Ви не можете бачити результати опитування поки не проголосуєте самі!
Опитування відкрите 4 лютого 2009 р.
Обмежень по часу немає.
Пройшло 5770 днів.
Кількість повідомлень, необхідних для прийняття участі в опитуванні: 10
Кількість днів проведених на сайті, необхідних для прийняття участі в опитуванні: 0
Соціальна реклама - що це?
.............це добре чи погано, чи вона нам потрібно?.................
Термін “соціальна реклама” використовується тільки в країнах СНД. В США та Європі для позначення такого типу реклами використовують терміни public service advertising або public service annoncement (PSA). Тому, зазвичай, соціальну рекламу визначають як рекламу, що присвячена суспільним інтересам. Темами таких реклам є вплив на суспільну думку з приводу охорони здоров’я, соціального захисту населення, захисту прав людини, охорони навколишнього середовища, профілактики правопорушень, безпеки населення та інших соціально важливих питань. Можна підсумувати, що основною метою соціальної реклами є змінити ставлення суспільства до певної проблеми, а в довготривалій перспективі – сформувати нові соціальні цінності. Важливою є освітня функція соціальної реклами.
Така реклама не має на меті прямо чи опосередковано отримати прибуток. Хоча не можна заперечити, що така реклама впливає на загальний комерційний ринок. Проте в соціальній рекламі забороняється згадування будь-яких товарів чи осіб, що їх виробляють. Вона фактично має бути не персоніфікованою...
Реклама в социальных сетях практически неинтересна пользователям. 14-02-2009
Как показали исследования InsightExpress, участников социальных сетей очень трудно заинтересовать рекламой. Порядка 40% респондентов заявили, что реклама им может быть интересна, только если они заранее согласятся на ее просмотр.
Как сообщает сайт Lenta.ru, интерес к стандартной рекламе, которая показывается случайным образом, целиком зависит от площадки ее размещения. Она нравится 23% участников MySpace, Facebook, Reunion.com, LinkedIn и Classmates.com. Параллельно с этим, ее одобряют 43% участников Twitter, Flickr и СafeMom.
По данным экспертов, более 43% интернет-пользователей пользуются социальными сетями. 71% из них имеют активные профили в двух сетях и более. Среди тех, кто имеет один профиль, 46% участников MySpace и 36% выбирают Facebook. Интернет-пользователи с двумя и более профилями в 78% случаев используют MySpace.
Выводы InsightExpress подтверждаются падением прибыли от рекламодателей в 2008 году у двух крупнейших социальных сетей — Facebook и MySpace. Помимо этого, аналогичная тенденция наблюдается и менее популярных сетях, которые обнаружили, что эффективность рекламы в социальных сетях не так высока, как прогнозировали.
-----
Повідомлення редагувалося 1 разів. Останнє редагування: CTAC (14 лютого 2009 р., 16:24:19)
LIOSHA
Юний флудер
Номер: 732
Зареєстрований: 31 грудня 2008 р.
Повідомлень: 571
Попереджень: 6
Нагороди:
Поясніть мені смисл цієї теми - ми тут вирішуємо, що таке соц. реклама та її необхідність, чи тулимо картинки?
До речі. Це ж який кретин придумав.. "Пьяний за рулем. Без тебя пусто" Тобто без п‘яного пусто чи що? а з п‘яним весело? То до чого закликає ця реклама?
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
Tyt24vcytki
Ночной дозор
Номер: 680
Зареєстрований: 21 листопада 2008 р.
Повідомлень: 1426
Попереджень: 0
Нагороди:
До речі. Це ж який кретин придумав.. "Пьяний за рулем. Без тебя пусто" Тобто без п‘яного пусто чи що? а з п‘яним весело? То до чого закликає ця реклама?
По моему тут всё просто, только плохо, что в кучу всё из за экономии видимо: Пьяний за рулём... - относится к красной части (покорёженная машина), результат, надо понимать.
Без тебя пусто - имеется ввиду без ребёнка будет пусто в отношениях между ними (будут целоваться пока новый на свет не появится), только слева папа как-то неудачно получился, нигер что ли?.
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди: