Сучасне комп’ютерне обладнання для 16-ти шкіл Чернігова, в тому числі дві мультмедійні дошки придбав і вручив голова благодійного фонду «ЄВРОПА» Валерій Дубіль.
Мультимедійна дошка поки що дивина для міста над Десною. Але чернігівські школярі добре «шаряться» в Інтернеті, а дехто уже побував за кордоном і тому знали про існування таких цікавих новинок. Тому під час зустрічей з Валерієм Дубілем учні пропросили його про зручні в навчальному процесі інтерактивні або мультимедійні дошки.
До речі, ніхто в школах навіть не очікував, що вже після виборів можна отак просто і щиро допомогти , нічого не чекаючи взамін Це і є благодійність. Директор початкової школи № 25 Галина Герасимова мало не плакала від приємної несподіванки, коли фонд «Європа» виділив кошти на ремонт даху школи:
- Я вам по-материнськи вдячна. Ми і не очікували допомоги, коли вибори уже закінчилися.. І ваша допомога – краща тисяч пустопорожніх обіцянок, - сказала вона Валерію Дубілю.
Відтепер учні 22-ої та 31-ої гімназій знають, що мультимедійна дошка володіє усіма функціями звичайної комп’ютерної миші - клік, пересування, подвійний клік. Тепер вони зможуть керувати будь-якою комп’ютерною програмою просто доторкаючись до екрану пальцем, указкою чи будь-яким предметом.
На врученні у школах мультимедійних дошок та комп’терного обладнання Валерій Дубіль просив учнів не забувати, що ніяка техніка не допоможе стати добрішими, чуйнішими до людей і всього живого.
- Це потрібно для вас, щоб Україна і ви йшли у ногу з часом. Але я хотів би, щоб ви при цьому не забували про те, що світ тримається на любові до ближнього, до всього живого. Адже тільки доброта врятує наш світ, - сказав він.
Учні, знайомлячись із мультимедійною дошкою переконувалися, як вона просто «оживає» під пальцями. Іншими словами – це начебто додатковий комп’ютерний монітор, що має великі розміри — для зручності в роботі з аудиторією.
Довідка. Мультимедійна дошка створена для використання у комплекті з комп’ютером і мультимедійним проектором та складає програмно-технологічний навчальний комплекс.
Дошки дають широкі можливості коментування будь-якої інформації за допомогою цифрових фломастерів — поверх тексту, графічного зображення, фото- й відеокадрів.
На такій дошці можна написати за допомогою цифрових фломастерів або набрати текст з екранної клавіатури, стерти написане, але дошка збереже в пам’яті комп’ютера всію інформації, що знаходилася на поверхні дошки.
У реальному часі на дошці можна редагувати інформацію, зберегти зміни, віддрукувати на принтері і розіслати електронною поштою.
І взагалі будь-яке зображення на поверхні дошки (написане або надруковане слово, літеру, цифру, лінію, фігуру, фотографію, екран з відеороликом тощо) можна пересувати в будь-яке місце дошки, збільшувати і зменшувати, рухати навколо осі, клонувати, групувати та розгруповувати, видаляти, пересувати в новий файл-сторінку і назад — доторкнувшись пальцем до зображення.
В 5 школі така дошка уже років 6 як є, але краще б небуло) Тепер декілька разів на місяць вчителям інформатики потрібно робити презентації з різних предметів, і проводити відкриті уроки. За це їм ніхто не платить, а сидять вони на роботі до 9
Такі дошки є вже в кожній Прилуцькій школі! І до них обов*язково потрібен проектор. Тільки запитання на фіга вони в школах, якщо вчителі не хочуть їх використовувати?
Щодо інформатиків - так це брехня. Змушують проводити уроки всіх без виключення вчителів. А інформатики не хочуть навіть допомагати в них розбиратися. Коли я ще робила у школі, всіх учителів - ну кого раніше, кого пізніше, в залежності від рівня володіння комп. технологіями - відсилали на так звану програму організовану корпорацією Intel - щоб вчителі навчилися робити презентації у PowerPoint та публікації і веб-сайти у Microsoft Publisher. А потім щоб цьому всьому навчили дітей. Наприклад, мене на таку програму послали відразу після вчителя інформатики, а потім ще 6 вчителів, які навіть уявлення не мали, що таке мишка і як нею користуватися. ДОводилося нам з інформатиком їм допомагати робити ці проекти -презентацію, публікацію і сайт. ДО речі, такі програми в принципі корисні. але вони розразовані на 48 годин вивчення, а нас вчили всього 1 годину. Я була написала, що сайт у Паблішер досить об*ємний і в цій прогі його ніхто не робить. Дак відповіли, що це просто щоб учні знали як працювати в такій програмі.
А щодо халатного відношення до навчання таким проектам - дак сказали, що будуть розбиратися. Бо менторам чи тьюторам - тобто тренерам, які нас навчали повинні були заплатити за 48 годин, а ніхто нічого не платив - просто хтось відмив бабки на цій справі, от і все
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
OLEX
З Новим Роком!
Номер: 1
З: UA, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 11852
Попереджень: 0
Нагороди: