Дата: 1 липня 2012 р., 18:44:28 | ||||
Qwerty, ги... наівний мальчік! Чим такими словєями кидатись, треба хоч трошки школу закінчити!
Відповідаю: 1) Для того, щоб поставити свою опору (для нєдальокіх - свій стовп), для початку треба просити дозволу у місцевої влади. Враховуючи велику любов влади до збагачення власної кишені, можна з упевненістю сказати, що процес отримання дозволу під кожний! стовп буде затягнутий до неможливості, і навіть якщо таке диво станеться, то влада запросить за оренду землі під опорою (а така штука теж є, якщо хтось ще досі не здогадується про це!) такі суми, що простіше буде злітати у космос і там розмістити свій супутник! 2) Коли хтось розказує всім, що його незаконно "пресують", використовуючи адмінресурс, то це, на мою думку, далеко від "ноєте то"! 3) Про супутники, які "нікто нє отмєнял". Це для Вас, шановний Qwerty, всі ці новітні прибамбаси зрозумілі й доступні! Є цілі покоління людей, Ваших же батьків-дідів, для яких "спутнікі" які "нікто нє отмєнял" є недоступними і з точки зору ціни, і з точки зору користування! Чого Ви не поважаєте своїх батьків??? Чи весь світ тільки навколо Вас обертається?! Звідки така самозакоханість? ТІМ, яким би він там комусь не здавався, все ж таки робить свою справу. Провели, налаштували - користуйтеся на здоров’я! Звісно, як і вся техніка, щось там час від часу ламається... А от Ви, шановний, можете сказати - хто прийде до людини старшого покоління, якщо у неї вийде з ладу обладнання чи просто від шаленого вітру "тарілка" розвернулася? Або якщо поміняються коди чи зміниться позиція супутника? А я Вам скажу - якщо хтось і прийде, то він у більшості випадків, побачивши людей старшого віку, подумає - "бєз лоха і жизнь плоха" і здере за настроювання таке бабло, шо мамадарагая! Невже ж це не зрозуміло?! 4) Стосовно "всьо на шару і всьо сразу"! Чи відомо Вам, шановний Qwerty, що ТІМ працює у Прилуках вже 14 років?! Це по вашому - всьо сразу?! Де логіка? Якщо б у ТІМа була така, Вами вигадана модель ведення бізнесу, то чи протримався б він 14 років?! І от звідси для Вас питання - чому всі ці роки вдавалося домовлятися на прийнятних умовах із енергетиками, а от саме цього літа - категорично ні?! 5) Ще раз повторюся - у місті живуть не тільки одні "маладиє і наглиє"! Є люди старші, для яких той же телевізор - єдина доступна розвага! І для них залишитись без любимого телеканалу - "страшноє в наших рєаліях"! Достатньо зрозуміло пояснив?! | ||||||
10 | Qwerty | Дата: 1 липня 2012 р., 22:55:12 | ||||
Достаточно доходчиво для школьника какого нить. И то что ТИМ 14 лет жил в вакууме без конкуренции, это извините ваши проблемы, а не мои. То что с папэредныками у вас было гладко молодцы но шара закончилась. По поводу аренды земли вы извините но вы за частный сектор плачитесь, а в частном секторе двор кому принадлежит не напомните? так я напомню владельцу земли с которым проще договориться чем с нашей "любимой" властью. Не можете работать придут те кто сможет работать, как говориться свято место пусто не бывает. ----- Добавлено 1 июля 2012 г., 23:34:02: Достаточно доходчиво для школьника какого нить. И то что ТИМ 14 лет жил в вакууме без конкуренции, это извините ваши проблемы, а не мои. То что с папэредныками у вас было гладко молодцы но шара закончилась. По поводу аренды земли вы извините но вы за частный сектор плачитесь, а в частном секторе двор кому принадлежит не напомните? так я напомню владельцу земли с которым проще договориться чем с нашей "любимой" властью. Не можете работать придут те кто сможет работать, как говориться свято место пусто не бывает. | ||||||
11 | crok | Дата: 2 липня 2012 р., 05:28:09 | ||||
Qwerty, Уважаємий, Ви мало про що здогадуєтесь у цьому бізнесі!!!
1) З попередниками було нормально, бо ціни ставились не з-за вуха, а на основі економічних норм, що діють в Україні. А що енергетики видумають завтра - це ж вже не вгадаєш!!! Так що стосовно "шари" Ви дуже й дуже помиляєтесь! За все платилося... Чи Ви наївно вважаєте, що такий крутонаворочєнний ТІМ нікому й нічого не платив?!! Це у Вашій уяві - "шара"? І стосовно "без конкуренції" - це щось із казочок, які розповідали у совєцькому союзі... 2) Так, і у приватному секторі ТІМ йде не по гіпопетичних стовпах на городах, а по опорам на вулицях, якщо Ви ще не помітили! Відповідь на те, чому не по городах, проста й очевидна... Якщо Ви особисто живете у приватному секторі, то Ви уявляєте собі, що таке - сусідські відносини! І там із власником землі домовитись буває незрівнянно важче, чим навіть із нашою людоїдською владою! Так що вигаданий Вами спосіб - із сфери фантастики, нажаль... 3) Я згоден, якщо ТІМ видавлять з Прилук, прийдуть інші... з іншими - більшими - цінами! Адже вони теж по-вашому будуть монополістами! Тільки от я щось маю великі сумніви, що хтось піде у приватний сектор! Тому, що великі монополії зі старту не зацікавлені у великих витратах! Вони будуть займати центр із багатоповерхівками, бо там і затрат менше на влаштування ліній, і обслуговувати значно легше! А от у приватному секторі, де від хати до хати - значні переходи... Ну, от хоча б той же Київстар - дуже він йде у приватний сектор?! Так що сподіватись на "сталічнава дядю" - справа марна! От мені цікаво - звідки така вперта і така помилкова точка зору, що ТІМ сидить десь там за хмарами й ніде й нікому не платить?! Звідки такі знання про "шару" й "монополіста"? Хто це Вам наспівав?! І чому Ви так у казки вірите?! ----- Добавлено 2 липня 2012 р., 05:31:17: Пропоную десь тут зафіксувати, скільки платиться зараз за послуги кабельного телебачення ТІМа. Через рік повернемось до цього запису - Ви побачите всю ілюзорність своїх сподівань! | ||||||
12 | Qwerty | Дата: 2 липня 2012 р., 10:22:09 | ||||
А я что указал что ТИМ не платит? ТИМ платит и касательно тарифов то они явно занижены потому что предоставляя такой пакет каналов по таким ценам у меня возникает резонный вопрос почему так дёшево, сам пакет Discovery стоит дороже чем абон плата. И так либо занижаем абон базу либо выкручиваемся как можем. Так что не надо надрываться и выгораживать. Работаете и работайте, только проблему надо показывать со всех сторон, а не со своей колокольни. | ||||||
13 | OLEX | Дата: 2 липня 2012 р., 12:41:26 | ||||
Qwerty, тоєсть занижені ТІМовські тарифи це проблема, а підвищення тарифів для всього міста, або зникнення кабельного телебачення в приватному секторі це не проблема? | ||||||
14 | crok | Дата: 2 липня 2012 р., 14:20:43 | ||||
Qwerty, як каже у таких випадках наш прєзік Янукович - я вас почув!
Якщо вже таке дилетантське розуміння питання - мені нічого Вам сказати... OLEX, там на будь-яке твоє логічне пояснення чи питання буде купа якихось домислів і нападок... | ||||||
15 | Qwerty | Дата: 2 липня 2012 р., 14:47:28 | ||||
Правильно нечего сказать не говорите. Для меня заниженные тарифы ТИМа не проблема, а вот для ТИМа проблема ибо откуда потом деньги то брать на новые арендные ставки. я надеюсь мысль уловили? | ||||||
16 | OLEX | Дата: 2 липня 2012 р., 16:10:02 | ||||
Qwerty, так ЖИРНИМ жеж для тебе спецом виділили:
А для людей і занижені тарифи ТІМу — проблема. | ||||||
17 | Qwerty | Дата: 2 липня 2012 р., 16:30:24 | ||||
ну так давай становитесь меценатами и давайте всем бесплатно. | ||||||
18 | OLEX | Дата: 2 липня 2012 р., 16:41:33 | ||||
капець | ||||||
19 | Bill | Дата: 3 липня 2012 р., 10:38:55 | ||||
А мені до лампочки ЄКОНОМІЧНІ проблеми ТІМу і його власників !!! Не буде ТІМу , буде щось інше!!
В решті-решт поставлю тарілку! А то виходить так,ніби ТІМ - благодійна організація по наданню послуг кабельно ТБ - ми ,її клієнти, маємо грудьми відстоювати всякі пільги для неї! Я думаю,що ТІМ власникам приносить намалий дохід - от вони і мають думати , як здешевити послугу,чи покращити її... А так ,вставайте люди, повоюйте за мій прибуток!?Смішно! Я ДУЖЕ поважаю колектив ТІМу! Але ,вибачте,-піднята проблема -то проблема власника ТІМу - а не її абонентів!!!! | ||||||
20 | OLEX | Дата: 3 липня 2012 р., 11:37:01 | ||||
Bill,
Або ж підніметься абонплата для всіх клієнтів. Отакі лампочки | ||||||
21 | Qwerty | Дата: 3 липня 2012 р., 15:38:26 | ||||
Эфирное ТВ? не не слышал? У кого нету денег на тарелку тот и ТИМ не смотрит. | ||||||
22 | OLEX | Дата: 3 липня 2012 р., 17:21:46 | ||||
Qwerty, DVB-T2, тюнєри-шмунєри, нє не чув? ТІМ дивляться і ті у кого на тарілку грошей не має, і ті хто далекий від новітніх і не дуже технологій, і просто звичайні люди. Можеш не відповідать, не цікаво | ||||||
23 | crok | Дата: 3 липня 2012 р., 19:16:03 | ||||
Bill, та Qwerty, я ж вам русскім па бєлому написав вище:
Окремо для Bill: шановний, а де Ви вичитали, що ТІМ для себе просить якісь пільги? Написано про висмоктані з пальця розцінки на оренду опор! Якби їх хто порахував згідно затверджених норм - ніяких питань! А так - енергетики просто з-за вуха луплять ціни,.. як у тому анекдоті - "очєнь дєньгі надо" видно... Так ТІМ про це й попереджає - луплять з-за вуха, то й нам нікуди діватись, бо ми ж не благодійна організація... Висловлюючись по-одеському - я с вас удівляюсь! звідки ви. шановні, берете всі оті незрозумілі тези, а потім приписуєте свої мрії ТІМу? | ||||||
24 | Bill | Дата: 4 липня 2012 р., 08:50:44 | ||||
Те що це іде звичайне "викручування рук" ТІМу - я не сумніваюсь. Наразі вся теперішня система влади накинеться на ТІМ - бо для них: Барнаш-ТІМ-ВО Свобода - то одне і те ж!!! І ніхто з влади розбиратись не буде - для цього треба клепку мати в голові!! А так хамством і "жєлезными методами" - вони вміють!
Окремо для crok: Просто мене здивувала назва теми : "ПРИЛУЧАНИ! ВАС ХОЧУТЬ ЗАЛИШИТИ БЕЗ ТЕЛЕБАЧЕННЯ! Не дайте обмежити вам доступ до інформації!!" НЕ треба так пафосно !!! Треба говорити конкретно : ПРИЛУЧАНИ! ПАТ Чернігівобленерго і мер піднімають ціни на оренду!! Якщо це станеться- тарифи ТІМ піднімуться !!! і т.д. І людям зрозуміліше ,і політичними лозунгами не пахне ! Людей верне вже від політики! Як говориться : будь попроще - і до тебе потянуться люди. P.S. ТІМ має добру репутацію в жителів міста, а політика - то ГРЯЗЬ! Не дайте себе замарати! | ||||||
25 | Qwerty | Дата: 4 липня 2012 р., 12:53:06 | ||||
Они себя замазали когда директорат в политику полез вот теперь и выгребают. Мне нравиться наш народ в целом. Заработал денег надо лезть в политику. Бизнес вести стало скучно что ли? | ||||||
26 | OLEX | Дата: 4 липня 2012 р., 13:35:52 | ||||
Qwerty,
| ||||||
27 | ispania | Дата: 4 липня 2012 р., 13:39:51 | ||||
Проблемы в том что каждый хочет иметь все за счет другого . Вот к примеру те же столбы того же Черниговэнерго : там есть реальный хозяин и он хочет получать прибыль с того что к то то на него чего то вешает или хочет повесить . К примеру Ваши соседи где сушат белье ? У себя на балконе . Почему же на столбах Чэнерго что то просто так должно висеть ? Вот они и требуют денег . Все логично . Капитализм. Теперь эту сумму переложат на плечи абонентов ТИМа . Почему? Да потому что ТИМ тот же капиталист желающий не упустить своего . В итоге абонплата вырастет а тот же ТИМ будет получать свой прежний заработок . Вот и все . Но тем не менее рынок настолько ужался что 100% скоро появиться альтернативные потоки передачи инфо зрителям . А примазывать политику к разборкам не нужно . | ||||||
28 | OLEX | Дата: 4 липня 2012 р., 15:36:19 | ||||
ispania, шо ж вот і всьо? Багато кому і нинішній тариф — дорого! Тому при підвищенні існуючих тарифів багато людей будуть змушені самі відмовитися від кабельного. | ||||||
29 | Qwerty | Дата: 4 липня 2012 р., 17:12:40 | ||||
Для нашей страны да нормально. Вы скажите спасибо, что к вам маски шоу не приехали и не вывезли всё что можно. И в тупую не забрали весь бизнес. Вам можно так сказать дают ещё выбор, были б вы рыбой покрупнее, эти цены на аренду столбов вам бы показались детским лепетом. И хватит уже здесь толкать речи, о том что нынешние цены для кого то дороже, это давление на жалость вызывает только улыбку. Хотите делать бизнес делайте, не можете "давай до свидания", а то прям как политики за бабушек они вспомнили. | ||||||
30 | crok | Дата: 4 липня 2012 р., 18:45:32 | ||||
Qwerty, Bill, ispania, Розповім вам старий як світ анекдот.
Стоїть на базарі такий собі чувачіло, продає півня. Підходить покупець: — Скільки за півня? — 100 доларів! — Ого!!! А чого ж так? Продавець зніяковіло: — Та... Гроші треба! Зрозуміло? У вас на всіх трьох одне таке "понятіє" - капіталізм, дак можна ломить ціну з-за вуха... Дуже дивне уявлення про капіталізм! Капіталізм якраз і передбачає, що ціна встановлюється не сама по собі, як захотів так і заломив, а відповідно якихось критеріїв! Так от ТІМ якраз і запропонував встановити ціну, яка б відповідала ситуації. Йому відмовили обгрунтувати ціну, а потім взагалі майже ультимативно сказали - зріжемо лінії... Шановна ispania, я думаю власника стовпів не прирівняти до балконів із білизною. Він думає, вірніше - повинен думати трохі далі від свого носа, інакше прогорить моментально! Так от, щоб заробити нормально, треба домовлятися, щоб було вигідно і замовнику (бо як невигідно, так наступного разу не прийде), і власнику - щоб заробити на своїх же стовпах! А те, що написали так заголовок - це не політика ніяка (коли вже будете спроможні окрім політичних гасел бачити ще й життя?!), а дійсність - буде дорого, значить люди не зможуть платити, значить - залишаться без телебачення, значить - будуть шукати нові можливості, а вони можуть виявитись значно дорожчими, а значить - люди можуть залишитись взагалі без телебення! Qwerty, мене дивує: тон всіх Ваших постів тут - зверхньо-задоволений, мовляв - я тут все вже зрозумів, ТІМ тут "ноєт" і всьо такоє... А Ви конкретно що пропонуєте? Просто спостерігати, як для Ваших рідних (а все зведеться до нових цін на послугу!) отакі продавці півнів заламують ціни? Чи як? Чи що у Вас "визиваєт улибку"? Така собі "сталічная самовдоволеність"? Там же ж у столицях мабуть теж платите неслабо, або ж живете у "комуналках" із подібними Вам друзями? Зате всім як розказать - "я в Кієвє работаю"... Ого!! Скільки понту!!! | ||||||
31 | ispania | Дата: 4 липня 2012 р., 20:38:37 | ||||
----- Добавлено 4 июля 2012 г., 20:45:53: для croka, дайте адресу Вашого помешкання . Якщо це приватний сектор тоді я у Вас на подвірї буду залишати свою машину . просто так . А чому не просто ? Відносно стовбів : Ви що учасник переговорного процесу ? Я впевнений що власник стовбів ДО СЬОГОДНІШНЬОГО ДНЯ НІ КОПІЙКИ НЕ ЗАРОБИВ З ТОГО ЩО ТАМ ВИСЯТЬ ВАШІ ДРОТИ . І чи будуть вони чи ні ЙОМУ абсолютно все рівно . Так дасте адресу свого помешкання чи іншого правдолюба з ТІМу ? | ||||||
32 | OLEX | Дата: 4 липня 2012 р., 21:17:11 | ||||
ispania, Не фантазуйте. Я писав за збільшення витрат прилучан а не зменшення чийогось прибутку.
І хто ж це буде пропонувать кращі умови? Де вони візьмуться, з неба впадуть? І як це так власник стовпів ні копійки не заробив? Хто б дав так просто вішать дроти? Все платиться, а от обленерго не платить за оренду землі, на якій стовпи стоять, так що ваші закиди недоречні. Це виходить що обленерго поставило авто у моєму дворі, а я йому ще й гроші за це плачу | ||||||
33 | ispania | Дата: 4 липня 2012 р., 23:06:18 | ||||
для croka, дайте адресу Вашого помешкання . Якщо це приватний сектор тоді я у Вас на подвірї буду залишати свою машину . просто так . А чому не просто ? Відносно стовбів : Ви що учасник переговорного процесу ? Я впевнений що власник стовбів ДО СЬОГОДНІШНЬОГО ДНЯ НІ КОПІЙКИ НЕ ЗАРОБИВ З ТОГО ЩО ТАМ ВИСЯТЬ ВАШІ ДРОТИ . І чи будуть вони чи ні ЙОМУ абсолютно все рівно . Так дасте адресу свого помешкання чи іншого правдолюба з ТІМу ? ----- Добавлено 4 июля 2012 г., 23:15:48: для OLEX: я имею виду то что и Вы : за все нужно платить . Двор не Ваша а Ваших учредителей собственность . Вы уверены что при наличии какой то либо суммы за аренду каждого столба собственник столбов ВААБЩЕ откажется принимать арендную плату ? Что и когда да либо Вы платили за размещение своих проводов ( так как и за их размещение в подъездах, чердаках на лестничных площадках) Вы кому нибудь платили ? Вы скоро дофантазируетесь что ваабще Прилуки стоят на земле Золотой Орды . Барнаш тогда будет Хан Гирей а Лубенцов Великий собиратель податей . Так Вы дадите адрес крока : а то машину хотелось бы где то поставить ? Жду АТВЭТ | ||||||
34 | Qwerty | Дата: 4 липня 2012 р., 23:32:55 | ||||
Уважаемый crok давайте говорить по существу, а то я смотрю начался плавный съезд на то, кто и где работает и почём живёт и снимает, это к теме не относиться, дай вам Бог такую коммуналку снимать И опять же свелось к тому что мои родные не смогут заплатить за ваше ТВ, а вы видели отчётность моих родных из налоговой что ли? Кроме пены у рта и нытья людей которые имеют отношение к ТИМ я не увидел ничего стоящего. Где в конце концов бегущая строка на самом телеканале? в которой будет написано что в связи с тем то и тем будет поднята цена, и если народу вы так дороги то народ вас поддержит. Здесь почитать если выключат ТИМ так всё умрёт, поверьте не умрёт и тарелки встанут и тюнеры DVB-2T купят и одними из первых будут ваши бабушки бедные и бо их хлебом не корми, а сериал важней. | ||||||
35 | OLEX | Дата: 5 липня 2012 р., 00:11:00 | ||||
ispania, так ви плануєте що Крок буде ще вам доплачувать за те що ваше авто буде у нього стоять? І де це він пропонував послуги стоянки на своєму подвір‘ї? Не чекаю на відповідь. | ||||||
36 | ispania | Дата: 5 липня 2012 р., 01:00:35 | ||||
P.S . эта скотина ( Беркут) всем поднадоел . Только сменить его никому не удастся до парламентских выборов. Если Вы считаете что Ваш смешной референдум что либо решит тогда ВЫ БРЕХУНЫ :1. подписи собрали ( 208 вместо необходимого минимума 200), 2. далее : Вы никогда не сможете что либо провести в плане референдума . 3. Вы его проводите ( ЧТО ПРОСТО НЕРЕАЛЬНО ПРИ ЯНЕКЕ). 4. импичмент : обязанности головы на себя кто берет ? Правильно : ПРАВОСУД 5. далее : ( ваабще фантастик): продажная Верховная Рада ( это она и только она) может назначить дату выборов мэра .6. еще большая фантастика ( хотя по сути всего описаного это просто нереально): проходят выборы и продажная комиссия опять выбирает Беркута . Вообще все это чистый пиар ВО СВОБОДА . Респект Вам и уважуха. Только нет толку со всего этого . Только пиар. ПОКА ЯНЕКА НЕ СКИНЕМ ВСЕМ В ПЛОХО, А эти потуги так и есть что потуги . К осенним выборам в Раду нужно готовиться . ----- Добавлено 5 июля 2012 г., 01:06:43: Кады ж меня это забанят ? Это фантастика какая то что я могу что то комментировать На всяк случай скрины скопирую . А то опять: тю, А Вы хто ? Дак ами отж ВАс чия к Ви хатели Вчера был День Независимости США . С чем и поздравляю | ||||||
37 | OLEX | Дата: 5 липня 2012 р., 02:03:44 | ||||
ispania, забаню як тільки буду впевнений, що це ваш -надцятий логін. Мені просто з одного-двух коментів туго доходить, недалекість | ||||||
38 | ispania | Дата: 5 липня 2012 р., 16:50:50 | ||||
Так я гости приехал . Решил пописать чуть чуть . В гостях сижу и пишу Вам демократам : это я Ваш пархатый друг Или так нельзя было понять с предыдущих переписок. С Киева пытался че то писать так Вы ж меня и отшили. Скажите что такого не было ? Я Вам тогда все скриншоты вышлю . Или как ? Тк что по рехверендуму ? есть результаты ? Нет . То то и оно что все в Киеве решается : пока ВОР царь так и всем хреново. Вы хоть воды своему Тягнибоку подвезите а то бедный только водой и питаться собирается Хоть бы не похудал . Уезжаю в Киев. Всем удачи и не хворать . С рехверендума пшик получился . Думал СВОБОДА че то решит а по ходу результат хуже ожидаемого . Думаю ВОР закроет деятельность ВР и все на себя перетянет . Что будет потом трудно прогнозировать вообще.
P.S. Олекс , Вы так и не ответили на прямой вопрос : столбы в городе ничейные ? Вы когда нибудь , кому нибудь за то что свои сопли вешали платили кроме как в карман ейным начальникам ? 100% уверен что не платили . Так кто из нас вор и брехун? БЕРКУТ УГОЛОВНЫЙ ЭЛЕМЕНТ И ОН НОРМАЛЬНОГО ЯЗЫКА НЕ ПОНИМАЕТ . А , Вы дурни , рехверендум задумали . Ну , Ну ? О результатах доложите нас вскрытии . Не Беркута . На Вашем . | ||||||
39 | ESTETOFF | Дата: 9 липня 2012 р., 00:58:45 | ||||
С появлением цифрового Т2 телевидения..не вижу смысла в кабельном ТВ+Интернет есть сегодня у всех)
И чего Вы тут нервничаете..+ Т2 бесплатное, а за кабельное ещё платить нужно..! А вот тот факт, что по ТИМ ТВ показывают те новости которые выгодны Им - это факт! ----- Добавлено 9 июля 2012 г., 01:05:51:
Очень даже согласен..что пока ЯНЕКА не поменяем..будем жить и дальше в том д**ме в котором приходиться жить..!Но, уверяю Вас всех, что следующим будет Янукович Младший..и Мы ничего не сможем сделать против миллиардов Ахмета и Пинчи-Полино..и ведь от Нас уже успело отвернуться Мировое сообщество..посмотрев на наши "Чисто украинские расклады"! Короче, не ждите ничего хорошего! | ||||||
Додати коментар: