Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....
Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
serennisima
♎
Номер: 330
З: Україна-ненька, рідне місто
Зареєстрований: 24 грудня 2007 р.
Повідомлень: 4711
Попереджень: 0
Нагороди:
пока нічого сказати не можу.. ті небагато магазинів чи наприклад укртелеком з києва щоб активувати стартовий пакет передзванювали.. укртелеком так настойчіво, що випросили в батька мій робочій телефон (бо дома застати важко) і дзвонили ще неділлю після активації))
інет-магазини теж передзванювали на номер вказаний при оформленні заказу
але це все не прилуцькі були, як розібратись)))
Mila
Форумчянин
Номер: 10
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 22 листопада 2006 р.
Повідомлень: 96
Попереджень: 0
Нагороди:
...я когда в Киеве работала, дак у нас пару жалоб на продавца со стороны покупателя и все - увольнение...а мне за подбор плохого сотрудника штраф или выговор. А у нас город маленький, вариантов мало, поэтому и менталитет такой: «да куда вы денетесь все равно придете», а раз так, то можно и обращаться, как попало. Лично я неуважительного отношения к себе не терплю и в такие организации (магазины) больше не обращаюсь.
LIZARD
Начальник модераторов
Номер: 11
З: РОССИЯ, Москва
Зареєстрований: 29 листопада 2006 р.
Повідомлень: 5792
Попереджень: 4
Нагороди:
... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....
Так а шо робить? Просто прекращать ходить, звонить, спiлкуваться з такими хвiрмами. Мало самому, а й попередить знайомих. Хай не портять собi нерви.
В Прилуках такий метод гарний. Думаю, шо не так вже й багато тих провайдеров, турагенств.. А слухи по городу, шо на клиентов плюють, розойдеться дуже бистренько.
Ну можна в книгу жалоб накатать. Як шеф у них в оту книгу заглядуе - дасть нагоняй, премiю (чи зарплату) врiже... опять же як шеф нормальний. Хотя... як таке отношение клерков до клиента, так виникае сумнение - а шо там за шеф? Нащо в рiчцi щука? Да шо б карась не спав! Шеф должен шугать своих роботяг. Отодi изначально вони не посмеють до покупателя повернуться ... ну, этим.
Думаю, шо так.
----- Добавлено 22 июля 2009 г., 13:26:47:
Хотя мене лiчно раздражае, як заходиш в магазин, а продавець тобi мiж очи лiзе. Як сльота.
Так шо... як дуже гарно, воно тоже не гарно.
Отличительные черты настоящего свидомого:
"Доказательство недоказуемого, опровержение очевидного и доказанного".
OLEX
З Новим Роком!
Номер: 1
З: UA, Прилуки
Зареєстрований: 21 листопада 2006 р.
Повідомлень: 11852
Попереджень: 0
Нагороди:
Тут практика така шо шеф платить копійки, і як ще буде шугать, то придеться йому через день шукать нових робітників. Так воно в большей половині кантор в Прилуках і есть - текучка кадров страшна.
Шеф должен уважать своїх робітників, тоді вони будуть лучче і до роботи відноситься, і до клієнтів.
Ну смотря канешно шо за робітник...
LIZARD
Начальник модераторов
Номер: 11
З: РОССИЯ, Москва
Зареєстрований: 29 листопада 2006 р.
Повідомлень: 5792
Попереджень: 4
Нагороди:
OLEX, да ти десь прав... НО!!! Ти прийшов, тобi треба робота. Так? Ти оформився для чого.. кров з шефа пить та народу хамить?
Да, якийсь компромис, роботодатель - роботник, должен буть, но ... як работник буде наплевательски относиться до роботи, так откуда брать гроши на його зарплату? Всi ж клiенти потiкають.
Проблема...
Отличительные черты настоящего свидомого:
"Доказательство недоказуемого, опровержение очевидного и доказанного".
crevice
♂poREVOmen♂
Номер: 282
З: Україна , Прилуки
Зареєстрований: 13 листопада 2007 р.
Повідомлень: 190
Попереджень: 0
Нагороди:
Цитата Helen:Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів
Тоді треба, щоб це пояснив хто-небудь, хто працюе в сфері спілкування з людьми)))) Е у нас такі на форумі?
я думаю, що таке ставлення проявляється виходячи з таких чинників:
1) є постійні клієнти, яким вони приділять більше уваги
2) бачать реальну зацікавленість людини
3) роблять висновок по зовнішньому вигляду (якщо людина виглядає так собі, то, можливо, вирішують особливо не париться, бо навряд чи клієнт дійсно зацікавлений в їх послугах...скоріше за все просто цікавиться ради спортивного інтересу)
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
ho4u_pizzu
Медвед :)
Номер: 23
З: , Александрия
Зареєстрований: 22 грудня 2006 р.
Повідомлень: 2447
Попереджень: 3
Нагороди:
роблять висновок по зовнішньому вигляду (якщо людина виглядає так собі, то, можливо, вирішують особливо не париться, бо навряд чи клієнт дійсно зацікавлений в їх послугах...скоріше за все просто цікавиться ради спортивного інтересу)
а это вообще бычество и тупость у нас такие клиенты бывали...и на столько скупались....
Vitjaz
Бывалый
Номер: 246
З: Украина, Прилуки
Зареєстрований: 21 вересня 2007 р.
Повідомлень: 288
Попереджень: 0
Нагороди:
Два рази дружина замовляла маршрутку в Київ за слідуючими номерами:
097-299-43-43
0675-06-59-10
095-155-65-45
5-12-91
4-22-49
Диспетчер переплутала часи відправлення і маршрутка поїхала без неї! Ми передзвонили і у відповіть дізнались про себе багато чтого нового і які ми погані і що це наші проблеми!!!