Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....
Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
ho4u_pizzu
Медвед :)
Номер: 23
З: , Александрия
Зареєстрований: 22 грудня 2006 р.
Повідомлень: 2447
Попереджень: 3
Нагороди:
ho4u_pizzu, ніякого опитування. Тут більше про те, що чого організації не телефонують своїм потенційним клієнтам - не вважають їх за потенційних?
Приводжу свій приклад. Це було в одному з турагенств нашого міста. ПРийшла, змалювала, що я хочу.. попросила вибрати щось одне з трьох країн. Кажуть, не переживайте, позвонимо.. ДО сих пір. Інша фірма... позвонили не раз.. Разів 5 з новими пропозиціями. Значить, люди зацікавлені в клієнтах.
Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
Bonya
Боненятко форуму
Номер: 442
З: Украина,
Зареєстрований: 28 березня 2008 р.
Повідомлень: 3451
Попереджень: 0
Нагороди:
недавно столкнулась с інтернет-магазіном такім....сказали перезвонять на мобільний, як телефон освободиться, я запропонувала сама перезвонить-одговорили....і всьо! Це трубку брала дівчина))))) Коли наступного разу перезвонила-взяв хлопець-ніяких проблем, раза 3 ще перезванював)))
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди:
Я ото думаю.. якщо тобі треба, то 10 разів перезвони чи сходи.. Бо до висококласного сервісу в нашому місті ще далеко.. Мабуть, якщо не звонять, знач у них є більш важливі клієнти і вони не нуждаються у вас
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
ho4u_pizzu
Медвед :)
Номер: 23
З: , Александрия
Зареєстрований: 22 грудня 2006 р.
Повідомлень: 2447
Попереджень: 3
Нагороди:
а сервис заключаеццо не только в перезванивании, наверное лена не правильно сформулировала топик...
----- Добавлено 21 июля 2009 г., 23:20:01:
Цитата Helen:
ho4u_pizzu, ніякого опитування. Тут більше про те, що чого організації не телефонують своїм потенційним клієнтам - не вважають їх за потенційних?
Приводжу свій приклад. Це було в одному з турагенств нашого міста. ПРийшла, змалювала, що я хочу.. попросила вибрати щось одне з трьох країн. Кажуть, не переживайте, позвонимо.. ДО сих пір. Інша фірма... позвонили не раз.. Разів 5 з новими пропозиціями. Значить, люди зацікавлені в клієнтах.
Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів
а яка фирма перезвонила? можно в приват шоб не реклама
Helen
Блукаюча зірка
Номер: 6
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 12629
Попереджень: 0
Нагороди:
а сервис заключаеццо не только в перезванивании, наверное лена не правильно сформулировала топик...
ну да, частково не зовсім правильно сформульовано.. Малося на увазі перш за все перезванювання, бо в цілому сервіс по кожній сфері ми обговорювали у відповідних темах (сервіс маназинів, робота стоматполіклінк і т.д.)
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
Bonya
Боненятко форуму
Номер: 442
З: Украина,
Зареєстрований: 28 березня 2008 р.
Повідомлень: 3451
Попереджень: 0
Нагороди: