Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....
Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?
"Тримай звязок зі мною, завтра вийдемо в еТер"
Ula
Форумчянин
Номер: 1657
Зареєстрований: 16 жовтня 2010 р.
Повідомлень: 79
Попереджень: 0
Нагороди: