Ви не можете бачити результати опитування поки не проголосуєте самі!
Опитування відкрите 4 лютого 2009 р.
Обмежень по часу немає.
Пройшло 5769 днів.
Кількість повідомлень, необхідних для прийняття участі в опитуванні: 10
Кількість днів проведених на сайті, необхідних для прийняття участі в опитуванні: 0
Соціальна реклама - що це?
.............це добре чи погано, чи вона нам потрібно?.................
Термін “соціальна реклама” використовується тільки в країнах СНД. В США та Європі для позначення такого типу реклами використовують терміни public service advertising або public service annoncement (PSA). Тому, зазвичай, соціальну рекламу визначають як рекламу, що присвячена суспільним інтересам. Темами таких реклам є вплив на суспільну думку з приводу охорони здоров’я, соціального захисту населення, захисту прав людини, охорони навколишнього середовища, профілактики правопорушень, безпеки населення та інших соціально важливих питань. Можна підсумувати, що основною метою соціальної реклами є змінити ставлення суспільства до певної проблеми, а в довготривалій перспективі – сформувати нові соціальні цінності. Важливою є освітня функція соціальної реклами.
Така реклама не має на меті прямо чи опосередковано отримати прибуток. Хоча не можна заперечити, що така реклама впливає на загальний комерційний ринок. Проте в соціальній рекламі забороняється згадування будь-яких товарів чи осіб, що їх виробляють. Вона фактично має бути не персоніфікованою...
Верховна рада прийняла за основу проект закону "щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів".
Законопроект спрямований на приведення положень законів "Про рекламу", "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров‘я населення" та Кодексу про адміністративні правопорушення у відповідність, передає "Комерсант-Україна".
Зокрема, проектом 5164 пропонується заборонити будь-яку рекламу тютюнових виробів, а також рекламу знаків для товарів і послуг, інших об‘єктів права інтелектуальної власності, під якими ці вироби випускаються.
Крім того, передбачається заборонити спонсорство телевізійних і радіо передач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, інших об‘єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, крім реклами в спеціалізованих виданнях та на спеціалізованих виставкових заходах.
Пропонується також встановити, що реклама будь-яких товарів чи послуг не повинна містити зображення тютюнових виробів чи процесу їх куріння.